Tuning iGO

  • 30 Odpowiedzi
  • 14839 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline kaki

  • 19
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kaki
  • Sprzęt: HP iPAQ 2790b - WM6.5 / WA2 / WAD oraz SGS2
Tuning iGO
« dnia: Sierpień 19, 2006, 02:59:50 »
Przedewszystkim chcialbym sie przywitac... a wiec

Dziendobry!  :))

A teraz do tematu... Zapewnie niektorzy zauwazyli, ze instalacja iGO posiada mily plik o nazwie DATA.ZIP... jest to wspaniała kompilacja calego programu zpakowana popularnym ZIP'em

Znajduja sie tam skrypty i grafika UI calego programu oraz jego zachowania... przy odrobinie zabawy mozna totalnie zmienić wygląd wspomnianego....

Czy ktos juz sie w to bawil i z jakim skutkiem... ostatnio probowalem okielznac klawisze sprzetowe w iPAQ'u 2410 (nie chce by iGO przejmowal nad nimi kontrole) niestety z mizernym skutkiem

Dodatkowo czesc (a raczej wiekszosc) grafiki jest zrobiona w jakims dziwnym formacie ktorego tez nie udalo mi sie odczytac... Jak na razie jestem w stanie stwierdzić jaka jest rozdzielczosc konkretnego obrazka, ale nic wiecej


Reasumujac... Niektorzy narzekaja na ilosc wodotryskow jakie pokazuja sie w iGO i jego nieczytelnosc przez to... w praktyce mozna je troszeczke zmodyfikowac... niestety potrzebny jest do tego 'maniak artysta'

Wszystkich chetnych zapraszam do dyskusji i ew. pomyslow/przykladow

PS. z pliku DATA.ZIP mozna takze usunac niepotrzebne katalogi UI (np VGA czy 240x240) i oszczedzic pare KB na instalacji

Pozdrawiam

Tuning iGO
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 19, 2006, 09:08:47 »
Igo jest bardzo przyjazny jeśli chodzi o ingerencje użytkownika w interface i ustawienia.  Raziło mnie np tłumaczenie polskie i bez kłopotu przygotowałem nowe edytując plik dictionary w lang\polish.zip. Można to zrobić zwykłym edytorem tekstu i jest to fajna zabawa. Niestety, co z żalem stwierdzam, nie ma na tym forum (Igo) atmosfery twórczej. Najlepiej wymądrzać i wyśmiewać poszczególnych użytkowników.  Tak np skończyła się dyskusja na temat zbaczania Igo do centrum przelotowego miasta.....wszyscy nabrali wody w usta i....?
Na innych forach (nie będę reklamować oczywiście) użytkownicy doszli do tego jak stworzyć kolejną preferencję obliczania trasy pod nazwą EASY, która została "zaszyta" przez twórców programów. W najlepsze trwa również praca nad tuningiem komend głosowych i tego kiedy mają się pojawiać przed manewrem.
Tak przy okazji, jeżdżę sobie co 2-3 dni na trasach słowackich, węgierskich i czeskich i uważam, że przynajmniej w tych krajach Igo jest wprost genialne. Jeżeli kogoś to intersuje to chętnie opisze moje (ciekawe jak mniema) przygody z Igo.

Pozdrawiam

Tuning iGO
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 19, 2006, 11:26:31 »
@ teddy58, no to dawaj. :)) Z chęcią poczytam kolejne relacje i opinie o iGo.

Pozdrawiam

*

Offline fokstrot

  • ****
  • 949
  • Sprzęt: BB 9780 pin: 26791dc9
Tuning iGO
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 21, 2006, 10:25:48 »
teddy58
ja bedziesz odezwij sie na PM
Dell X50v/Bt-359 --> BB

*

Offline kaki

  • 19
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kaki
  • Sprzęt: HP iPAQ 2790b - WM6.5 / WA2 / WAD oraz SGS2
Tuning iGO
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 23, 2006, 17:14:17 »
No mi osobiście bardziej pasuje TomTom pod względem czytelności i łatwości obslugi... jednakowoż iGO wg mnie ma ogromny potencjał, który wystarczyło by lekko podtunować.. niestety poległem na przetwarzaniu grafiki... gdyby sie udąło ją jakoś otworzyć w trybie 'edycji' to mogła by byc niezła zabawa...

W sumie można probować ze zwykłymi bitmapami, ale wtedy Alpha zostaje uszkodzona :(

Re: Tuning iGO
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 04, 2006, 08:37:01 »
Cytat: "kaki"

Dodatkowo czesc (a raczej wiekszosc) grafiki jest zrobiona w jakims dziwnym formacie ktorego tez nie udalo mi sie odczytac... Jak na razie jestem w stanie stwierdzić jaka jest rozdzielczosc konkretnego obrazka, ale nic wiecej


'Rozebrałem' ten plik na czynniki pierwsze, ale faktycznie większość plików *.bmp nie otwiera się w popularnych programach do obróbki grafiki (nawet w   Photo Shopie).

Udało mi się tylko zmodyfikować plik textures.bmp. Teraz tam gdzie jest las - mam las, a tam gdzie zieleń miejska - trawnik. Rzeki i jeziora mają w końcu własciwy kolor i fale :)) - nieztety modyfikacja textures.bmp wpływa tylko na wygląd standardowej skórki iGo - zmiana tekstur nie jest widoczna w innych skórkach, np. Bozi. Nie znalazłem jednak innego pliku odpowiedzialnego za tekstury dla poszczególnych skórek.

W dalszym ciągu nie wiem jak rozwiązać problem nadmiaru informacji na ekranie - czy ktoś ma metodę jak wyłączyć te nieszczęsne okienka na dole (przy orientacji Pocketa pionowej).[/quote]

*

Offline jas_pik:: Janusz Piwiński

  • ******
  • 7793
  • Płeć: Mężczyzna
    • https://www.facebook.com/mediapik/
  • Sprzęt: Athena &amp iPhone
Tuning iGO
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 04, 2006, 09:10:15 »
Jak można się bawić kolorami: dotyczy iGo i Miomap ( ten sam silnik)
W pliku  color.ini są komendy kolorów.
Baza kartograficzna  TeleAtlasa definiuje FRC (Functional Road Classes- Klasy Funkcjonalne Dróg) które mają okreslone przez nich kryteria. W związku z tym komentarz jest wprowadzony w pliku  color.ini.IGO ma więćej klas niż zalożenia klasyfikacji  Teleatlasa  - jak np autostrady ktorych teleatlas nie rozróżnia jako różne rodzaje.

Dla poszczególnych klas dróg mozna parametryzować kolor drogi (x_int) i jej krawędzi (x_ext), mozna również parametryzować kolor w zależności od skali jako parametr  "wire"  (xw).

Dla powierzchni można wybierać teksturę lub kolor.

color_name = < texture_id>, <R>, <G>,

Jeśli < texture_id > = -1 wtedy wybieramy z palety kolorów RGB . Jeśli nie to Numer  tekstury odpowiada za linie w palecie  texture.bmp.
Tabela kolorów:
0, konstrukcje/budowle
1, powierzchnie centrów miast
2, przemysl, lotniska - pasy startowe, kolej
3, lasy
4, parki
5, cementarze
6, woda
7, tereny inne
8, tereny budownictwa mieszkaniowego
9, tło
Mam nadzieję iż co nieco wytlumaczylem.
Dużą ilość skórek można znaleźć na:
http://www.navifriends.com/phpbbForum/viewforum.php?f=76
http://www.pocketnavigation.de/board/tid1031039-sid.htm

Poniżej przykładowy zmodyfikowany plik kolory kontrastowe by Xania.

[ INFORMATION ]
name="iGOXaniaContraste"
night=0

[ color ]
; # MT FRC_A mapping
; # FRC - > class
; # 1 - > 0 Motorways
; # 2 - > 1 Major Roads of High Importance
; # 3 - > 2 Other Major Roads
; # 4 - > 4 Secondary Roads
; # 5 Room Roads of High Importance
; # 5.1 - > 8 Room roads that are the hand connections in A settlement
; # 5.2 - > 9 important Roads through which through-traffic is possible
; # 6 - > 10 Roads Room (Roads used to travel within has share of has settlement, Roads of minor connecting importance in A rural area)
; # 7 - > 12 Room Roads of Minor Importance
; # 8 - > 13 Other Roads

; # background visible on a large scale
0 = "ground", 215, 230, 205; pale green

;==============================================================
; colors of the roads: x_int interior color, x_ext borders
; and xw representations in iron wire of roads X
;==============================================================

; # motorways (A2, A3,..)
has = "0_int", 255, 215, 16
With = "0_ext", 173, 158, 90

; # urban fast axes (A86, A104 the francilienne, peripheral)
S = "freeway_int", 255, 215, 16
S = "freeway_ext", 173, 158, 90

; # trunk roads
B = "1_int", 245, 0, 0
B = "1_ext", 0, 0, 0

; # different principal roads (D190, D927, N184, grand boulevards)
C = "2_int", 245,0,0
C = "2_ext", 0, 0, 0

; # roads minor (departmental important, D22, D922, D680)
D = "4_int", 255,255,0
D = "4_ext", 0, 0, 0

; # local roads (small secondary roads, D2, D55, D227)
E = "9_int", 255, 255, 125
E = "9_ext", 0, 0, 0

; # important streets, which occurred
F = "8_int", 255, 255, 255
F = "8_ext", 0, 0, 0

; # streets (street of the Tanks)
G = "10_int", 255, 255, 255
G = "10_ext", 0, 0, 0

; # small streets, dead ends, gone
H = "12_int", 255, 255, 255
H = "12_ext", 0, 0, 0

; # different small streets
I = "13_int", 255, 255, 255
I = "13_ext", 0, 0, 0

J = "lowdetail_low_junc_int", 255, 255, 255
J = "lowdetail_low_junc_ext", 000, 000, 000

K = "lowdetail_hi_junc_int", 255, 255, 255
K = "lowdetail_hi_junc_ext", 000, 000, 000

L = "4w", 255, 255, 255
L = "4w", 000, 000, 000

m = "8w", 255, 255, 255
M = "8w", 000, 000, 000

N = "9w", 255, 255, 255
N = "9w", 000, 000, 000

O = "10w", 255, 255, 255
O = "10w", 000, 000, 000

p = "12w", 255, 255, 255
P = "12w", 000, 000, 000

Q = "13w", 100, 100, 100
Q = "13w", 100, 100, 100

R = "fable", 255, 0, 0; red
R = "fable", 127, 0, 0

Y = "fable", 255, 255, 0; yellow
y = "fable", 127, 127, 0

; # road without coating (not paved road)
U = "unpaved", 121, 78, 0
U = "unpaved_ext", 74, 74, 74

; # road with abimé coating
v = "poor", 215, 209, 160
V = "poor_ext", 74, 74, 74

: # mall
Z = "the developing countries", 255,204,255
Z = "ped_ext", 74, 74, 74

X = "ferry", 255,255,255
X = "ferry_ext", 000, 000, 136

W = "train_ferry", 255,255,255
W = "train_ferry_ext", 000, 000, 136

T = "1w", 255, 239, 193
T = "1w", 255, 150, 90

1 = "orszaghatar szine", 200,200,200
2 = "megyehatarok szine", 180,180,180
3 = "kulterulethatarok szine", 100,100,100
4 = "nagyvaros kerulethatarok szine", 100,100,100
5 = "viz szine, color of water", 0,0,220

;=============================================================
; Shape colors
; color_name = < texture_id>, <R>, <G>,
; visible textures if polygon textures notched in option
; if texture_id = -1 then it is the color RGB which applies
;=============================================================

space = 0, 0, 0, 0
stars = 0,200,200,200

;=====================================
;Built Up Areas
;=====================================
; # background
Partition_area = 9, 215, 230, 205
; # urban zone
built_up = 8, 253,181,123
built_up_border = 1, 255, 128, 0
;District =

;=====================================
;Water elements
;=====================================

sweet_water = 6, 128,179,255
salt_water = 6, 128,179,255
intermittent_water = 6, 128,179,255

;=====================================
;Land Uses/Land Cover
;=====================================

; # plage/dune/sable (Beach/Dune/Sand Area)
;sand_area =

; # Glacier: Big hunk of ice
;glacier =

; # orchards and plantations (Orchard gold plantation area)
;orchard =

; # undergrowth (Scrub brush area)
;scrub =

; # Tundra: Area of nearly always freezing soil
will;tundra =

; # marsh and marshes (Wetland gold swamp area)
wetland = 6, 153,255,204

;
;Parc municipal, Forest, National park
;
city_park = 4, 161,237,153
state_forest = 3, 161,237,153
National_Park = 3, 161,237,153
;National_Park_border = 1, 89, 185, 86

;
;Forest
;
; # surfaces timbered downtown
city_forest = 1, 161,237,153
;nem other_forest = 1, 000,255,000

;
;Artificial Surface
;
; # airport
airport_ground = 4, 132,132,132

; # tracks airport
airport_runway = 2, 000,000,000

;Amusement_Park_Ground =

; # constructions
building = 0, 209,143,128

; # cemeteries
cemetery_ground = 5, 146,224,139

;Company_Ground =
;Golf_Course_Ground =
;Hospital_Ground =

; # industrial parks
industrial_area = 2, 180,180,180

; # zones ferrovi&egrave;res
Railway_area = 7, 000,000,000

;Industrial_Harbour_Area =
;Institution =
;Marina_Area =
;Military_Territory =
;Open_Parking_Area =
;Parking_Garage_Ground =
;Shopping_Center_Ground =
;Stadium_Ground =
;University_or_College_Ground =
;Other_Land_Use =

;=====================================
;Line shapes
;=====================================
; # railways
railway = 2, 0,0,0

; # borders
international_border = -1, 0,0,0

region_border = -1, 241,186,153
political_border = -1, 20,200,60

;Pipeline =
;Powerline =
;Shoreline =

;=====================================
;User shapes, edge standard Be of line gold polygon
; yew used, the to bush-hammer name must Be defined
; At conversion time
;=====================================

area_a = 4, 176,176,176
area_b = 3, 204,204,204
area_c = 2, 240,240,240
;user2 =
;user3 =
;user4 =
;user5 =
;user6 =
;user7 =
;user8 =

;=====================================
; Colors Label
;=====================================

; # names of the streets
label_road = "", 0,0,0

; # name of the streets below a certain level of zoom
label_roadlt = "", 90,90,90

; # names of the cities
label_settlements = "", 0,0,0

; # edge limps of information of Peas
label_poi = "", 0, 127, 0

; # text name motorway, freeway and roads
road_shield = "", 250, 250, 250

; # text name of the European roads Exx
road_box = "", 250,250,0

; # melts of the cartouche of the Axx motorways
shield_fill = "", 247,238,000

; # borders cartridge
shield_border = "", 0, 0, 0

; # melts cartouche European roads Exx
box_fill = "", 114, 114, 177

; # melts cartouche roads Nxx and Dxx
light_shield = "", 114, 177, 114

; #?
light_shield_ext = "", 114, 114, 114

; # text name roads in panel 3d
roadlabel_fill = "", 255,255,255

; # borders panel 3d
roadlabel_frame = "", 255,0,0

; # foot panel 3d
roadlabel_stick = "", 0,0,0

; # route
planned_road = "", 255, 000, 255
planned_road_ext = "", 0, 65, 124

planned_road_visited = "", 0, 127, 0
planned_road_visited_ext = "", 0, 35, 64

planned_road_future = "", 0, 127, 0
planned_road_future_ext = "", 0, 35, 64

; # roads prohibited on route
planned_road_prohibited = "", 150, 150, 150
planned_road_prohibited_ext = "", 127, 0, 0

planned_road_inactive = "", 164, 164, 164
planned_road_inactive_ext = "", 92, 92, 92

district.1 = 8, 255,186,136
district.2 = 8, 255,206,136
district.3 = 8, 255,186,156
district.4 = 8, 235,206,156
district.5 = 8, 235,206,136
district.6 = 8, 235,186,156

;=====================================
; System colors
;=====================================

; # color of the horizon
hazecolor = 0,165,203,247

; # colors and police force scale
zoomcolor1 = 0, 0,60,0
zoomcolor2 = 0, 255,255,255
zoomcolorfont = 0,0,60,0
zoomcolorglow = 0,255,255,255

; # arrow of position
carcolorint = 0,0,64,255

; # borders arrow of position
carcolorext = 0,255,255,255

; # real position of the gps
carcolorghostint = 0, 150, 150, 150
carcolorghostext = 0, 50, 50, 50

; # arrow of direction
nextarrowcolor = 0,70,70,70

[ make ]
tahoma="tahoma"
tahomabd="tahomabd"

[ icon ]
; # small icon Pea
poi="gfx/day/poi6x6.spr"

; # icons with normal size Pea
poi2="xnpoi26x26.spr"

; #
;poi2tc="gfx/poi26x26tc.spr"
poi2tc="xnpoi26x26.spr"

; # chips representing the cities
settlements="gfx/telepules.spr"

; #
trackinglist="gfx/day/trackinglist.spr"

flags="uicommon/daylight/small_flags.spr"
pins="uicommon/daylight/pins.spr"
gpspos="uicommon/daylight/carpos.spr"
cursor="uicommon/daylight/cursor.spr"

[ other ]
; # pallets textures
texture="texture.spr"
; # basic images of day and night
sun="gfx/day/sun.spr"
sky="gfx/day/sky.spr"

[ userpoi ]
font="tahoma"
fontsize=10
color=0,0,0

[ track ]
; params: X = < intR > < intG > < intB > < extR > < extG > < extB >
; X: 1-n (0 visible is reserved for the not track standard)
1 = 200,0,0,255,255,255

2 = 255,85,0,235,65,0
3 = 0,255,128,0,235,108
4 = 255,0,0,235,0,0
5 = 0,213,255,0,193,235
6 = 0,0,255,0,0,235
7 = 128,0,255,108,0,235
8 = 0,255,0,0,235,0
9 = 255,255,128,235,235,108
10 = 255,198,0,235,168,0
potrzebna zgoda

*

Offline wyszynski

  • 30
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ASUS 730W
Tuning iGO
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 09, 2006, 21:50:47 »
Koledzy podzielcie się zmodyfikowanym plikiem data.zip
Ja nie bardzo daję sobie z tym radę.Zainteresowanie na polskim forum żadne ale jest parę osób którzy chętnie zobaczą owoc waszej pracy.

Tuning iGO
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 10, 2006, 12:33:36 »
Cytat: "wyszynski"
Koledzy podzielcie się zmodyfikowanym plikiem data.zip


Podeślę jutro plik texture.bmp mojej produkcji. Zrobiłem mały upgrade jeżeli chodzi o poszczególne tekstury.

*

Offline wyszynski

  • 30
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ASUS 730W
Tuning iGO
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 25, 2006, 21:19:03 »
Obiecanki cacanki.....
Ja czekam cierpliwie już dwa tygodnie i nic. Zainteresowanie na forum tym tematem ...... Szkoda gadac :terrified:

*

Offline fokstrot

  • ****
  • 949
  • Sprzęt: BB 9780 pin: 26791dc9
Tuning iGO
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 25, 2006, 23:23:21 »
wyszynski
jezeli ci zalezy na tych plikach to poszukaj na zagranicznych forach. sporo tego jest, niestety wiekszosc na stronach niemieckich :]
Dell X50v/Bt-359 --> BB

*

Offline wyszynski

  • 30
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ASUS 730W
Tuning iGO
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 26, 2006, 21:18:43 »
Dzięki za radę . Już to dawno zrobiłem.Myślałem jednak że temat zyska większe zainteresowanie na polskim forum.Zwłaszcza że kilka osób już próbowało modyfikowac grafikę , skórki , tekstury. Pisali o tym na forum , obiecywali udostepnic owoce swojej pracy. I nic.....

Tuning iGO
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 30, 2006, 08:14:57 »
Cytat: "wyszynski"
Pisali o tym na forum , obiecywali udostepnic owoce swojej pracy. I nic.....


Proszzzzeeee :bored:

http://img134.imageshack.us/img134/3122/textureyc0.png

Plik należy zapisać jako: "texture.bmp" i zamienić z istniejącym plikiem w zipie "data"

*

Offline MaDuch

  • *****
  • 1518
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD2, SGS, HTC TouchPro, Asus 636
Tuning iGO
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 30, 2006, 08:49:11 »
el_guapo - a jakiś screen może, żeby było wiadomo co będzie widać ;)
Polecam Regulamin forum !!

Tuning iGO
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 30, 2006, 11:25:19 »
Cytat: "MaDuch"
el_guapo - a jakiś screen może, żeby było wiadomo co będzie widać ;)


Screena nie będzie - jestem w pracy i nie mam palma pod ręką.
Zrób kopię starego pliku texture.bmp i wgraj mój - w tej chwili najszybszy sposób na zobaczenie efektów. :))

Tuning iGO
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 30, 2006, 22:38:33 »
Podmieniając plik dat w IGO 2006 na np, @sznyt.dat, mozna zobaczyc program o calkiem nowym obliczu, czy lepszym od nakladki mio?, ma wszystko co ow mio, ponadto pracuje we wszystkich ukladach mapy, w konwersji: @sznyt, widac duzo wiecej. Sami zobaczcie: http://www.upload.lupi.u2.pl/Igo_2006_sznyt_dat.rar

*

Offline renmar

  • **
  • 108
Tuning iGO
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 31, 2006, 08:56:07 »
wwoland
calkiem przyjemne obrazeczki!

pytania:

czy niektore napisy menu musza byc w 1 linii choc w 2 bylyby wyrazniejsze?  (czy to wynika z tego, ze tO pasuje rowniez do wersji landscape?)

czy ekran o programie musi miec tytul "okolo" ?   :))

*

Offline mi_ko

  • 11
Tuning iGO
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 31, 2006, 09:56:50 »
Obrazki rzeczywiście ładne, ale niestety nie wiem gdzie szukać tego pliku i jak to zamienić. Może jakiś słaby jestem, ale nie potrafię. Proszę o pomoc. Dziękuję

Pozdrawiam

Tuning iGO
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 31, 2006, 13:30:53 »
Wieczorem jak bede w domu podesle na upload pliczki dat  produkcji: @sznyt i ten imitujacy mio. Myslalem, ze wystarczylo w mojej wiadomosci podac czyjej produkcji jest ow "dat" ale jednak sie przeliczylem. Dla niecierpliwych podam, ze wpisujac np w "google" @sznyt dat lub skins sznyt dostajemy adresy forum z którego mozna sobie sciagnac ciekawe skorki oraz owe pliki dat. (oczywiscie po zarejestrowaniu). Plik ten w zipie (rar) podmienia sie za istniejacy w katalogu "IGO" na karcie pamieci SD, zachowujac oczywiscie oryginal w jakims innym folderze nie zwiazanym z IGO, np "moje dokumenty" na pockecie.
Pozdrawiam

Tuning iGO
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 31, 2006, 20:50:28 »
Nie rozpakowujemy a jedynie podmieniamy data.zip w folderze IGO, po podmianie uruchamiamy program i cieszymy sie nowa szata graficzna @sznyt: http://www.upload.lupi.u2.pl/data.zip
data.zip mio jest obecnie w poczekalni na uploadzie: http://upload.[PIRACTWO]/ poniewaz dwoch o tej samej nazwie nie moglem umiescic w jednym miejscu. Jezeli nie dojdzie znajde inny serwer aby go umiescic. Umiescilem go tu: http://www.upload.triosat.pl/
Pozdrawiam

*

Offline mi_ko

  • 11
Tuning iGO
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 31, 2006, 22:09:28 »
Szczerze mówiąc (pisząc) to jakoś nie wpadłem na no, by szukać po Internecie.  :oops:
Ale dziękuję za wyjaśnienia

Tuning iGO
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 01, 2006, 12:36:27 »
@renmar, odpowiedzialnym za to jest polish.zip w folderze lang, ja akuratnie nie przywiazalem do tego duzej wagi ale dla estetow podaje adres z poprawnym plikiem: http://www.upload.lupi.u2.pl/polish.zip
Natomiast problem nadmiaru informacji na ekranie o ktorym wspominal @el guapo, eliminuje data.zip @sznyt, do ktorego sciezke podalem kilka postow wyzej. Na bez mala calym ekranie pocketa pieknie widac mape, dlatego wczesniej napisalem, ze widac duzo wiecej, zachecam do zabawy i wpisywania swoich opini, oraz dzielenia sie ciekawymi znaleziskami z sieci poprawiajacymi naszego IGO, oczywiscie w granicach regulaminu. :(
Warto popatrzec tu: http://www.i-go.com/download/
a konkretnie na daty plikow, bo napewno poprawiaja np: przeklad jezyka.

Tuning iGO
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 02, 2006, 10:38:46 »
Cytuj
"...Nie rozpakowujemy a jedynie podmieniamy data.zip w folderze IGO, po podmianie uruchamiamy program i cieszymy sie nowa szata graficzna @sznyt: http://www.upload.lupi.u2.pl/data.zip
data.zip mio jest obecnie w poczekalni na uploadzie: http://upload.[PIRACTWO]/ poniewaz dwoch o tej samej nazwie nie moglem umiescic w jednym miejscu. Jezeli nie dojdzie znajde inny serwer aby go umiescic. Umiescilem go tu: http://www.upload.triosat.pl/..."

Po zamianie tego drugie data.zip (wersja mio), całe iGo wygląda tak jak w oryginale z normalnym (standardowym) plikiem data.zip. Dlaczego ?.

Tuning iGO
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 02, 2006, 13:56:44 »
@sonti: poniewaz zmiany sa widoczne tylko przy poziomej orientacji ekranu w IGO. Pisalem o tym kilka postow wyzej
Cytuj
Podmieniając plik dat w IGO 2006 na np, @sznyt.dat, mozna zobaczyc program o calkiem nowym obliczu, czy lepszym od nakladki mio?, ma wszystko co ow mio, ponadto pracuje we wszystkich ukladach mapy, w konwersji: @sznyt, widac duzo wiecej. Sami zobaczcie: http://www.upload.lupi.u2.pl/Igo_2006_sznyt_dat.rar

*

tramp

Tuning iGO
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 04, 2006, 12:22:29 »
LOL, dla zwolenników "wsiowego tuningu"

prezentuję
 
Petitdroud_PetitRonds_v4PP interface skin for MioMap 3.2
(proszę mnie nie pytać co z tym zrobić)[/color]






http://rapidshare.com/files/1898964/Petitdroud_PetitRonds_v4PP.rar

co to jest z brakiem wyświetlania tych zrzutów tutaj  :(

*

Offline mi_ko

  • 11
Tuning iGO
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 04, 2006, 21:36:07 »
Mam wrażenie, że @sznyt nie pracuje z każdym palmtopem. Próbowałem i u mnie podmiana pliku data.zip powoduje ..... nieuruchamianie się programu. Chyba, że trwa to dłużej niż 3 minuty,bo na tyle mam ustawione wyłączanie  :S

Tuning iGO
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 05, 2006, 21:21:48 »
@mi ko, u mnie na asusie 636n i Igo 2006 aktualizacja z 30.06.2006 wszystko smiga bez zaciec, oprogramowanie laduje sie okolo 40 sekund.

*

Offline mi_ko

  • 11
Tuning iGO
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 06, 2006, 10:06:19 »
Niestety Palmax nie jest juz taki fajny i nie działa  :(

Tuning iGO
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 13, 2006, 09:31:00 »
Cytat: "tramp"
LOL, dla zwolenników "wsiowego tuningu"

prezentuję  :(


Żadne z podesłanych przez Was "zamienników" pliku .dat nie działają u mnie i wieszają system :wkurzony: Nie wiem co jest nie tak :mysli:

Tuning iGO
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 13, 2006, 18:01:24 »
Zamieszczane zamienniki data.zip pochodzą z niemieckiego forum
http://www.navifriends.com/
Zainteresowani tuningiem napewno znajda tam cos dla siebie.
Data.zip roznie zachowuje sie w zaleznosci od modelu PDA.

 

  • SMF © 2025, Simple Machines | Theme by SMFTricks
  • Copyright © 2003-2025 SMARTedge.IT., Wszystkie Prawa Zastrzeżone