Tyle że producent AM o tym nie wie i dalej oferuje ten sam program co w 2005. 
Nie ważne, z którego roku program. Ważne mapy...
Przecież ten wątek jak w mordę strzelił jednoznacznie pokazuje, że wcale mapy takie najważniejsze nie są, a przynajmniej w opisywanym przypadku nie były. Czy coś się od tamtego czasu zmieniło?
BTW zrobiłem szybki test wytyczenia trasy od punktu A do punktu B no i co zauważyłem:
- AM jest baaardzo uparta; koniecznie chciała mnie prowadzić przy najszybszej drodze przez "alternatywną trasę" (86km), która wiem z autopsji, raz że jest dłuższa odległościowo, a dwa dłuższą czasowo (około 8 minut różnicy)
- przy tej trasie nawet przy dodaniu punktu przelotowego najszybszą drogą, AM upiera się by powrócić do "pierwszej drogi alternatywnej" nadrabiając bite 7 km w połowie odległości do miejsca docelowego
- iGO wyznaczył drogę najszybszą poprawnie, do tego jest ona najkrótszą
- przy wyznaczeniu dodatkowego punktu przelotowego poprzez pierwszą trasę alternatywną, kalibruje trasę całą i nie wyznacza odcinka by powrócić do poprzedniej jak AM
* wyszukiwanie w iGO i w AM to rzeczywiście porównywanie mercedesa z trabantem
1. pierwsza trasa alternatywna - dłuższa, 86 km, drogą grubą czerwoną
2. druga trasa - krótsza, 78km, drogi żółte