Podziel sie swoja radoscia

  • 16501 Odpowiedzi
  • 1532563 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline b7rabbitdj

  • ****
  • 846
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Z ultra, Hazel, Smart, E61i, Q1, M300
Odp: Podziel sie swoja radoscia
« Odpowiedź #11400 dnia: Kwiecień 19, 2012, 21:06:31 »
Bo najgorsi są ludzie bez żadnych pasji, panowie. Tacy puści w środku, co jeszcze na Twoją pasję będą patrzeć krzywym okiem.
Heh... Znam taką dziewczynę, faktycznie, krzywo patrzy na innych, na ich hobby, sama wszystko ma najlepsze... Przerąbane.

*

Offline xspojlerx

  • *****
  • 3788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Od pytań jest forum, nie PW.
  • Sprzęt: Galaxy Note, HD2 Spider Edition.
Odp: Podziel sie swoja radoscia
« Odpowiedź #11401 dnia: Kwiecień 19, 2012, 21:52:22 »
Najlepsze jest podejście "nie znam się, więc się wypowiem" oczywiście tylko i wyłącznie krytycznie. Większość osób które wiedzą czym się zajmuję tak podchodzi do mojego hobby, dlatego mało kto o nim wie :wink:

*

Offline vonski

  • a.k.a. borubar
  • *****
  • 7226
  • Płeć: Mężczyzna
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
Odp: Podziel sie swoja radoscia
« Odpowiedź #11402 dnia: Kwiecień 19, 2012, 21:59:39 »
Szydełkowanie? hodowla jedwabników?  :mrgreen:

*

Offline WaFel1985

  • ****
  • 979
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: XIAOMI MI4S ;SGS3;2x6310i;SeLWW
Odp: Podziel sie swoja radoscia
« Odpowiedź #11403 dnia: Kwiecień 19, 2012, 22:03:36 »
Jakie masz hobby? podziel się z nami.może akurat ktoś coś wie...

*

Offline Paveu69

  • *****
  • 1174
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Brzeg (Wrocław)
  • Sprzęt: BlackBerry KeyOne, Galaxy Note 3, iPad mini 2
Odp: Podziel sie swoja radoscia
« Odpowiedź #11404 dnia: Kwiecień 19, 2012, 22:10:08 »
tak ......rozdział pracy od hobby jest ważny.....hobby to takie oczyszczanie wnętrza

A co kiedy hobby staje się źródłem utrzymania?  :evil:
Ja tak mam i bardzo mi to odpowiada  :grin: