Zawiodłem się całkowicie na jakości usług DHL. Ostatnio wysyłałem przez nich paczkę z 1.5 roku temu i było wszystko jak należy. Tym razem same komplikacje. Najpierw nie zostałem poinformowany, że paczka nie zostanie odebrana w danym dniu, bo kurier nie ma miejsca w samochodzie, dopiero jak potem zadzwoniłem na infolinie to się wyjaśniło. Po 1, to co mnie obchodzi że nie ma miejsca? Niech przyślą 2 samochód w takim razie, no i w końcu po coś podawałem nr telefonu, żeby w takich sytuacjach mieli jak szybko się ze mną skontaktować. Na infolinii uzgodniłem, że dzisiaj przyjedzie kurier w godz. 10-12. Grzecznie czekałem w domu, 12:05 dzwonie na infolinię spytać się co się dzieje, tym bardziej że zauważyłem że status paczki na ich stronie zmienił się na anulowane z powodu nieobecności nadawcy. Okazało się, że kurier był ale miał gdzieś moją informację, że domofon nie działa i trzeba zadzwonić do mnie na telefon, to ja zejdę. Pani na infolinii powiedziała mi, że kurier nie ma obowiązku do mnie dzwonić i to ja powinienem już czekać pod klatką (jasne, będę stał 2h na jaśnie księcia z DHL-u). Śmiech na sali po prostu, najgorsze że trzeba się tłumaczyć kupującemu dlaczego towar, za który już zapłacił nie został wysłany.