Dzień dobry i Dobranoc Forum - czyli nie samym PaDAlcem człowiek żyje v 2

  • 27626 Odpowiedzi
  • 2845699 Wyświetleń

0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.

*

don.kamillo

Odp: Dzień dobry i Dobranoc Forum - czyli nie samym PaDAlcem człowiek żyje v 2
« Odpowiedź #10530 dnia: Marzec 26, 2012, 18:29:13 »
Wy narzekacie na gimnazjum? Ja mam takich ludzi na uczelni. Ostatnio na prawie oświatowym zaczęli udowadniać, że masturbacja ma sens i jest dobrym środkiem antykoncepcyjnym. Ludzie, co maja po 22-28 lat (studiuję zaocznie, różni się trafiają). Nie wspomnę o braku umiejętności wysłowienia się (moglibymy, jechalimy, poszłem).
A nocując w akademiku widziałem, jak studentki w mini odjeżdżały, co jedna, to lepszą furką.
Adiko, Ty się uzbrój w cierpliwość :mrgreen: Debili jeszcze wiele razy spotkasz na swojej drodze.

*

Offline dzemik112

  • **
  • 141
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Sony Xperia U
Odp: Dzień dobry i Dobranoc Forum - czyli nie samym PaDAlcem człowiek żyje v 2
« Odpowiedź #10531 dnia: Marzec 26, 2012, 19:48:20 »
No to masz kolejny powód by nienawidzić Androida ;)
Haha, good point!


Jednak muszę być natrętny i znowu się wtrącić :P
Znowu mam problem, teraz nie mogę wrzucić aplikacji do Marketu, bo muszę podpisać aplikację jakimś certyfikatem, a nie mogę utworzyć pliku .keystore i kicha  :(

Normalnie coraz bardziej mi się nie podoba ten durny android...  :kill:
:E Witaj w klubie! Android to syf, mimo, że ma swoje zalety.


To co? grupowo przerzucamy się na inny OS? ;)  Poczekajmy na Tizen'a :)
Jeśli się o coś pytasz, zawsze czekaj na mądrzejszego ode mnie :)

*

Offline b7rabbitdj

  • ****
  • 846
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Z ultra, Hazel, Smart, E61i, Q1, M300
Odp: Dzień dobry i Dobranoc Forum - czyli nie samym PaDAlcem człowiek żyje v 2
« Odpowiedź #10532 dnia: Marzec 26, 2012, 20:09:17 »