Dziwi mnie ta krucjata przeciw HTC... są fora, jest mnóstwo opinii, wady produktów w wielu miejscach są wypunktowane, o jakość serwisów też można poczytać... chyba ludzie biorą takie rzeczy pod uwagę, kupując sprzęt za 1000zł.
Bo jak nie i kupują coś w ciemno to sami są sobie winni i wynurzenia na temat całej firmy na przykładzie dość przypadkowego zakupu niech lepiej schowają w buty.
powrót do telefonów Nokii - która NIGDY mnie nie zawiodła!
Wnioskuję że od około 2 lat nie miałeś nokii w ręku... ostatnie dwa lata produktów noki to mnóstwo przypadkowych, bezużytecznych, niby nowych a praktycznie takich samych, telefonów, daleko odbiegających od firmowej jakości i solidności nokii sprzed 4-6 lat. Mało tego ostatnie "koronne" produkty różnią się niemal tylko obudowami a notorycznie powielają błędy poprzedników. Pomimo dobrego startu ze smartphonami nokia utknęła na jakiś czas...
Jest wiele powodów do narzekania na HTC, ale w tym wypadku narzekania zdrowo przesadzone... a problemem jest prędzej podejście i zorientowanie użytkownika. Który nawet nie pofatygował się do tej pory faktycznie sprawdzić czy problem leży po stronie softu (w ogóle praktycznie nic nie wiadomo o sofcie oprócz tego, że jest jakiś rom zainstalowany), czy może sprzętu (tak trudno sprawdzić czy nawet kupić akumulator). Czyli bez mała forumowy standard, "ludzie telefon mi się psuje, pomóżcie, ja nic nie robiłem, samo się zrobiło". Za jakiś czas pewnie będziemy czytać: "Moja N97 się wyłącza sama, co robić.".
Jak chcesz żeby ktoś Ci pomógł to postaraj się być bardziej konkretny i precyzyjny. Same cyferki spisane z "about" nic nie dadzą, napisz jak długo "jedziesz" bez HR, co instalowałeś, czy sprawdzałeś akumulator... cokolwiek więcej niż do tej pory.