JESTEM ZIELONY POMOCY SPV C550!

  • 7 Odpowiedzi
  • 1101 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

JESTEM ZIELONY POMOCY SPV C550!
« dnia: Marzec 27, 2006, 21:33:38 »
Witam. jak w temacie mam ten telefon jeden dzien i mam pare pytan odnosnie tego aparatu!
1) Czy da się wrac jakąś polska nakładke na ten telefon żeby go w 100% spolonizowac
2) gdzie moge znalesc jakis bezpłatny soft do tego telefonu(typu: gry, programy itp)
3)Jak sie go blokuje bo szczerze mówiąc jeszcze do tego nie doszedłem:P
4)czy mozna na nim odtwarzac pliki wma i jaki jet potrzebny program do połaczenia z komputerem?
5) wasze opinie na temat tego telefonu....
a i jeszcze słyszałęm ze od tego duzego wyswietlacza bardzo bolą oczy?? CZY to prawda.....
prosze kogos o porade i odpowiedz!

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
JESTEM ZIELONY POMOCY SPV C550!
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 27, 2006, 21:41:06 »
1. tak
2. jest bardzo dużo bezpłatnego softu np:
http://www.airfagev.com/index.asp
http://www.modaco.com/index.php?act=downloads

4. można - standardowy Windows media player (masz go wgranego) ale jeszcze lepszy (do muzyki, filmów etc.) będzie freeware TCPMP jest w dziale download na stronie głównej PDAClub'u, do połączenia i synchronizacji z komputerem - ActiveSync - też w dziale download

wcale nie bolą oczy :!: wyświetlacz jak na Smartphone jest fantastyczny   :!:  :!:  :!:  lepszego na ta platformę nie ma :!:
 :wink:

JESTEM ZIELONY POMOCY SPV C550!
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 27, 2006, 23:31:07 »
dzieki wielkie......:):):)

JESTEM ZIELONY POMOCY SPV C550!
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 29, 2006, 14:38:16 »