Ponieważ ta firma jest bardzo istotnym graczem na rynku PDA, a jednocześnie jest powszechnie mało znana i trudno znaleźć jakiekolwiek dane kontaktowe do polskiego biura, a jednocześnie jej serwis gwarancyjny (Regenersis Warsaw) zbiera fatalne opinie, to może warto stworzyć bazę danych na jej temat? Można też gromadzić tutaj informacje na temat gwarancji, procedur dot. naprawy lub wymiany urządzeń, itd.
Na początek link do nowego serwisu HTC Polska skierowanego do firm zainteresowanych sprzedażą ich produktów:
http://www.htcpartner.pl/o_htc.htmlDalej informacje, które już wcześniej umieściłem w wątku na temat serwisu, tj. firmy Regenersis Warsaw.
(1) dokument pod tytułem Warunki obsługi serwisowej produktów HTC w Centrum Serwisowym CRC-Polska.
Warunki obsługi serwisowej produktów HTC w Centrum Serwisowym CRC-Polska.
CRC-Polska jest wyłącznym, autoryzowanym centrum serwisowym naprawiającym produkty HTC z logo HTC.
• Warunki gwarancji:
Pełny tekst zatytułowany „Deklaracja ograniczonej gwarancji” znajduje się w załączniku HTC Gwarancja.doc
• Dostarczanie produktu do Centrum Serwisowego CRC – Polska:
Produkty HTC mogą być dostarczane do serwisu bezpośrednio do Punktu Przyjęć przy Autoryzowanym Serwisie CRC -Polska, ul Falencka 1b, 05-090 Raszyn - Janki, godziny otwarcia: Pon. – Pt. 8:00 – 19:00, lub za pośrednictwem kuriera DHL na koszt CRC. Aby wysłać produkt do naprawy do Centrum Serwisowego CRC Polska wystarczy zamówić telefonicznie kuriera DHL, lub skorzystać ze strony internetowej DHL: www.dhl.com.pl
Wysyłany produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie producenta, lub inne, zabezpieczające urządzenie przed uszkodzeniem w transporcie. Do przesyłki należy dołączyć wypełnione zgłoszenie do naprawy. (załącznik Zgłoszenie.doc). Zgłoszenie dostępne jest również na naszej stronie internetowej: http://www.crc-polska.com/pl/?go=punkty_sprzedazy
Warunkiem przyjęcia urządzenia do naprawy gwarancyjnej jest kopia faktury, paragon lub pokwitowanie sprzedaży na potwierdzenie zakupu produktu.
• Obsługa napraw nie objętych gwarancją:
W przypadku usterek nie objętych gwarancją HTC (punkt 7 Deklaracji Ograniczonej Gwarancji), klient otrzymuje do akceptacji kosztorys naprawy. Po odesłaniu do CRC zaakceptowanego kosztorysu, urządzenie zostaje naprawione na koszt klienta. W przypadku dostarczenia urządzenia do CRC za pośrednictwem kuriera DHL, klient ponosi dodatkowo koszt 30 pln netto za transport. Jeżeli klient nie akceptuje kosztorysu, lub stan aparatu uniemożliwia wykonanie naprawy, klient ponosi dodatkowo koszt ekspertyzy -19,99 pln netto.
• Obsługa DOA:
HTC dopuszcza wymianę wadliwego zestawu sprzedażnego na nowy, wolny od wad, jeżeli spełnione są następujące wymagania:
- Nie upłynęło więcej niż 15 dni od daty sprzedaży aparatu.
- Nie upłynęło więcej niż pół roku od daty produkcji.
- Produkt został dostarczony do CRC w komplecie sprzedażnym.
- Produkt, akcesoria oraz opakowanie nie są zużyte.
- CRC potwierdza zgłoszoną usterkę.
• Odbiór produktu po naprawie:
Naprawione egzemplarze odsyłane są kurierem DHL na adres wskazany przez klienta w zgłoszeniu, lub można je odebrać osobiście w Punkcie Przyjęć.
(2) informacja na temat osoby odpowiedzialnej za obsługę klientów - może to tę osobę trzeba "męczyć" w trudnych przypadkach...Dedykowaną osoba do obsługi HTC jest specjalista ds. obsługi klienta:
Marta Tomasiak
Tel. 022-703-41-12
e-mail: Marta.Tomasiak@crc-polska.com
CRC CommunicAID Poland Sp.zo.o.
Ul. Falencka 1B, Janki
05-090 Raszyn
Tel: 022 703 41 00
Fax: 022 703 41 50
http://www.crc-polska.com/pl/
customerservice@crc-polska.com