Problem z rozmowami cichnący mikrofon

  • 2 Odpowiedzi
  • 2119 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Ahmed

  • **
  • 241
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje małe FortPolio
  • Sprzęt: Smart devices: Casio Cassiopeia A11 > NEC Mobile Pro 780 > Nokia 9110i > Handspring + modół GPS Samsung Omnia, HTC Universal, Samsung i780 (żony)
Problem z rozmowami cichnący mikrofon
« dnia: Marzec 14, 2012, 11:27:18 »
Wczoraj zakupiłem Desire Z i mam problem z rozmowami telefonicznymi, mianowicie po około minucie półtorej ścisza się mikrofon w telefonie, albo raczej odfiltrowują się częstotliwości mowy (nie wiem jak to naukowo stwierdzić) tak że mój rozmówca mnie nie słyszy. Myślałem że może to któraś z aktualizacji, więc przywróciłem ustawienia fabryczne, ale nadal ten sam problem. Telefon jest z sieci Play, ja mam kartę Plusa, wersja Androida to 2,3,3
zona ma taki sam telefon w Orangu (oryginalnie orange) i takie problemy nie występują.
Co to może być i czy konieczny jest serwis a może to któryś z programów??

*

Offline waclaw

  • ***
  • 270
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC One Max
Odp: Problem z rozmowami cichnący mikrofon
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 15, 2012, 22:29:17 »
Mogę zasugerować kolego abyś zrobił jeszcze test krzyżowy przed oddaniem telefonu do serwisu aby upewnić się, że problem jest w urządzeniu ;-).
M600i>P535>Diamond>TouchPro>N900>Desire Z>HTC One S>Galaxy Note 2>HTC One Max

*

Offline Ahmed

  • **
  • 241
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje małe FortPolio
  • Sprzęt: Smart devices: Casio Cassiopeia A11 > NEC Mobile Pro 780 > Nokia 9110i > Handspring + modół GPS Samsung Omnia, HTC Universal, Samsung i780 (żony)
Odp: Problem z rozmowami cichnący mikrofon
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 16, 2012, 09:24:57 »
Mogę zasugerować kolego abyś zrobił jeszcze test krzyżowy przed oddaniem telefonu do serwisu aby upewnić się, że problem jest w urządzeniu ;-).
nie wiem jak ma się test krzyżowy do telefonu (nawiasem mówiąc niezły żart) ale dobrą radą byłoby sprawdzenie telefonu z zestawem słuchawkowym. Zestaw słuchawkowy potwierdził problem sprzętowy.
temat do zamknięcia