Serwis HP - totalna porażka !

  • 7 Odpowiedzi
  • 2067 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Serwis HP - totalna porażka !
« dnia: Październik 28, 2005, 13:12:32 »
Po włączeniu palmtopa rano, na dzień dobry, twardy reset :) Zaraz potem coś się zaczęło z ROMu ładować, po czym zgasł kompletnie. Podłączam do stacji dokującej i jest ok, ale w statusie ładowania baterii nie porusza się pasek ładowania. Wniosek prosty: na 99% baterię szlak trafił. Jako że sprzęt na gwarancji, wydzwoniłem zatem do wszystkich warszawskich autoryzowanych serwisów z zapytaniem, czy mają taką baterię, aby po prostu potwierdzić, że to wina baterii i ewentualnie ją wymienić. Okazuje się, że baterii nikt w tym kraju nie posiada, toteż nie mogąc potwierdzić przyczyny usterki, także w tak prozaicznym przypadku muszą wysyłać do Holandii, co jak wiadomo, potrafi trwać nawet miesiąc. Ciekawe co sobie taki technik w Holandii pomyśli... że w Polsce nie umieją wyjąć i włożyć baterii do środka?

Wszystko się sprowadza do tego, że serwisy HP w Polsce, nie różnią się niczym od poczty, bo jak się dobrze wczytać, to nie są serwisy, tylko PUNKTY serwisowe (oświeciła mnie jedna Pani), nic innego jak punkty zbiórki złomu...

Więc jeśli ktoś zapragnie kupić jakiś topowy model z oferty HP - jak reklamują - dla zastosowań BIZNESOWYCH, to tylko kolegów i koleżanki lojalnie uprzedzam, że z powodu zwykłej baterii możecie na miesiąc o biznesie zapomnieć  :( Kpina !!!

*

Offline kanczug

  • *****
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Serwis HP - totalna porażka !
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 28, 2005, 14:59:57 »
Probowales ponownie zrobic twardy reset?
HP nie wysyla sprzetu od reki do Holandii. Najpierw sami sprawdzaja czy wlasnie nie moga tego naprawic przez przeflashowanie ROMu lub wymiane baterii.

Serwis HP - totalna porażka !
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 28, 2005, 15:11:41 »
Twardy reset już nei potrzebny, bo wszystko działa, tylko baterii nie ładował do tej pory, a teraz niby  zaczął, ale jakoś dużo wolniej mu to idzie niż zwykle, bo po 2,5 godziny doszedł do 40%, wcześniej było dużo sprawniej, także zobaczymy co dalej... A co do sprawdzenia czy to bateria, to tak jak mówiłem, w żadnym serwisie autoryzowanym HP w Wawie nie mają na stanie takiej beterii, a zawdzowniłem do wszywstkich pięciu jakie tu są, więc sprawdzić nie mogą czy to rzeczywiście bateria, więc mogą tylko wysłać do Holandii... w tym tkwi idiotyzm! :)

*

Offline kanczug

  • *****
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Serwis HP - totalna porażka !
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 28, 2005, 15:17:53 »
Z tego co wiem to jest jeden serwis ktory zajmuje sie palmtopami w Wawie.

Serwis HP - totalna porażka !
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 28, 2005, 15:26:18 »
Jest jeden niby srewis z prawdziwego zdarzenie na ul. Jagiellońskiej, ale tam dzwoniłem też i baterii nie mają, a po co mają zamawiać baterię, skoro nie mają 100% pewności, że to właśnie bateria i dlatego wolą wysłać i mieć z głowy !! Oprócz tego na Jagiellońskiej są jeszcze inne 4 (ze strony internetowej wsparcia technicznego HP), ale są to serwisy pogwarancyjne, a w ramach gwarancji po prostu przyjmują reklamację i przesyłają dalej na Jagiellońską... też baterii nie mają, więc zaczęli by się martwić dopiero gdybym chciał u nich naprawiać bez gwarancji... i tyle. Dobre nie? HP nie ma w Polsce zwykłej baterii do sprzętu w ciągłęj sprzedaży !!!

Serwis HP - totalna porażka !
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 28, 2005, 20:10:38 »
"Okazuje się, że baterii nikt w tym kraju nie posiada, toteż nie mogąc potwierdzić przyczyny usterki, także w tak prozaicznym przypadku muszą wysyłać do Holandii, co jak wiadomo, potrafi trwać nawet miesiąc."

to prawda ze w polsce nie ma dobrego serwisu hp, przekonalem sie o tym gdy wysiadl mi ekran dotykowy w moim hx4700. Zadzwonilem do serwisu, grzecznie umowili sie ze mna ze przysla mi nastepnego dnia kuriera ktory zabierze palmtopa do holandii. Kurier zjawil sie punktulanie, byl to piatek ok godziny 10. We wtorek po 13 bawilem sie juz moim hx4700 z calkowicie wymienionym wyswietlaczem. W holenderskim serwisie byl napewno bo mam pokwitowanie ;)

Serwis HP - totalna porażka !
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 28, 2005, 20:52:42 »
mentis: tak szybka naprawa to troche to nie podobne do HP, byc moze cos wreszcie drgnęło i zaczynają sie liczyć z klientem (mam nadzieje).

Masz rozszerzoną gwarancję czy podstawową?

*

Offline lipciopda

  • ******
  • 6801
  • Płeć: Mężczyzna
Serwis HP - totalna porażka !
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 29, 2005, 06:14:49 »
Cytat: mentis
to prawda ze w polsce nie ma dobrego serwisu hp, przekonalem sie o tym gdy wysiadl mi ekran dotykowy w moim hx4700. Zadzwonilem do serwisu, grzecznie umowili sie ze mna ze przysla mi nastepnego dnia kuriera ktory zabierze palmtopa do holandii. Kurier zjawil sie punktulanie, byl to piatek ok godziny 10. We wtorek po 13 bawilem sie juz moim hx4700 z calkowicie wymienionym wyswietlaczem. W holenderskim serwisie byl napewno bo mam pokwitowanie ;)
albo sam sobie przeczysz w tym co napisales albo sam nie rozumiesz o czym mowisz... to, ze serwis Polski odsyla sprzet do Holandii to taka polityka firmy i albo sie z tym godzisz albo nie kupujesz HP - proste chyba, a to, ze ci to zalatwili w tydzien swiadczy tylko na korzysc - wiec po co to stwierdzenie, ze w Polsce nie ma dobrego serwisu? a niby gdzie go wyslales? do Holenderskiego? a co Polski serwis dalej z tym zrobil to juz ich wewnetrzna sprawa