SZOK poobsługowy w HP

  • 1 Odpowiedzi
  • 891 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SZOK poobsługowy w HP
« dnia: Maj 24, 2006, 01:14:30 »
Pewnie wiekszosc z was otwierajac ten watek mysli sobie: no znowu ciecie z HP dali d... w kwestii obslugi klienta. Otoz wyobrazcie sobie ze nie. Jakis czas temu w moim hx4700 ulamal sie jeden z zatrzaskow klapki trzymajace baterie i przez to nie moglem uruchomic pockecika. Poszedlem do serwisu (juz po gwarancji) i mowie w czym problem. Powiedzieli ze skotnaktouje sie gosc i powie jaka jest wycena naprawy. I dzwoni zawodnik i mowi: ze moze zaproponowac sciagniecie nowej klapki albo da mi za darmo klapke uzywana w bdb stanie!!!! SZOK!!! W ten sam dzien hp byl do dobioru z nowa klapka a ja nie wydalem ani 1pln. Na prawde jestem pod wrazeniem podejscia, bo generalnie mogliby mnie za uzywana tez jakos skasowac. Pozdrawiam Panow z serwisu HP!!!

*

Offline arczi

  • ****
  • 921
    • http://www.arczi79.netarteria.info
  • Sprzęt: HTC Desire HD
SZOK poobsługowy w HP
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 24, 2006, 17:24:44 »
Zapomnieli komuś włożyć i musieli gdzieś upchnąć aby w papierach się zgadzało?  :lol:  żartuję...  :lol:  Fakt - hp dba o klienta - spotkałem się z podobnym podejściem przy laptopie (nie zdzierają a pomagają).

Pozdr. dla Panów z HP!  :lol:
Casio Cassiopeia E-115 ----> HP iPaq h4150 ----> HTC Touch Pro ----> HTC Inspire 4G ----> HTC Desire HD ----> Samsung Galaxy Note  4 (N910C)