PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => HP/Compaq => Wątek zaczęty przez: gacfather w Maj 24, 2006, 01:14:30
-
Pewnie wiekszosc z was otwierajac ten watek mysli sobie: no znowu ciecie z HP dali d... w kwestii obslugi klienta. Otoz wyobrazcie sobie ze nie. Jakis czas temu w moim hx4700 ulamal sie jeden z zatrzaskow klapki trzymajace baterie i przez to nie moglem uruchomic pockecika. Poszedlem do serwisu (juz po gwarancji) i mowie w czym problem. Powiedzieli ze skotnaktouje sie gosc i powie jaka jest wycena naprawy. I dzwoni zawodnik i mowi: ze moze zaproponowac sciagniecie nowej klapki albo da mi za darmo klapke uzywana w bdb stanie!!!! SZOK!!! W ten sam dzien hp byl do dobioru z nowa klapka a ja nie wydalem ani 1pln. Na prawde jestem pod wrazeniem podejscia, bo generalnie mogliby mnie za uzywana tez jakos skasowac. Pozdrawiam Panow z serwisu HP!!!
-
Zapomnieli komuś włożyć i musieli gdzieś upchnąć aby w papierach się zgadzało? :lol: żartuję... :lol: Fakt - hp dba o klienta - spotkałem się z podobnym podejściem przy laptopie (nie zdzierają a pomagają).
Pozdr. dla Panów z HP! :lol: