Po kilkudniowej zabawie z nowym hw6915 i poznawaniem jego możliwości, postanowiłem zrobić hard reset. Wcześniej już ustawiłem synchronizację zadań i kalendarza z Outlookiem. Wszystko działało jak należy.
Po resecie zainstalowałem na nowo niezbędny soft i zacząłem normalnie używać iPAQ'a. Następnie zsynchronizowałem go z Outlookiem na notebooku za pomocą ActiveSync. Na notebooku nic oczywiście nie reinstalowałem - tu wszystko pozostawiłem bez zmian. Zadania i spotkania z kalendarza zostały bez problemów skopiowane do iPAQ'a. Dostrzegłem jednak nieprawidłowość, polegającą na tym, że iPAQ nie powiadamia mnie (tak jak kiedyś: dźwiękiem i informacją na ekranie) o zadaniach i spotkaniach w kalendarzu - ani o starych (w których nadal jest ustawione powiadamianie), ani o nowych. Powiadamianie pojawia się wyłącznie w programie Outlook. Sprawdziłem ustawienie w WM 5.0 Ustawienia / Dźwięki i powiadomienia / Powiadomienia i w zdarzeniu "Przypomnienia" mam ustawione odtwarzanie dźwięku + wyświetlanie wiadomości na ekranie. Ponadto np. w opcjach Zadań ma włączone "przypomnienie dla nowej pozycji". Czyli nie działa samo przypominanie, bo synchronizacja pomiędzy iPAQ a Outlookiem nadal funkcjonuje bez problemów.
Może ktoś bardziej doświadczony spotkał się z tym problemem?
Pozdrawiam.