ipaq 6340 / idea - problem ze skonfigurowaniem konta e-mail

  • 4 Odpowiedzi
  • 2505 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

dzień dobry - to mój pierwszy raz na forum.

problem, z którym niestety nie potrafię sobie poradzić. nie potrafił również spec od usług dodanych w salonie firmowym idea: konfigurowanie konta e-mail.

wydaje się, że wszystko robię prawidłowo, wprowadzam wszelkie swoje dane: adres e-mail, użytkownik oraz hasło, właściwe serwery pop3, autoryzacja dla poczty wychodzącej. niestety, przy połączeniu podczas logowania otrzymuję komunikat "pop3 - the server certificate is invalid. continue anyway?" odpowiedź "yes" skutkuje wyłącznie prośbą o ponowne podanie hasła.

co ciekawe - konto e-mail idea.net działa bezproblemowo, loguje się i ściąga pocztę.

czy ktoś ma jakiś pomysł co z tym fantem zrobić?

ipaq 6340 / idea - problem ze skonfigurowaniem konta e-mail
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 03, 2005, 10:39:12 »
Przerprowadz ponowne zalozenie konta z z ta instrukcja
http://www.pdaclub.pl/info.php?id=6618

Podaj e-mail przesle Tobie wszystkie ustawienia jakie dostalem z dzialu technicznego z Idei

*

Offline darekkot

  • ****
  • 705
  • Sprzęt: Acer n311,HTC Touch Pro
ipaq 6340 / idea - problem ze skonfigurowaniem konta e-mail
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 03, 2005, 16:46:25 »
Ja tez na mdaII mam informacje, ze niewazny certyfikat. Naciskam YES i dalej jest wszystko w porzadku
HTC Touch Pro,ROM: Lite v.3.0 by qsqa,Radio: 1.02.25.28

ipaq 6340 / idea - problem ze skonfigurowaniem konta e-mail
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 03, 2005, 19:22:32 »
gregor78 - konfigurując konto zrobiłem wszystko zgodnie ze sztuką, własnymi umiejętnościami jak i instrukcją. dokument z działu technicznego idei też mam. tylko ipaq wciąż nie loguje się na konto.

darekkot - niestety u mnie wciśnięcie "yes" doprowadza do sytuacji, w której znów muszę wcisnąć "yes".

mój serwer mejlowy to rubikon.pl i podejrzewam, że to właśnie tam leży problem. tylko jak go rozwiązać?

ipaq 6340 / idea - problem ze skonfigurowaniem konta e-mail
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 04, 2005, 20:55:18 »
problem rozwiązany :)

jak się okazuje - microsoft popełnił buga w swoim pocket'owym outlook'u - problem polega na niewłaściwej obsłudze szyfrowania ssl przy czym nawet gdy odhaczymy opcję ssl w wm2003 - system i tak próbuje z niej skorzystać.

teraz recepta:

1. zainstaluj dowolny edytor rejestru wm2003, np. "phm registry
editor" (http://www.phm.lu/Products/PocketPC/RegEdit/download.asp)

2. uruchom edytor rejestru wm2003 i następnie:

a. odszukaj "HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox"
b. dopisz DWORD:
- name: "ForceOffSSL"
- value data: "1"
- base: "decimal".
c. zresetuj miękko ipaqa.

that's all i wszystko nareszcie działa tak jak trzeba :)