hw6515 - sam się wyłącza :(

  • 19 Odpowiedzi
  • 1701 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

hw6515 - sam się wyłącza :(
« dnia: Maj 07, 2006, 20:57:51 »
Jak w temacie ... jeszcze parę tygodni zdarzało się to stosunkowo rzadko, teraz nawet dwa, trzy razy dziennie ... aby go włączyć ponownie muszę zdjąć klapkę przy baterii, bo samo wciśnięcie przycisku u góry nic nie daje ...
Co ciekawe dzieje się tak, gdy mam włożoną kartę SIM, gdy wyjmę kartę i iPAQ nie działa jako telefon wszystko jest ok i nic się nie wyłącza.
Macie jakis pomysł /oprócz twardego restartu/?

hw6515 - sam się wyłącza :(
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 08, 2006, 13:05:52 »
Czeka cię serwis
Przykro mi ale to płyta głowna

hw6515 - sam się wyłącza :(
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 08, 2006, 15:21:29 »
Stary, nie załamuj mnie  :cry:  Jesteś pewny :?:  :?:  :?:  Bez kart SIM działa i nie wyłącza się, więc może nie jest aż tak źle ...

*

Offline jas_pik:: Janusz Piwiński

  • ******
  • 7793
  • Płeć: Mężczyzna
    • https://www.facebook.com/mediapik/
  • Sprzęt: Athena &amp iPhone
hw6515 - sam się wyłącza :(
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 08, 2006, 15:26:12 »
Czy testowaleś z inną kartą SIM/
Były odnotowane przypadki iż modele te miały problem z kartami SIM ( starszymi o pojemności 32 kB) a bez problemu dzialają z nowymi ( 64 kB), sprawdź inną kartę ewentualnie  zrób upgrade Rom-u.
potrzebna zgoda

hw6515 - sam się wyłącza :(
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 08, 2006, 15:34:23 »
Nie sprawdzałem innej karty ... nie bardzo też wiem, jaką ja mam kartę, palma kupiłem w promocji Vobisu /z Plus GSM/ w zeszłym roku /bodajże w październiku/, więc chyba jest to jednak karta nowego typu ...
Najdziwniejsze jest to, iż wcześniej nie było żadnych problemów ... a może poprostu zacząć od twardego resetu? I dopiero kiedy to nie przyniesie oczekiwanych rezultatów szukać dalej ...

*

Offline jas_pik:: Janusz Piwiński

  • ******
  • 7793
  • Płeć: Mężczyzna
    • https://www.facebook.com/mediapik/
  • Sprzęt: Athena &amp iPhone
hw6515 - sam się wyłącza :(
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 08, 2006, 15:39:15 »
Rzeczywiście HR powinien pomóc.
potrzebna zgoda

hw6515 - sam się wyłącza :(
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 08, 2006, 15:42:55 »
Cóż, chyba rzeczywiście od tego zacznę ...

*

Offline pita62m

  • **
  • 160
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: 1940, 6033, N80
hw6515 - sam się wyłącza :(
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 09, 2006, 19:51:15 »
Używam 6515 z Vobisowej promocji Plusa i wszystko jest OK
Natomiast przy pracy z kartą Heyah zaczynają się dziać jaja i sprzęt co kilka minut "szuka sieci"
Sprawdzałem z innymi kartami i problemy są tylki z tą jedną kartą SIM-Heyah.
Może masz problem z SIMem? Pożycz karty od kumpli i posprawdzaj
Pozdrawiam - Piotr

hw6515 - sam się wyłącza :(
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 09, 2006, 20:19:43 »
Zrobiłem wczoraj twardy restart i jak na razie wszystko jest ok - iPaq z SIM'em zalogowany do Plusa leżał całą noc, rano trochę podzwoniłem i działa jak należy, czyli nie wyłącza się ... planuję teraz wgrać resztę softu /Marcheva, MapaMap/ i zobaczymy ... mam nadzieję, że będzie ok ...

hw6515 - sam się wyłącza :(
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 11, 2006, 20:46:22 »
Niestety, objawy pojawiły się ponownie  :cry:  Jutro wysyłam urządzenie do serwisu ...

hw6515 - sam się wyłącza :(
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 15, 2006, 22:56:44 »
Ja mam ze swoim 6515 to samo. Dzisiaj rozmawiałem z serwisem HP i poradzili żeby odinstalować polską nakładkę. Teraz testuje i na razie jest ok.

hw6515 - sam się wyłącza :(
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 15, 2006, 22:57:24 »
Ja mam ze swoim 6515 to samo. Dzisiaj rozmawiałem z serwisem HP i poradzili żeby odinstalować polską nakładkę. Teraz testuje i na razie jest ok.

hw6515 - sam się wyłącza :(
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 15, 2006, 23:55:13 »
nie czarujmy sie to plyta główna, ja jestem już poserwisie i wymianie płyty w holandi, czeka cie kilka tygodni  bez hp.
Na razie jest wszystko oki, ale na hp odbieram tylko sms bo mam przekierowanie połączeń na inny aparat z uwagi na duże obciążenie rozmowanmi nie wróciłem do pełnego wykorzystania funkcji telefonicznych, a korzystam z niego jak z klasycznego pda, dlatego nie zaobserwowałem wyłączeń aparatu które były istnym utrapieniem przed wymianą.
pozdrawiam Prusiu

hw6515 - sam się wyłącza :(
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 16, 2006, 22:21:32 »
Cóż, mój iPaq jest w serwisie od ubiegłego piątku ... ludzie ze sklepu nieoficjalnie powiedzieli mi, że wszystko wskazuje na wymianę na nowy egzemplarz, gdyż ponoć PDA się nie naprawia ...
Zresztą nowa płyta główna to po prostu nowy iPaq /ciekawe tylko czy z nową obudową/ ...
Mam gorącą nadzieję, że nie będzie to trwało kilku tygodni, zresztą zapis w gwarancji mówi o 14 dniach, więc jeśli termin zostanie przekroczony - będę interweniował!
A tak na marginesie - ciekawy sposób myślenia mają goście z serwisu HP, jak to możliwe, że przez jakiś tam czas polska lokalizacja systemu działa i wszystko jest ok, a później, gdy nagle PDA pada winna jest Marcheva  :?:  :?:  :?:

hw6515 - sam się wyłącza :(
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 18, 2006, 10:16:46 »
No i macie rację, chyba został mi serwis, juz wypisałem zgłoszenie bo się gadzina dalej wiesza....

*

Offline Tequila

  • **
  • 136
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.krzysiek.prv.pl
  • Sprzęt: Nokia C7
hw6515 - sam się wyłącza :(
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 21, 2006, 10:57:32 »
Ja już swojego wysłałem, czekam z niecierpliwością na powrót...

hw6515 - sam się wyłącza :(
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 02, 2006, 23:38:32 »
No i wrócił mój hapek z serwisu. Wymieniona płyta główna i program w ROM-ie wersja 1.04. Dwa dni chodzi bez zarzutu, oby tak juz zostało...

*

Offline Tequila

  • **
  • 136
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.krzysiek.prv.pl
  • Sprzęt: Nokia C7
hw6515 - sam się wyłącza :(
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 03, 2006, 11:48:08 »
Cytat: "argra"
No i wrócił mój hapek z serwisu. Wymieniona płyta główna i program w ROM-ie wersja 1.04. Dwa dni chodzi bez zarzutu, oby tak juz zostało...


Po jakim jakim czasie ci go oddali bo ja wysłałem 16.05. i do tej pory go nie mam...

hw6515 - sam się wyłącza :(
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 04, 2006, 13:19:47 »
Wysłałem 23.05, a w adnotacji serwisowej jest potwierdzenie że otrzymali go 23.05 czyli całą operacja nie trwała 10 dni.

*

Offline Tequila

  • **
  • 136
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.krzysiek.prv.pl
  • Sprzęt: Nokia C7
hw6515 - sam się wyłącza :(
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 04, 2006, 16:10:13 »
No i mój też wrócił... napisali że wymienili słuchaweczkę (dosłownie). Zacząłem go teraz "męczyć" zobaczę czy coś pomogło to wymienienie słuchaweczki.