hx4700 + wifi + neo + acitvesync

  • 3 Odpowiedzi
  • 1911 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline adamms

  • 34
  • Płeć: Mężczyzna
    • Laboratorium Techniki Budowlanej
  • Sprzęt: MIO P560, HTC TOUCH PRO2, NOKIA E90, NOKIA 6310i
hx4700 + wifi + neo + acitvesync
« dnia: Kwiecień 08, 2005, 00:58:12 »
Witam
Temat pewnie nudny. Ja jednak jestem początkujący i niemoge sobie poradzić.
Oczywiście przeszukiwałem forum i neta.
Mam dwa pytanka.
1. W jaki sposób można skorzystać z internetu gdy :
- mam latpopa podłączonego do modem sagem neostrada (usb), w laptopie jest wifi na wyposażeniu, jak to zrobić żeby w hx po wifi korzytsać z netu poprzez laptopa ?
2. Czy możliwa jest konfiguracja hx z laptopem tak aby można było robić synchronizacje danych poprzez wifi łącząc się z activesync w laptopie.

Walcze już drugi dzień. No ni cholery nie mogę tych dwóch spraw załatwić.
Jeśli ktoś ma linka do jakiegoś wątku lub strony jak to wszytko zrobić to pliiiss. Jeśli nie to proszę o instrukcje step by step.
W kompie mam WIN XP bez SP2, wersja angielska.

Proszę o pomoc i wyrozumiałość.
Pozdr
AdamMs

*

Offline kanczug

  • *****
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
hx4700 + wifi + neo + acitvesync
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 08, 2005, 09:41:27 »