Serwis / CRC / pomocy. Dajmy czarną polewkę CRC

  • 2 Odpowiedzi
  • 651 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Serwis / CRC / pomocy. Dajmy czarną polewkę CRC
« dnia: Luty 27, 2008, 14:29:59 »
Witam.
Jestem po kolejnej burzliwej rozmowie z CRC.
Mam naprawdę drobny problem z TyTN:
- nie działa gniazdo ładowania USB
- potrzebuję nową klapkę zakrywającą baterię
- mógłbym wymieć wyświetlacz (jest trochę porysowany), ale to nie jest "mus".

I co? CRC odmówiło naprawy (nawet wtedy, kiedy pisemnie wziąłem odpowiedzialność na siebie) z powodów:
- cytat: "Stwierdzono nieautoryzowana ingerencję (próba naprawy - ślady rozkręcania telefonu) oraz zastosowanie nieoryginalnego oprogramowania."

Jest to mój kolejny "zakręt" z CRC, ponieważ mam w firmie sporo sprzętu HTC. Zawsze coś wynajdują, czasem naprawa gwarancyjna trwa 2 miesiące, czasem przyślą nienaprawiony sprzęt,  ...

W związku tym pytam:
- czy ktoś podejmie się pomocy w naprawie HTC (chodzi głównie o gniazdo USB)?
- czy mogę prosić o wpisy ludzi, podobnie jak ja - "załatwianych" przez CRC?

*

Offline mpivo

  • 43
  • Sprzęt: MDA VARIO II
Odp: Serwis / CRC / pomocy. Dajmy czarną polewkę CRC
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 27, 2008, 21:27:44 »
Witam,

Ja miałem do wymiany głośniczek do prowadzenia rozmów, przyznaje że kontakt z firmą jest utrudniony, cieżko sie do nich dodzwonic. Na maile odpisują bądz też nie. Co do samej naprawy nie mam żadnych zastrzeżeń - telefon w serwisie leżał okolo 3 tyg, po czym został naprawiony. Udzielono mi trzy miesiecznej gwarancji na przeprowadzony serwis. Dodam także że w telefonie miałem wrzuconego "nielegalnego" bootloadera, a nie sprawiło to problemu przy naprawie.

Pozdrawiam
PIVO

Odp: Serwis / CRC / pomocy. Dajmy czarną polewkę CRC
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 11, 2008, 13:35:52 »
Napisz skad jestes...