Niemiecki H3600...

• 7 Odpowiedzi
  • 724 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Ufo

• 12
Niemiecki H3600...
« dnia: Styczeń 16, 2006, 18:06:05 »
Witam, przeszukiwałem różne fora i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie, które za chwilę przeczytasz. Otóż, problem jest taki: zakupiłem Compaq iPAQ H3600 Series (jakiś 3630 model) i mam problem z niemieckim Windowsem. Wiem, że był już o tym temat, ale był to inny Pocket i nie bardzo rozumiałem wszystkiego, co pisaliście i dlatego założyłem nowy temat...

Jestem nowym posiadaczem tego urządzenia i się na nim kompletnie nie znam, więc napiszę to, co udało mi się znaleźć (informacje o systemie). A na dodatek jestem zielony z niemieckiego, to napiszę wszystko po niemiecku:
- Microsoft Windows CE, Version 3.0.9348 (Build 9616)
- Prozessor: ARM SA1110
- Arbeitsspeicher: 31.25 MB

Wiem tylko tyle, że jest to Windows CE. Jednak gdy instalowałem jakieś spolszczenie (Language Extender) to coś się instalowało, a gdy już skończyło - komputerek kazał mi uruchomić ponownie pocketa. Gdy się zresetował, to nie chciał się uruchomić, ale kiedy zrobiłem reset'a ołówkiem, w tą dziurkę - uruchomił się, ale zmiany nie było żadnej... Możecie mi powiedzieć jakiego programu mam użyć, aby spolszczyć mój system, oraz jak mam to zrobić? (Jeśli na polski się nie uda, to chociaż na angielski) Będę bardzo wdzięczny i z góry dziękuję :) Pozdrawiam

*

Offline lipciopda

• 6801
Niemiecki H3600...
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 17, 2006, 08:10:35 »
jedyna nakladka, ktora podobno dziala na niemieckim systemie jest mWriter - dystrybutorem jest firma MediaOffice - ale jej koszt to polowa, jak nie 80% wartosci twojego PDA... masz system Pocket PC oparty na jadrze systemu Windows CE - troche szkoda, ze przed zakupem sie nie poradziles co kupic - mam nadzieje, ze nie zaplaciles jak za zboze...