IPAQ 1945-POMOCY!

• 23 Odpowiedzi
  • 3261 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline dune

• 20
IPAQ 1945-POMOCY!
« dnia: Luty 04, 2004, 10:33:04 »
Jestem zielonym użytkownikiem Ipaqa 1945 (mam go ze 2 tyg.) i mam wielki problem:
- przy próbie uruchomienia SETTINGS z menu START Ipaq zawiesza się ( w STARTUP\SETTINGS nie ma żadnych linków ?)-nawet po hard reset nie wraca do normy - settings dalej nie działa,
- po resecie ( nawet hard) wyskakuje komunikat, że bttrayce.exe nie jest aplik. Windows- chyba chodzi o bluetooth) , zauważyłem też, że na dole była ikonka BlueTooth-teraz jej nie ma,
- po zauważeniu,że w Ipaq File Store marnuje się miejsce zacząłem trzymać tam dane - wszystko było dobrze-do czasu - teraz nie mogę nic tam zainstalować ani usunąć tego co tam jest.Po hard resecie wywaliło wszystkie moje programy ale katalog W IpaqFile Store (ok.8Mb )został.
PROSZĘ pomóżcie. Z góry dziękuję.

*

Offline maxdredi

• 358
  • Sprzęt: ipaq 2210/ mda 2 compact/ n73/ IR keyboard
IPAQ 1945-POMOCY!
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 04, 2004, 12:31:30 »
z ta ikonka BT w prawym dolnym ekranie to u mnie tez zniknela ale po hard resecie wrocilo wszytko ...
jak pewnie czytales mojego posta moj ipaq file storage zawiesil sie przed swietami i jeszcze HP latki nie wydal (i mozliwe ze nawet nie wyda), tak wiec mam 13 MB na ktorych nie moge nic nagrac ani skasowac...

hmmm tak sobie mysle ze nic Ci nie pomoze jak tylko ponowne wgranie romu... poczekasz sobie z miasiac na ipaq, biedak z Ciebie...
Wiesz jaki jest serwis HP , az ciarki mi przeszly po plecach ...
pozdrawiam !

*

Offline dune

• 20
IPAQ 1945-POMOCY!
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 04, 2004, 15:13:41 »
Cytat: maxdredi
hmmm tak sobie mysle ze nic Ci nie pomoze jak tylko ponowne wgranie romu... poczekasz sobie z miasiac na ipaq, biedak z Ciebie...
Wiesz jaki jest serwis HP , az ciarki mi przeszly po plecach ...
pozdrawiam !