Unreal Tournament na ppc?

  • 6 Odpowiedzi
  • 1495 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Unreal Tournament na ppc?
« dnia: Marzec 03, 2009, 18:33:37 »
Są mody na Quake, Half life itp A unreal torunament z 99r?
Ma dwa razy niższe wymagania od quake, nie wymaga akceleracji i wogole lżej by chodził na ppc, wiec czy jest możliwość odpalenia?
Nokia 6100 [RIP] >> SE k510i >> SE k750i >> Nokia E50 >> Nokia N73 >> HTC BlueAngel [RIP} >> Omnia

*

Offline Czesiorazdwatrzy

  • ***
  • 465
  • Płeć: Mężczyzna
  • Welcome to Hakurei Reitaisai Festival!
    • J-games.pl  - Forum japońskich gier, jrpg
  • Sprzęt: XDA 2i; i780; Desire Z
Odp: Unreal Tournament na ppc?
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 03, 2009, 18:40:50 »
Wymagania UT:
Pentium 200, 32 MB RAM, karta graf. 4 MB

Licz, że 520mhz w twoim ppc to niecałe 80mhz normalnego komputera.

A to jest psx z którym ppc sobie rady nie daje:
Cytuj
CPU    32-bitowy MIPS R300S 33,87 MHz
GPU    VRAM: 1 MB
« Ostatnia zmiana: Marzec 03, 2009, 18:42:21 wysłana przez Czesiorazdwatrzy »

Odp: Unreal Tournament na ppc?
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 03, 2009, 18:56:51 »
Wymagania UT:
Pentium 200, 32 MB RAM, karta graf. 4 MB

Licz, że 520mhz w twoim ppc to niecałe 80mhz normalnego komputera.

A to jest psx z którym ppc sobie rady nie daje:
Cytuj
CPU    32-bitowy MIPS R300S 33,87 MHz
GPU    VRAM: 1 MB

PSX to inna architektura, a z tego co pamietam to na 150 jak i mniej dawał rade unreal płynnie, wiec moze pcc tez da?
Nokia 6100 [RIP] >> SE k510i >> SE k750i >> Nokia E50 >> Nokia N73 >> HTC BlueAngel [RIP} >> Omnia

*

Offline Czesiorazdwatrzy

  • ***
  • 465
  • Płeć: Mężczyzna
  • Welcome to Hakurei Reitaisai Festival!
    • J-games.pl  - Forum japońskich gier, jrpg
  • Sprzęt: XDA 2i; i780; Desire Z
Odp: Unreal Tournament na ppc?
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 03, 2009, 19:24:10 »
Wiesz, pc to też inna architektura. Port portem, ale np. taki warcraft 2 który miał wymagania 33mhz to na ppc na vga (no bo przecież komputer qVGA nie miał) się lekko haczy. Quake potrzebuje 75mhz (więc ponad 2 razy mniejsze niż ut....) i raczej nie działa niż działa :)

*

Offline kazume

  • **
  • 104
  • Płeć: Mężczyzna
    • Deviantart
  • Sprzęt: HD2
Odp: Unreal Tournament na ppc?
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 03, 2009, 21:39:34 »
hmm psx na kompach 300 mhz działał dość kiepsko w dawnych czasach a jakby nie patrzeć quake 3 arena na moim starym kompie 333 mhz działał w miarę sprawnie a na ppc 1 ~5 fps to unrealowi nie wróże zawrotnych fps, moze jakby port zrobili jak w Tony hawk 2 miał podobne wymagania w końcu jak unreal.

*

Offline Czesiorazdwatrzy

  • ***
  • 465
  • Płeć: Mężczyzna
  • Welcome to Hakurei Reitaisai Festival!
    • J-games.pl  - Forum japońskich gier, jrpg
  • Sprzęt: XDA 2i; i780; Desire Z
Odp: Unreal Tournament na ppc?
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 03, 2009, 22:54:30 »
Ok, ale weź obczaj, że na psx gry z komputera które na ppc chodzą też nie pójdą, więc nie robi różnicy na jakich kompach emu psx działało czy nie.
A fpp a zręcznościówka to troszkę różnica niestety jest, chociaż tony hawk miał mniejsze wymagania, to na pewno mniej tak naprawdę zżerał. No chociaż rzeczywiście jak TN chodzi to jakaś szansa pozostaje :)

Odp: Unreal Tournament na ppc?
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 08, 2009, 14:40:48 »
A ten pierwszy przygodowy unreal??
Nokia 6100 [RIP] >> SE k510i >> SE k750i >> Nokia E50 >> Nokia N73 >> HTC BlueAngel [RIP} >> Omnia