PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Oprogramowanie PPC => Gry => Wątek zaczęty przez: Shylios w Marzec 03, 2009, 18:33:37
-
Są mody na Quake, Half life itp A unreal torunament z 99r?
Ma dwa razy niższe wymagania od quake, nie wymaga akceleracji i wogole lżej by chodził na ppc, wiec czy jest możliwość odpalenia?
-
Wymagania UT:
Pentium 200, 32 MB RAM, karta graf. 4 MB
Licz, że 520mhz w twoim ppc to niecałe 80mhz normalnego komputera.
A to jest psx z którym ppc sobie rady nie daje:
CPU 32-bitowy MIPS R300S 33,87 MHz
GPU VRAM: 1 MB
-
Wymagania UT:
Pentium 200, 32 MB RAM, karta graf. 4 MB
Licz, że 520mhz w twoim ppc to niecałe 80mhz normalnego komputera.
A to jest psx z którym ppc sobie rady nie daje:
CPU 32-bitowy MIPS R300S 33,87 MHz
GPU VRAM: 1 MB
PSX to inna architektura, a z tego co pamietam to na 150 jak i mniej dawał rade unreal płynnie, wiec moze pcc tez da?
-
Wiesz, pc to też inna architektura. Port portem, ale np. taki warcraft 2 który miał wymagania 33mhz to na ppc na vga (no bo przecież komputer qVGA nie miał) się lekko haczy. Quake potrzebuje 75mhz (więc ponad 2 razy mniejsze niż ut....) i raczej nie działa niż działa :)
-
hmm psx na kompach 300 mhz działał dość kiepsko w dawnych czasach a jakby nie patrzeć quake 3 arena na moim starym kompie 333 mhz działał w miarę sprawnie a na ppc 1 ~5 fps to unrealowi nie wróże zawrotnych fps, moze jakby port zrobili jak w Tony hawk 2 miał podobne wymagania w końcu jak unreal.
-
Ok, ale weź obczaj, że na psx gry z komputera które na ppc chodzą też nie pójdą, więc nie robi różnicy na jakich kompach emu psx działało czy nie.
A fpp a zręcznościówka to troszkę różnica niestety jest, chociaż tony hawk miał mniejsze wymagania, to na pewno mniej tak naprawdę zżerał. No chociaż rzeczywiście jak TN chodzi to jakaś szansa pozostaje :)
-
A ten pierwszy przygodowy unreal??