Co do obciazenia procesora to juz zrobiłem pewne optymalizacje i dzisiaj wieczorem (jesli zdażę) bedzie nowa wersja. Poprostu engine był napisany bez brania pod uwagę prądozerności i specjalnie zrobiłem, że zjada całą moc proca (mój błąd). Teraz będzie poprostu odswiezał ekran wtedy kiedy trzeba (a nie cały czas) itp.
Czas ładowania także uległ skróceniu, jak i rozmiar pliku wersji do ściagnięcia (na pockecie takze mniej miejsca zajmie). Dodatkowo bedzie można bezproblemu updatowac wersję nie tracąc aktualnego stanu gry (bez żadnych dodatkowych robót a poprostu wgrywać wersje nowszą zamiast starszej). Będzie to już raczej ostateczna wersja na pockety. Całkiem mozliwe, że zrobie jeszcze wersje na smartphony, symbiana i konsole Nintendo Dual Screen (ale to juz nie to forum

. W listopadzie wyjdzie za to kolejna gra na Pocket'a czyli Samulos który ma juz wersja na PC (na pockety będzie ulepszona względem PC).
ps. Z racji, że nie jestem zbyt dobrze zaznajomiony z pocketami mam pytanie czym mozna sprawdzić obciążenie procesora? Szukałem na forum ale jakos kiepsko mi to poszło
