nie pracuje juz w plusie
pozatym to dosc powszechne w serwisach. Wystarczy byc miłym dla nich
tym bardziej jak salony maja podpisane PRYWATNE umowy z danymi serwisami. I to samsung/nokia/ inni płaci za naprawy. Czyli im wiecej telefonów naprawionych tym oni maja wieksza prowizje
przypominam iż serwisy NIE maja wypisanych IMEI wiec liczy sie data na paragonie.
Jeśli np S2 ma 3lata (tak juz bbaardzo stary) i teoretycznie po gwarancji, wysyłamy go (jako pracownik) z FV wypisana np 3msc temu
albo 5... i od tej pory faktyczna gwarancja wazna jest od wystawienia faktury
czyli jesli trafi DZIS do serwisu to dopiero jest wpisywana w system informacja od kiedy do kiedy ma gwarancje (2 lata) i wlasciwie tyle
ważne by tel nie był wczesniej w serwisie, jesli był no to po ptakach bo czas sie skonczył i tyle
)