Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku

  • 584 Odpowiedzi
  • 101151 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline vivid2

  • **
  • 180
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: PalmOne Treo 650 (4ever) + ZTE Blade
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #390 dnia: Maj 01, 2010, 20:53:09 »
Ja wysyłam w poniedziałek, wolę g910 działającą niż to co mam teraz. W sumie 910 można sprzedać, dołożyć trochę i rozejrzeć się za czymś innym.
PalmIIIXE-->Clie PEG T-65-->Treo 650-->Treo 750v-->HTC Hermes-->Toshiba G900--Toshiba G910-->HTC Hermes-->Acer F-900-->ZTE BLADE-->SGS

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #391 dnia: Maj 01, 2010, 23:19:25 »
Wsio mi jedno - lepsze 300zł za g910 na Allegro niż elektroniczna cegła.
Swoją drogą - szkoda, że dla 910 jest takie małe wsparcie.
Ewentualnie - czy komuś udało się przylutować to złącze ??

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #392 dnia: Maj 04, 2010, 00:47:33 »
@enterman - Tylko tym razem szykuj się, że albo otrzymasz G910 w zamian za G900, albo odmówią Ci naprawy tłumacząc się uszkodzeniem z winy użytkownika (vide historia virusotron-a). Płyt głównych do G900 już nie produkują, CCS nie ma ich na stanie.

Rozumiem, że pomysłu wymiany na inny PDA nie bierzecie pod uwagę ... ?
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #393 dnia: Maj 04, 2010, 09:00:31 »
Rozumiem, że pomysłu wymiany na inny PDA nie bierzecie pod uwagę ... ?

Sprecyzuj co masz na myśli. Jeśli wymianę na inny PDA w ramach wymiany gwarancyjnej, to nie bierzemy, bo jak widać cisza w tym temacie. Jeśli wymiany na inny PDA w ogóle, to to już sprawa konkretnej osoby, ja nie proponuję przecież zostawania przy G900. Chociaż sam bym chętnie przeskoczył na Samsung Omnia PRO, ale to już inny przedział cenowy.

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #394 dnia: Maj 04, 2010, 11:35:59 »
oczywiście, że wymiany w ramach gwarancji.
Swoją drogą Omnia II ma bardzo dobrą klawiaturę ekranową
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline vivid2

  • **
  • 180
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: PalmOne Treo 650 (4ever) + ZTE Blade
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #395 dnia: Maj 04, 2010, 14:02:43 »
Moja właśnie zapakowana i czeka na kuriera. Rozmawiałem dzisiaj z panią z CCS i powiedziała że czasem dostają płyty do g900 (sic!) lub wymieniają na g910. Spytałem czy na inny model można liczyć, powiedziała że Toshiba daje tylko g910 w zamian, a zawsze mogę zrezygnować i zostawić sobie zrąbaną g900. Może trzeba gdzieś uderzyć i popytać czemu dają mi gorszy model jeśli uszkodzenie jest gwarantowane przez producenta?

No i pojechał, zobaczymy czy mają te płyty główne.
« Ostatnia zmiana: Maj 04, 2010, 14:19:31 wysłana przez vivid2 »
PalmIIIXE-->Clie PEG T-65-->Treo 650-->Treo 750v-->HTC Hermes-->Toshiba G900--Toshiba G910-->HTC Hermes-->Acer F-900-->ZTE BLADE-->SGS

*

Offline puszatek

  • **
  • 196
  • Sprzęt: g900 + Samsung B2100 + Omnia II + HTC Mozart +...
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #396 dnia: Maj 04, 2010, 14:12:52 »
Oficjalne stanowisko CCS apropo wymiany na inny model brzmi tak
"Jednocześnie informuję, iż Producent – Toshiba nie uwzględnił w warunkach karty gwarancyjnej wytycznych dotyczących wymiany telefonu na nowy."
Czyli jeżeli już trzeba uderzać w Toshibe i liczyć że w indywidualnych sytuacjach się zgodzi.
Btw: Właśnie padła mi po raz pierwszy Toshiba g910. Od tak z rana ja wstałem a ona nie. Zapowiada się powtórka z rozrywki :))
« Ostatnia zmiana: Maj 04, 2010, 14:17:41 wysłana przez puszatek »
Regulamin
Arcomage PL

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #397 dnia: Maj 04, 2010, 23:52:56 »
Oficjalne stanowisko CCS apropo wymiany na inny model brzmi tak
"Jednocześnie informuję, iż Producent – Toshiba nie uwzględnił w warunkach karty gwarancyjnej wytycznych dotyczących wymiany telefonu na nowy."
Czyli jeżeli już trzeba uderzać w Toshibe i liczyć że w indywidualnych sytuacjach się zgodzi.

@puszatek
kwestię gwarancji toshiba znam (z autopsji jak widać na moim profilu)
oficjalne stanowisko znam (z autopsji jak widać na moim profilu).
Indywidualne sytuacje... j.w.  :wink:
piszę sądzisz tylko "sobie a muzom" ?

Btw: Właśnie padła mi po raz pierwszy Toshiba g910. Od tak z rana ja wstałem a ona nie. Zapowiada się powtórka z rozrywki :))

Nie przesadzaj  :E - z G910 nie będzie chyba problemu a złośliwie (przepraszam) dodam, że ktoś chwalił nie tak dawno G910 mówił, że nie jest delikatne...
Złośliwości mi nie wychodzą - część pierwsza jest chyba lepsza  :wink:
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline puszatek

  • **
  • 196
  • Sprzęt: g900 + Samsung B2100 + Omnia II + HTC Mozart +...
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #398 dnia: Maj 05, 2010, 00:45:59 »
To nie było skierowane do Ciebie, tylko do ludzi którzy poruszają temat wymiany w tym wątku. Nigdzie nie znalazłem oficjalnego stanowiska, tylko spekulacje „czy można”. Okazuje się że nie można i przy okazji dlaczego/przez kogo.

Co do „złośliwości”,  dobra złośliwość jest w cenie ;). Specjalnie dodałem ten wtręt na końcu o awarii bo jestem świadom tego co pisałem. Co nie zmienia faktu że było to prawdziwe- żadne zabawa z rotacją, programami, rejestrami nie uśmiercała g910 aż do teraz kiedy to nic specjalnego nie robiłem. Ciekawe co napisze serwis (mam dziwne przeczucie że „wymiana płyty głównej”.).

Ps: Przepraszam ze bez cytatów, ale myszka wzieła i zdechła (może w solidarności z toshiba) a ciężko obsługiwać przeglądarkę samą klawiaturą
Pps: Nie rozumiem „kwestia indywidualnej sytuacji jw.”. Czyżbym coś przegapił w tym wątku?
Regulamin
Arcomage PL

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #399 dnia: Maj 05, 2010, 00:50:41 »
no właśnie chyba nie przegapiłeś  :ok:
przeczytaj ostatni post  :)
kiedyś pytałeś czy z tą wymianą to poważnie... odpisałem, że tak, ja wbrew pozorom jestem poważny i konsekwentny  :proud:
« Ostatnia zmiana: Maj 05, 2010, 13:25:05 wysłana przez tomasz007 »
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline puszatek

  • **
  • 196
  • Sprzęt: g900 + Samsung B2100 + Omnia II + HTC Mozart +...
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #400 dnia: Maj 05, 2010, 00:58:36 »
Btw: Zaczynam rozumieć ten żart z Rosyjskiego forum, niestety radości pk3 zapewne nie dostąpię :]. I tu taka wątpliwość. Jeżeli g910 okaże się tak awaryjna jak g900 ale naprawa bedzie szybsza (bo płyty zapewne mają), to czy można żądać zwrotu kasy za to że telefon zbyt często ląduje w serwisie (czyli z przyczyn niezależnych nie mam możliwości użytkowania)?
 
« Ostatnia zmiana: Maj 05, 2010, 01:54:49 wysłana przez puszatek »
Regulamin
Arcomage PL

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #401 dnia: Maj 05, 2010, 01:07:08 »
Mimo godziny jesteś czujny  :)



« Ostatnia zmiana: Maj 05, 2010, 13:26:18 wysłana przez tomasz007 »
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline d8vit

  • **
  • 132
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS +G1
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #402 dnia: Maj 07, 2010, 11:15:48 »
Witam ponowne. Jak już wcześniej pisałem zgodziłem się na wymianę na G910.
W sumie to zrobiłem to tylko ze względu na to że miałem nadzieje na szybsze odzyskanie urządzenia.
I tutaj się pomyliłem... G900 wysłałem  8 kwietnia, następnie 12 kwietnia zgodziłem się na zmianę na G910 i od tej pory nic się nie dzieje. Mimo kilku już moich telefonów do CCS nic się nie zmienia. Po dzisiejszym telefonie konsultantka podała mi e mail do Dean-a z którym już jeden klubowicz pisał. Poieważ nie mają G910
I teraz czy pisać do Deana i próbować coś negocjować z oddziałem w UK może nawet zacząć prowadzić batalię o TG01 skoro nie mają już G910(potrzebna by była pomoc w tłumaczeniu)
Czy czekać dalej na CCS?
« Ostatnia zmiana: Maj 07, 2010, 11:26:09 wysłana przez d8vit »

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #403 dnia: Maj 07, 2010, 11:25:20 »
Skoro CCS, znowu, nie potrafi nic zdziałać - pisz do Dean-a. W razie gdybyś potrzebował pomocy przy redagowaniu wiadomości - daj znać (będę dostępny do 12:30 i potem gdzieś po 20 pewnie), pomogę.

*

Offline d8vit

  • **
  • 132
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS +G1
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #404 dnia: Maj 07, 2010, 11:53:07 »
Po kolejnym moim telefonie tym razem bardziej konsekwentnym, CCS prosił by odczekać do środy...
Jeżeli do tego czasu się nic nie zmieni, na pewno zwrócę sie do ciebie z prośbą o pomoc Lilim.

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #405 dnia: Maj 07, 2010, 12:11:57 »
Po kolejnym moim telefonie tym razem bardziej konsekwentnym, CCS prosił by odczekać do środy...
Jeżeli do tego czasu się nic nie zmieni, na pewno zwrócę sie do ciebie z prośbą o pomoc Lilim.

Do angola napisać nie zawadzi - to oni dostarczają sprzęt do CCS i spieszy się im średnio.
Napisz, że ccs dał taką propozycję i chcesz wiedzieć kiedy dostarczą im G910 lub coś innego (wrzuć na tłumacza choćby z Firefoksa - w takim tekście błędów nie narobi a z drugiej strony to nie konkurs językowy i właściwie to wielka firma toshiba powinna się postarać o kogoś kto zna polski - poszanowanie klientów to ich mocna strona   :evil: )
« Ostatnia zmiana: Maj 07, 2010, 12:13:30 wysłana przez tomasz007 »
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

slobodan

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #406 dnia: Maj 07, 2010, 12:59:12 »
Gdzieś na innym forum czytałem też że CCS wymieniał g900 na g810. Ale mimio to walcz o tg01 :ok:

*

Offline vivid2

  • **
  • 180
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: PalmOne Treo 650 (4ever) + ZTE Blade
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #407 dnia: Maj 07, 2010, 19:15:48 »
Jak będziesz wysyłał to wklej wiadomość na forum. Skopiuję ją i też wyślę bo u mnie z ang średnio, ja jestem z czasów gdy naszymi przyjaciółmi byli koledzy zza wschodniej granicy a i do samych języków nie mam żyłki.
PalmIIIXE-->Clie PEG T-65-->Treo 650-->Treo 750v-->HTC Hermes-->Toshiba G900--Toshiba G910-->HTC Hermes-->Acer F-900-->ZTE BLADE-->SGS

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #408 dnia: Maj 07, 2010, 20:21:15 »
Gdzieś na innym forum czytałem też że CCS wymieniał g900 na g810. Ale mimio to walcz o tg01 :ok:

Na G910 i to jest ma tym forum w tym wątku  :-|

A walczyć trzeba - i to nie z ccs (oni nie są strona umowy kupna-sprzedaży, jako serwis zaproponują to co daje toshiba za swoje nienaprawialne G900) a z toshiba, która jest producentem czegoś do czego nie zapewnia dostaw części i ślizga się proponując na wymianę model niby wyższy ale na dobrą sprawę cofnięty w rozwoju i o diametralnie różnym od poprzednika zastosowaniu (obsługa). Sam fakt, że w nie ma przedstawiciela w Polsce a korespondencja jest w j. angielskim zakrawa na kpinę.


Połączone: Maj 07, 2010, 20:26:23
i dodam jeszcze walcz o coś normalnego a nie tg01, które nim na dobre weszło na rynek już jest produktem schyłkowo - niszowym bez wsparcia i pewnie bez części w serwisie (do telefonowania praktycznie się nie nadaje - dźwięk gorszy niż w G900 - rozmowy tylko w cichych zamkniętych pokojach)
« Ostatnia zmiana: Maj 07, 2010, 20:26:24 wysłana przez tomasz007 »
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

slobodan

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #409 dnia: Maj 07, 2010, 21:24:22 »
Wątek ten i wiele innych śledzę od samego początku i uwierz mi że ja się nie pomyliłem pisząc o Toshibie G810 (taki telefon istnieje naprawdę :evil:).  A o wymianie na G810 czytałem na jakimś innym forum o podobnej tematyce jak pdaclub. Jak znajdę to dam linka.

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #410 dnia: Maj 07, 2010, 22:13:42 »
Wątek ten i wiele innych śledzę od samego początku i uwierz mi że ja się nie pomyliłem pisząc o Toshibie G810 (taki telefon istnieje naprawdę :evil:).  A o wymianie na G810 czytałem na jakimś innym forum o podobnej tematyce jak pdaclub. Jak znajdę to dam linka.

@slobodan przepraszam.
Wyrwałem się przed orkiestrę zakładając, że zrobiłeś "literówkę"
Swoją drogą to nie jestem przekonany czy to jest właściwy "zamiennik" dla G900...
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline vivid2

  • **
  • 180
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: PalmOne Treo 650 (4ever) + ZTE Blade
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #411 dnia: Maj 10, 2010, 11:49:56 »
Właśnie jestem po rozmowie z serwisem. Dostałem ofertę wymiany na g910 albo kontakt z Toshibą w Anglii. Jako że potrzebuję pilnie nawigacji - podobno do 2 tygodni mają ją przysłać - zgodziłem się na ten model. Potestuję i zobaczę, a nuż mi spasuje i sobie zostawię  :grin: A jak nie to może znajdę na niego kupca i przesiądę się na coś innego.
PalmIIIXE-->Clie PEG T-65-->Treo 650-->Treo 750v-->HTC Hermes-->Toshiba G900--Toshiba G910-->HTC Hermes-->Acer F-900-->ZTE BLADE-->SGS

*

Offline d8vit

  • **
  • 132
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS +G1
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #412 dnia: Maj 10, 2010, 15:14:51 »
vivid2 To będziemy chyba czekać razem na te G910.
Ciekawe jak długo... Był bym bardzo zadowolony gdyby się okazało ze G910 też zabrakło :evil:

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #413 dnia: Maj 10, 2010, 16:43:16 »
Również ustawiam się w kolejce - ja oddałem do naprawy w zeszły piątek :)
Podejrzewam że na razie jeszcze nie zabraknie G910, ale gdyby to był podobnie awaryjny model, to jest szansa że za jakiś rok czy dwa będą wymieniać na coś nowszego ;)

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #414 dnia: Maj 10, 2010, 19:48:55 »
Witam! To mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość. Swoją Tośkę oddałem do naprawy gwarancyjnej ponad miesiąc temu, zgodziłem się na wymianę na g910 dwa tygodnie temu-szczególnie, że zostałem poinformowany o tym że: nie ma opcji wymiany na inny telefon a po wyczerpaniu zapasów g910 najprawdopodobniej sprzęt zostanie odesłany bez naprawy i dziś otrzymałem ten telefon.
Mniejsza o to, że w zestawie nie ma karty 1 gb microSD, mniejsza o to że instrukcja obsługi jest w języku tureckim to nie otrzymałem gwarancji na ten sprzęt. Poinformowano mnie, że jedynie przysługuje mi 3 -miesięczna rękojmia z tytułu naprawy gwarancyjnej. Tak więc, sprzedaż gniota na allegro będzie mocno utrudniona. Uczcie się na moim doświadczeniu i pytajcie o warunki gwarancyjne jakie zapewnia się na ten bubel.


*

slobodan

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #415 dnia: Maj 10, 2010, 20:14:35 »
OO nie!! Jak mi by takie coś zaproponowali nie dałbym im spokoju , a sprawę bym oddał do rzecznika praw konsumęta. To woła o pomstę do nieba to co oni wyrabiają z nami. Sprzęt za który zapłaciliśmy grube pieniądze i który potrafi się w przeciągu gwarancji spie**olić trzy razy oni oddają go nam ot tak sobie bez naprawy albo wymieniają nam na jeszcze gorszego klamota. NIGDY WIĘCEJ CCS i TOSHIBY !!!

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #416 dnia: Maj 10, 2010, 23:51:09 »
@slobodan
Popieram tylko częściowo: nigdy więcej toshiby (jeśli dobrze widziałem na forum to z naprawą tg01 jest podobnie - brak)
Jeśli chodzi o CCS to dla mnie jest w porządku  - działają dobrze (co mają wymienić skoro wielka "poważna" firma nie dostarcza części bo ich nie produkuje) a zbierają OPR za dupków z toshiba.
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline vivid2

  • **
  • 180
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: PalmOne Treo 650 (4ever) + ZTE Blade
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #417 dnia: Maj 11, 2010, 10:08:52 »
Czemu zbierają? Bo się podjęli gwarantować sprzęt. Za darmo tego nie robią. A jak robią pomimo napływu badziewia to mają z tego grubą kasę. Dlatego.
PalmIIIXE-->Clie PEG T-65-->Treo 650-->Treo 750v-->HTC Hermes-->Toshiba G900--Toshiba G910-->HTC Hermes-->Acer F-900-->ZTE BLADE-->SGS

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #418 dnia: Maj 11, 2010, 12:32:46 »
Czemu zbierają? Bo się podjęli gwarantować sprzęt. Za darmo tego nie robią. A jak robią pomimo napływu badziewia to mają z tego grubą kasę. Dlatego.

Lekko mylisz pojęcia
Gwarantem nie jest ccs tylko toshiba.
Zerknij na
 http://prawo.money.pl/aktualnosci/okiem-eksperta/artykul/rekojmia;i;gwarancja;-;odpowiedzialnosc;sprzedawcow,199,0,431303.html

Jeśli chodzi o kasę to niewątpliwie dostają ją ale po dokonaniu naprawy a kiedy brak części brak kasy. Zostają tylko wk....ni klienci - a przedstawiciel toshiby jest w bezpiecznej odległości.
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline vivid2

  • **
  • 180
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: PalmOne Treo 650 (4ever) + ZTE Blade
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #419 dnia: Maj 11, 2010, 13:07:53 »
OK, może źle to ująłem. Ja tam się po nich nie wydzierałem, po prostu chcę sprawny sprzęt. Aczkolwiek to co mi oferują odbiega od tego co kupiłem i wtedy jako że mam z nimi bezpośredni kontakt, ich za...nym obowiązkiem jest tak załatwić sprawę abym był zadowolony. Chociaż jeżeli wisi to firmie która toto wyprodukowała to są oni w zleksza ciężkiej sytuacji. Ale to ich sprawa, za to biorą pieniądze.
PalmIIIXE-->Clie PEG T-65-->Treo 650-->Treo 750v-->HTC Hermes-->Toshiba G900--Toshiba G910-->HTC Hermes-->Acer F-900-->ZTE BLADE-->SGS