Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku

  • 584 Odpowiedzi
  • 104496 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline davey

  • 19
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #270 dnia: Marzec 18, 2010, 15:40:35 »
Moja G900 niestety jest już po gwarancji, bardzo niestety ponieważ osławiony serwis który naprawiał ją już dwa razy w ramach gwarancji, teraz wycenił naprawę na 1000pln (wymiana płyty głównej) - tyle to ta tośka nawet nie kosztowała.

Może ktoś zna INNY serwis który spojrzy na sprzęt normalnie, bo to mi wygląda na klasyczne zlanie klienta, byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie informacje.

*

Offline Cielak

  • *
  • 86
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Tośka G910
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #271 dnia: Marzec 18, 2010, 21:11:21 »
Myślę że nie opłaca im się wymieniać płyt głównych w G900, albo ich poprostu nie mają i może już ich nie produkują, dlatego postanowili je wymieniać telefon na inny model, chociaż nie wiem. Ciekawe co mi w tośce padło że mi zaproponowali wymiane na inny model, ale z tego co przypuszczam była to płyta główna. No nic teraz tylko czekam na odbiór nowej tośki. 

*

slobodan

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #272 dnia: Marzec 18, 2010, 22:51:38 »
G910 nie jest zbyt udanym modelem. Próbowałeś negocjować o wymianę na jakiś lepszy model np tg01??

*

Offline Cielak

  • *
  • 86
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Tośka G910
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #273 dnia: Marzec 19, 2010, 10:08:37 »
Nie nie próbowałem. Ogólnie cieszę się że mi dadzą nowy telefon. Moja tośka była w strasznym stanie jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny (oprócz wyświetlacza bo zawsze na nim była folia). Nie nadawała się nawet na sprzedaż, bo jak dla mnie jej stan był przerażający i dużo bym za nią nie mógł wziaść. Cieszę się że mi zaproponowali nowy telefon. Jeśli mi się nie spodoba G910 zawsze mogę to sprzedać i kupić coś innego. Myślałem o zakupie HTC G1, bo ciekawi mnie ten system albo Nokii E55/E63. G900 ogólnie fajnym telefonem był, jedym jego minusem była bateria !! Strasznie mnie to wkurzało że ledwo co naładowałem telefon i za chwile musiałem ją ładować od nowa. Nie raz tak bywało, jak nie miałem czasu naładować telefonu, że jak go potrzebowałem to poziom baterii był już prawie na minimum.

*

Offline Stachovsky

  • 39
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #274 dnia: Marzec 20, 2010, 20:54:34 »
Najlepiej już jest nią sprzedać i kupić g900.

@Lilim - wiesz, ja się cieszę że mam spowrotem moją g900, jakoś nie wyobrażam sobie u siebie takiego badziewia jak g910.

@Lilim - po tygodniu wymiany korespondencji pomiędzy Panem Deanem, została włączona w rozmowę Pani Edyta - Kierownik działu logistyki. W ostatnim mailu stwierdza ona że faktycznie błąd taki zdarzył się, i nie została wymieniona mi cała obudowa.
Pani zaproponowała mi 2 opcje: 1(wyśle mi baterie,rysik,pokrywę baterii paczką) lub 2(wysyłam do nich telefon oni mi wymieniają dodatkowo jeszcze klawiaturę i obudowę 'środkową', z zaznaczeniem że następnego dnia roboczego telefon opuszcza serwis) oczywiście wybrałem opcję 1 ponieważ chyba nie przeżyłbym kolejnej rozłąki, a co do 1 dnia roboczego - hahaha.


Z racji tego iż w mailu bardzo często występują informacje prywatne, nie narazie zamieszczam tutaj kopii maila.
Jeśli cała sprawa skończy się pomyślnie, wtedy coś naskrobie.

*

slobodan

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #275 dnia: Marzec 20, 2010, 21:09:03 »
A co do tej wymiany obudowy, to CCS miał Ci ją wymienić w ramach gwarancji, bez żadnej zapłaty??

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #276 dnia: Marzec 20, 2010, 22:08:23 »
@slobodan - Tak, Stachovsky wytargował to z Dean-em w zamian za długi czas oczekiwania. Oczywiście sam CSS by się na to w życiu nie zgodził.

*

Offline Stachovsky

  • 39
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #277 dnia: Marzec 20, 2010, 22:58:42 »
Dokładnie...
warunek czasowy do negocjacji co najmniej 3 miechy w serwisie  :E

@Lilim - myślę że Cię zaciekawie jeśli powiem że dostałem kopie maili wysyłanych pomiędzy Toshiba UK a Samym kierownikiem działu logistyki!  :O~ myślę że oni się obawiają Toshiby UK, niestety tak to jest, jak nie słowem to batem trzeba.

*

Offline mikkuss

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • ...
  • Sprzęt: XT610 CM7, HD2 NexusHD2 KK, n900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #278 dnia: Marzec 25, 2010, 19:12:58 »
Heh ja też wysyła m na serwis. Oby to się dobrze i szybko skończyło.
Mam pytanie w związku z kurierem, mianowicie jak jest z oznakowaniem paczki? Oni mają jakieś specjalne naklejki na paczki czy sam muszę coś skombinować, i czy można wysyłać paczki tylko w folli bombelkowej brz stretchu?
N900 - najlepszy sposób na nudę... Boxboxbox...
https://www.youtube.com/watch?v=MRil6iP4GXw

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #279 dnia: Marzec 25, 2010, 19:15:49 »
Chyba wszyscy mają już specjalne naklejki. Wypełniasz ( albo kurier) list przewozowy i zaklejają i całość idzie na paczkę.

*

Offline mikkuss

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • ...
  • Sprzęt: XT610 CM7, HD2 NexusHD2 KK, n900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #280 dnia: Marzec 25, 2010, 19:25:51 »
Dzięki, a wiesz może gdzie jest S/N baterii?
czy on przypadkiem nie zaczyna się na  MSC?
To mam z przodu a z tyłu takie coś jak:
Lot no. (jakieś cyfry (9))
oraz jakaś naklejka z napisem TS MGS/xxxxxxx
N900 - najlepszy sposób na nudę... Boxboxbox...
https://www.youtube.com/watch?v=MRil6iP4GXw

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #281 dnia: Marzec 25, 2010, 19:31:03 »
Muszę poszukać baterii ( gdzie ja ją wsadziłem?  :-|), bo na batimexie jadę obecnie :)
...
Aha mam - to msc to mi wygląda na kod produktu, natomiast z tyłu masz "lot. no" i to jest numer partii/serii.
« Ostatnia zmiana: Marzec 25, 2010, 19:33:48 wysłana przez miba »

*

Offline mikkuss

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • ...
  • Sprzęt: XT610 CM7, HD2 NexusHD2 KK, n900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #282 dnia: Marzec 25, 2010, 19:33:33 »
Dobra trudno raz kozie śmierć wpisałem ten numer z przedniej części :D
Pozdro :D
N900 - najlepszy sposób na nudę... Boxboxbox...
https://www.youtube.com/watch?v=MRil6iP4GXw

*

Offline Stachovsky

  • 39
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #283 dnia: Marzec 28, 2010, 13:05:22 »
Akcja zakończona pełnym sukcesem :)
od CCSu dostałem prezencik w postaci pokrywy na baterię, nową baterię i rysik ani rzeczy więcej :P

Z racji tego iż sprawa została wyjaśniona i maile już nie są chronione prawem tajności  :P zamieszczam moją korespondencję między mną i ToshibaUK jak i pomiędzy CCS a ToshibaUK:

Cytat: Ja -> ToshibaUK
Dear Sir
At first I am sorry for my English.
I am from Poland and I am a Toshiba G900 owner for one year.
Unfortunately I had to sent my device to CCS for motherboard exchange.
It was in 20th November 2009.
Now I am still waiting for my phone repair.
I have a request due to the parts will be shipped soon.
I would be very grateful if you could accept a replacement a phone casing for my phone as compensation for waiting so long to repair.
The CCS said that in such cases you can decide.
Let me understand how difficult it is to find any parts for my phone.
Maybe in the future my phone would not come back from CCS because will be no parts any more.
I would be very grateful for the positive consideration of my request.

Yours faithfully,
Peter ..... POLAND

Message sent in 10th February 2010.

Cytat: ToshibaUK -> Ja
Dear Piotr,
I will arrange for CCS to give you a replacement casing when your unit is been repaired.

Kind Regards

Dean

Cytat: Ja -> ToshibaUK
Dear Mr. Dean

Again I am sorry for my English but letter was written in hurry.
After several conversations with CCS. I am forced to write to you about problem with CCS.
You ensured me that CCS will replace me all casing for waiting so long for repair but
my phone had back from CCS with old casing (old back panel, middle, keyboard).

There is another problem. My battery’s runtime is critically low. The battery was formatted several times (discharging the battery to “phone’s death”, charging the battery while off the phone) but it won’t work. I think it can be older battery than was provided with my phone. This is beyond my imagination that CCS will not provide new battery after so long time.
The worst thing in CCS that they probably mix all parts which come to repair, then they take random part and send to customer. I am talking about stylus they gave me. This is not my stylus. It is horribly loosed and the internal telescope is slightly bent.

I have no more patience for quarrels with CCS.
I think that someone have to do something with CCS, their irresponsible and how they treat customers. I did not see any Repair center where stuff replacing good parts by bad and used parts.

I did not got a full casing replacement but now I only want to get back my good stylus, and normal working battery.

I would be very grateful for any action in this case.

Yours  faithfully,
Peter ....., POLAND
Cytat: ToshibaUK -> CCS
Dear Edyta,
Please kindly give me an update on this repair.   Thank you.

Kind Regards

Dean
Cytat: CCS -> CCS i ToshibaUK
Radek,

Can you take a look for the below email with Customer’s complain?


Dean,

who did receieve your email from CCS with a request to replace all covers?

Thank you,
Edyta

Cytat: ToshibaUK -> CCS
Dear Edyta,
I believe this is the customer that I ask you to replace cosmetic once repaired.  I left the parts with you when I visited.

Kind Regards

Dean

Cytat: CCS -> ToshibaUK
Dear Dean,

I’ve provided covers to our service but for that moment I don’t remember the exact repair number that those covers were used to.

I asked Radek to check the repair history and I will make a decission how to solve the problem as soon as he gives me reply.

I will keep you informed.

Best Regards,
Edyta

Cytat: ToshibaUK -> CCS
Thanks Edyta.

Kind regards

Dean

Cytat: CCS -> Ja
Szanowny Panie,

W nawiązaniu do Pana poniższego emaila:

1.   Jeżeli obiecano Panu refurbishment telefonu z uwagi na czas naprawy, bardzo przepraszamy, że w konsekwencji dana Panu obietnica przez Toshibę nie została spełniona.
2.   Kwestia zamieszania Pana częsci -> mówiąc szczerze ciężko mi się do tego jednoznacznie ustosunkować, gdyż każda naprawa, każdy dokument i każde akcesorium jest bardzo dokładnie oznaczane, przechowywane i monitorowane.
Oczywiście nie można wykluczyć możliwości wystapienia pomyłki człowieka, który fizycznie zajmuje się naprawą telefonu, jednak z naszego doświadczenia oraz badanych wskaźników tego typu pomyłki wystąpują niezwykle rzadko.
3.   Co do baterii -> jeżeli na baterii znajduje się naklejka z numerem naprawy (biała naklejka z numerem ######) i numer ten jest tożsamy z numerami widocznymi na naklejkach na telefonie, pokrywie baterii, gwarancji, ładowarce etc, to nie ma mowy o świadomej podmianie baterii w naszym serwisie.
Naszym celem jest zaspokajanie roszczeń gwarancyjnych klienta w zakresie, który gwarantuje producent, a zatem wymiana wszystkich uszkodzonych podzespołów pod warunkiem stwierdzenia ich wady z zachowaniem zasad gwarancji.
Bateria podczas naprawy była testowana, nie stwierdzono nieprawidłości w jej działaniu, a jedyną adnotację systemową jaką widzę to prośba do Klienta o jej naładowanie.

Zależy nam jednak na pełnej satysfakcji klienta, dlatego by zakończyć poniższą sprawę proponuję Panu 2 rozwiązania problemu:

1.   Dzisiaj możemy wysłać do Pana przesyłkę, która będzie zawierać: pokrywę baterii, nowy rysik, nową baterię.

Lub

2.   Może Pan nam ponownie odesłać swój telefon w którym oprócz dołożenia powyższych akcesoriów, wymienimy Panu klawiaturę. Czas pobytu telefonu w serwisie nie przekroczy 1 dnia roboczego.

Będę wdzięczna za decyzję i jeszcze raz przepraszam za powstałe niedogodności.

Best Regards,

........    ...........
 
LM


Cytat: Ja -> CCS
Witam,

Dziękuję za zainteresowanie się moim problemem.
Muszę stwierdzić że przyjąłem z zadowoleniem Państwa reakcję na moje uwagi co do terminu i sposobu wykonania usługi.
Wybieram rozwiązanie nr 1 ponieważ nie chcę już wysyłać telefonu, jest mi on potrzebny.

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
Piotr .......

PS. W sprawie Pani informacji na temat znakowania telefonu: naklejka o kodzie ‘##########'  była umieszczona jedynie na pudełku w którym telefon został do państwa dostarczony oraz na starej pokrywie baterii.

Oczywiście nie wierzyłem w '1 dzień roboczy'  a i zapewne zabraliby mi moje stare części. ;)
I tak dwa dni później do mojego domu trafiło pudełeczko z częściami

przy okazji nauczyłem się nowego słówka  'refurbishment' - wymiana obudów/odświerzenie :P (chyba)

a tak na poważnie:
to świadczy o tym że jednak zawsze możemy w każdej sprawie coś zdziałać. Wystarczy tylko być konsekwentnym, nie bać się angielskiego i dochodzić swoich praw :P .

Przecież to ToshibaUK płaci CCSowi za naprawy telefonów i to ona dostarcza im części. a CCS musi się ich słuchać.  :E

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 08, 2010, 23:57:00 wysłana przez Stachovsky »

*

Offline bub24

  • 42
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Htc Hd mini
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #284 dnia: Marzec 28, 2010, 16:49:22 »
Tak to nie stety u nas wyglon da po dobroci to jedynie w łep można  dostać u  nas 

Zastanawiam sie czy   wysylac swoja toske   bo ma straszne luz na sliderze

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #285 dnia: Marzec 28, 2010, 17:34:00 »
poczekaj az sie im g910 skonczy to beda wymieniac na tg01 ;]
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline bub24

  • 42
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Htc Hd mini
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #286 dnia: Marzec 28, 2010, 17:54:04 »
poczekaj az sie im g910 skonczy to beda wymieniac na tg01 ;]

 Prędzej skończy mi się gwarancja na toske 

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #287 dnia: Marzec 29, 2010, 09:11:18 »
ale jak długo beda trzymac to czemu nie ;]
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #288 dnia: Marzec 29, 2010, 20:05:45 »
Cielak, a czy goniłeś ich jakimiś pismami, czy też propozycja wymiany  na 910 wyszła od nich ?
Pytam bo moja trafiła do serwisu 24 marca i właśnie "oczekuje na części" a jak wyczytałem na forum (dawno nie zaglądałem bo dosyłali mi ze sklepu gwarancję przez miesiąc...) zabawa się właśnie dopiero zaczyna
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline Cielak

  • *
  • 86
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Tośka G910
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #289 dnia: Marzec 29, 2010, 22:28:50 »
Ogólnie telefon zaniosłem do ich punktu serwisowego w wawie (HB Office), bo chciałem bezpośrednio do nich ale nie ma takiej możliwości. Czekałem około..hmmm...1,5 tygodnia i zmienili mi informacje w statusie naprawy, że proszą o kontakt. Było to około 19 jak to zobaczyłem. Następnego dnia zadzowniłem do ich i pani powiedziała mi jak wygląda sprawa (nie mają części do naprawienia mojej tośki) i proponują mi g910. Jeżeli bym wyraził zgode chcieli albo faksem, albo mailem potwierdzenie że wyrażam zgode na proponowaną forme ich gwarancji. Wysłałem faksa. Jakiś czas później tego samego dnia zadzwonili do mnie z HB Office i powiedzieli mi to samo co powiedziała mi pani z serwisu i że to już załatwiłem i telefon zostanie do nich odesłany i ja go tam odbiorę. Telefon był 2 dni później w HB Office do odbioru
« Ostatnia zmiana: Marzec 29, 2010, 22:31:10 wysłana przez Cielak »

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #290 dnia: Marzec 30, 2010, 02:13:30 »
Czyli historia podobna. Też zaniosłem osobiście do punktu w Wa-wie na Targowej. Przyjęli do ccs 24.03 czyli nie dawno   :mysli: , "czeka na części" a pani w serwisie potwierdziła, że kłopoty z częściami były i są...  Jeśli już odebrałeś 910 to pytanie spóźnione a chciałem zapytać czy nie walczyłeś o lepszy (nowszy) model tg01 (przepraszam pytał o to już  slobodan - nie zauważyłem wcześniej). Na forum wsparcie dla G910 jest raczej mizerne a i opinię ma niestety dość marną. W tej chwili TG01 kosztuje praktycznie tyle ile płaciłem za G900 prawie 2 lata temu (mam fakturę) więc jeśli nie mogą naprawić to wolałbym zwrot kasy - nie dali takiej propozycji ?

I pytanie do wszystkich "po przejściach" serwisowych:
Ćwiczył już ktoś opcję ze zwrotem pieniędzy ?
« Ostatnia zmiana: Marzec 30, 2010, 02:22:19 wysłana przez tomasz007 »
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline bub24

  • 42
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Htc Hd mini
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #291 dnia: Marzec 30, 2010, 11:01:00 »
Ciekawi mnie jedna rzecz  co oni robią z tymi toskami   co nie mogą naprawić

Aha  to widze ze bede mial wymianę na g910 padlo  usb i wejście na słuchawki

Edit 

Kupiłem drugą toske  a tamta poleci na servis
« Ostatnia zmiana: Marzec 30, 2010, 14:56:49 wysłana przez bub24 »

Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #292 dnia: Marzec 30, 2010, 17:26:56 »
Cholera, żałuję że dopiero teraz natrafiłem na ten wątek :/

Jak paru innym osobom, w mojej Toshi padło gniazdo słuchawek. Zakupiłem ją z allegro od kogoś kto kupił w jednym z Gdyńskich sklepów, gdzie też 16 lutego ją oddałem na naprawę gwarancyjną - gość zapewniał, że będzie po 2 tygodniach. Po 3 tygodniach stwierdził że "właściwie oni mogą to trzymać ile chcą" i że nie wie co się z nią dzieje. 16 marca (czyli po miesiącu) wykonał parę telefonów i dał mi linka do CCS żebym mógł sobie status naprawy zobaczyć. Cały czas było "oczekiwanie na części zamienne", dopiero 22 marca wskoczyło "oczekiwanie na decyzję klienta". Ucieszony ze coś się dzieje czekałem aż do mnie zadzwonią, bo to w końcu ja jestem ów klient, jednak się myliłem - w piątek 26 status mówił: uzyskano zgodę (WTF?!) na wymianę na G910, że już wysłano i nawet dali numer listu przewozowego. Pozostało mi pole do dyskusji z tym sklepikiem, bo się mnie nie zapytali, a 910'ki nie chcę. Jednak, gość z tego sklepu najwyraźniej zapomniał że mam dostęp do statusu naprawy, i bezczelnie w poniedziałek o 10:25 zadzwonił do mnie i spytał CZY CHCĘ wymienić na G910, jednocześnie informując że INNYCH WYJŚĆ NIE MA (!!) a jak się zgodzę to wyślą i dziś-jutro będzie do odbioru... ok. 12:10 dostałem sms, że już jest. Taa jasne, na pewno przyszedł z warszawy w 95 minut, tym bardziej że wysłali go w piątek...

No cóż, już brak mi słów do tej patologii... chyba że ktoś chce kupić nową G910 :D


PS. Co ciekawe, ci z CCS chyba nawet nie zaglądali specjalnie do tej G900 tylko od razu wywalili... tuż przed oddaniem wgrałem ściągnięty z forum oryginalny ROM, jednak coś nie bootował, a śpieszyło mi się więc wgrałem pierwszy z brzegu, sprawdziłem że działa i poszedłem - do naprawy poleciał telefon z romem Globalbusa i po full DOC formacie, więc po takich "ingerencjach" w sprzęt mieli właściwie prawo nie przyjąć go do naprawy, a jednak - trzymam teraz w ręku to nieszczęsne G910 :P
« Ostatnia zmiana: Marzec 30, 2010, 17:33:20 wysłana przez quezak »

*

Offline bub24

  • 42
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Htc Hd mini
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #293 dnia: Marzec 30, 2010, 17:56:08 »
Może ja jestem tępy czy cus  ale czemu nikt niechce g910  ?????  co  aż  taki zły pda

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #294 dnia: Marzec 30, 2010, 18:30:30 »
 kłalkozłom
chcesz obrócić ekran serwis
zmienisz rozdzielczosc serwis
niema hosta usb
jest brzytki
tylko poziomo jest ekran
brak romow
wymieniac dalej?
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #295 dnia: Marzec 30, 2010, 19:10:21 »
Virusotron
Nie dobijaj człowieka po przejściach. Jest kupiasta - fakt.
 Zastanawia mnie tylko jakim prawem wciskają to na siłę. Wydaje mi się, że mają oddać ten sam model (nowy lub naprawiony) albo kasę. Opcja "inny model" za zgodą klienta. A g910 jest warta mocno mało.

ponowię pytanie: czy ktoś starał się o zwrot pieniędzy ?
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #296 dnia: Marzec 30, 2010, 19:33:43 »
ja jutro zamawiam kuriera i bede walczył ;] bede pisał z Toshiba UK ze tel jest długo w ccs i powiem ze kasa oni powiedza niet to ja powiem ze łaskawie zostanie przy marce toshiba jezeli dostane tg01 i sie zgodza taki jest moj plan ale czy wypali to zobaczymy
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #297 dnia: Marzec 30, 2010, 20:01:56 »
taki jest moj plan

czyli plany mamy podobne, moja już w serwisie. grupa wsparcia się tworzy  :) Jak nie naprawią powalczymy.
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #298 dnia: Marzec 30, 2010, 20:11:15 »
w kupie siła moze uda sie nam wywalczyc tg01 ;]
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #299 dnia: Marzec 30, 2010, 20:27:11 »
tak, kupy nikt nie ruszy  :ok:
dodatkowej zachęty dodali mi ludzie z rosyjskiego forum (zerknąłem na opinie o910). w skrócie opinie wyglądają tak:

"Владелец G910 бывает счастлив в 3х случаях:
1. Когда покупает G910.
2. Когда G910 сдох у кого то, а у него все еще жив.
3. Когда он получает деньги обратно за свой сдохший G910."

(tłumaczę dla młodszego pokolenia)
Właściciel G910 bywa szczęśliwy w 3 przypadkach
1. kiedy kupuje G910
2. kiedy G910 padło komuś a jego jeszcze działa
3. kiedy otrzymuje zwrot pieniędzy za padnięte G910

G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to