Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku

  • 584 Odpowiedzi
  • 104147 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #210 dnia: Styczeń 13, 2010, 17:21:16 »
Otrzymałem dziś poniższą wiadomość od Dean-a:

Cytuj
Dear Lukasz,
I have just confirmation from Manufacturer and we are expecting delivery of G900 spare parts by end of January.  Unfortunately we cannot have an earlier delivery.  Sorry for the delay and inconvenience caused.



Kind Regards


Dean

Potwierdziłem w CCS, że otrzymali taką informację od brytyjskiego oddziału. Czyli dalej czekamy, ale przynajmniej coś się dzieje (lepszy jakiś termin, nawet jeśli mają go nie dotrzymać, niż żaden i wiszenie w próżni).
« Ostatnia zmiana: Luty 02, 2010, 13:02:47 wysłana przez Lilim »

*

Offline mickanovi

  • *
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #211 dnia: Styczeń 29, 2010, 00:19:24 »
No i mamy koniec stycznia a części jak nie było, tak nie ma  :kill:
Obecnie Samsung Omnia i TOSHIBA G900 a w samochodzie ZENEC nc2010 (na WIN CE 5.0 - do rozgryzienia). Awaryjnie SPV C500 z WM6.1 ENG. Wcześniej SPV c600 i HTC Wizard

*

Offline Stachovsky

  • 39
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #212 dnia: Styczeń 29, 2010, 16:33:46 »
W info CCS'u dostałem informacje o nowym terminie dostarczenia części i telefonów: połowa lutego
Po prostu żenada

PS:
mam toshibę g900 i niestety obudowa tej pięknej konstrukcji została dosyć mocno zarysowana, nowa obudowa z 200zł.
18 listopada 2009 pojechała na wymiane płyty głównej na gwarancji.
myślicie że moge z tym całym Deanem pogadać o ewentualnej wymianie obudowy za taki czas oczekiwania, czy on ma taką moc sprawczą?
pozdrawiam i proszę o odpowiedź

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #213 dnia: Styczeń 29, 2010, 17:14:17 »
Ostatnia wiadomość od Dean-a w sprawie części:

Cytuj
Hi Lukasz,
Toshiba headquarters notified us yesterday that the G900 spare part will be shipped on Friday 29th so as soon as they get to our warehouse in France they will then be sent to CCS to resolve the issue.




Kind regards


Dean.

Cytuj
myślicie że moge z tym całym Deanem pogadać o ewentualnej wymianie obudowy za taki czas oczekiwania, czy on ma taką moc sprawczą?
Mocy sprawczej to on raczej specjalnej nie ma, ale pogadać zawsze możesz. Jednak nie nastawiaj się na nic. Śmiem wątpić żeby w ramach rekompensaty wymienili Ci obudowę, skoro CCS nawet słowa "przepraszam" użyć nie potrafi.

EDIT 02.02.2010:

Dzisiaj otrzymałem następującą wiadomość:
Cytuj
Dear Lukasz,
The G900 spare parts are now in stock and will be shipped by tomorrow.  Thanks for your patience.




Kind Regards


Dean

Wynika z tego (biorąc pod uwagę poprzednią wiadomość i moje pytanie), że części dotarły do ich magazynu we Francji i jutro transport rusza do CCS. Na ile w tym prawdy - cholera wie.
« Ostatnia zmiana: Luty 02, 2010, 13:03:04 wysłana przez Lilim »

*

Offline paja

  • **
  • 101
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #214 dnia: Luty 03, 2010, 13:45:29 »
to teraz jeszcze miesiąc czasu transportu, a potem miesiac czasu aż ccs zacznie coś robić. Jest nieźle :)

*

Offline mikkuss

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • ...
  • Sprzęt: XT610 CM7, HD2 NexusHD2 KK, n900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #215 dnia: Luty 06, 2010, 17:07:51 »
A jak myślicie czy naprawią mi wejście słuchawkowe? bo ostatnio mi padło i muszę lekko naciskać w dół żeby mi nie włączało głośnika. Myślałem również żeby sobie to w domu naprawić, ale nie mam tych fajniusich śrubokręcików.
N900 - najlepszy sposób na nudę... Boxboxbox...
https://www.youtube.com/watch?v=MRil6iP4GXw

*

Offline Rohlson

  • 47
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, HTC Breeze
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #216 dnia: Luty 06, 2010, 18:16:53 »
Mi też padło gniazdo słuchawek i posłałem Tosię do serwisu.
"Przyjęta na oddział" 27 listopada, nadal oczekiwanie na dostawę części  :-| :-| :-|

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #217 dnia: Luty 07, 2010, 09:21:28 »
Pewnie w przypadku wejścia słuchawek też wymieniają całą płytę główną, więc poczekasz sobie tak jak każdy z nas... Transport części wyjechał z Francji do CCS w zeszły piątek, więc w tym tygodniu powinien być już na miejscu (o ile wszystko co mówi Dean jest prawdą, ale jak na razie to jedyny gość który w jakikolwiek sposób interesuje się tą sprawą). Zobaczymy ile tym razem przyślą sztuk - 5? Może 6?

A może jednak los się do nas uśmiechnie :mysli:


EDIT 10.02.2010:

Otrzymałem właśnie następującą odpowiedź od Dean-a:

Cytuj
Dear Lukasz,
The delivery should already be at CCS but having spoken to the spares department in France this morning.  I can confirm that they had some discrepancy in part number received from Japan compared with part ordered by CCS. This has now been resolved as the part reference was wrong but the correct part received.  Therefore they will ship without fail 65 G900 PCBs to Poland and this will clear all outstanding G900 awaiting PCBs at CCS currently.  Sorry for the delay and inconvenience experienced.

As a goodwill gesture I will provide CCS with 2 SD cards to send to you.



Kind Regards


Dean

Czyli części już powinny być na miejscu i ich ilość (65 szt. płyt głównych) ma wystarczyć do naprawienia wszystkich zalegających (na chwilę obecną) modeli G900 w CCS. Po raz kolejny - zobaczymy co z tego wyjdzie. Sam CCS oczywiście nabiera wody w usta.


EDIT 11.02.2010:

Komedii ciąg dalszy. W dniu wczorajszym poinformowałem CCS o wiadomości jaką otrzymałem od Dean-a (w/w), a w odpowiedzi otrzymałem wiadomość poniższej treści:

Cytuj
Witam,

Zapytanie w tej sprawie zostało skierowane do działu logistyki. Jak tylko
uzyskam odpowiedz z tego działu, zostanie przesłany do Pana mail zwrotny.


Pozdrawiam
Adrian Kurzępa

20 minut później pan Kurzępa stwierdził, że mu mało i napisał kolejną wiadomość:

Cytuj
Witam,

Bardzo proszę o przesłanie w załączniku orginalnej wiadomości jaką Pan
otrzymał od P. Deana.


Pozdrawiam
Adrian Kurzępa

Prośba została spełniona, kopia maila została wysłana, a w odpowiedzi znowu dostałem wiadomość o wysłaniu zapytania do działu logistyki. Dean Johnson wyjechał służbowo i jest niedostępny do piątku, więc na razie nie jest w stanie odnieść się do tego co dzieje się tutaj, w CSS.

Proszę państwa, stwierdzenie, że CSS ma u siebie burdel to już za mało powiedziane. Części z Japonii do Francji szły 3 dni (wysłane w piątek, w poniedziałek na miejscu), a te same części z Francji do Polski wyruszyły w zeszłą środę (03.02.2010) i słuch po nich zaginął. Francuzi twierdzą, że dawno powinny być na miejscu, CCS absolutnie nic na ten temat nie wie, a teraz wychodzi na to, że komunikacja między nimi a brytyjskim oddziałem Toshiby, delikatnie rzecz ujmując, kuleje. To się nadaje do mediów, do jakiegoś programu satyrycznego...
« Ostatnia zmiana: Luty 11, 2010, 14:41:12 wysłana przez Lilim »

*

Offline marsozerca

  • **
  • 211
  • Płeć: Mężczyzna
  • obserwator ;)
  • Sprzęt: Tośka g900@520MHz@ Win6.1 :)
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #218 dnia: Luty 11, 2010, 21:00:53 »
Satyra to mało powiedziane! Szkoda tylko, że tych płytek tak w sumie dość mało przekazali... Ciekawe, czy dostaniesz te 2 karty SD (tylko czemu SD a nie miniSD?)  :-|
Mam swoje życie wy mówicie mi jak żyć
mam swoją drogę wy mówicie mi którędy iść
mam swoje pięści słyszę z kim się bić
i swoje serce kogo kochać z kogo kpić

*

Offline Stachovsky

  • 39
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #219 dnia: Luty 12, 2010, 01:26:24 »
Jeśli Dean napisał mi że załatwi z CCS'em wymianę obudowy mojej toshiby to czy powinienem teraz pisać dodatkowo do CCS'u?
Ponieważ jak tu widzę, komunikacja jest na bardzo złym poziomie więc może lepiej teraz krzyczeć swoje prawa.

Którego maila używasz do kontaktu z CCS'em ?


"Miałem sen,
a w tym śnie CCS pełen części to mojej toshiby,
dużo uśmiechniętych twarzy,
miła pani czekająca na mnie w okienku,
przez które odbiorę mój ukochany telefon" - niestety, obudziłem się i musiałem iść do pracy. :(

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #220 dnia: Luty 12, 2010, 12:44:43 »
Satyra to mało powiedziane! Szkoda tylko, że tych płytek tak w sumie dość mało przekazali... Ciekawe, czy dostaniesz te 2 karty SD (tylko czemu SD a nie miniSD?)  :-|
Podobno te 65 sztuk ma wystarczyć do naprawy wszystkich zalegających obecnie Tosiek. Cóż, nas tutaj nie ma 65, więc jestem w stanie uwierzyć, że tak właśnie jest. Co do kart, to pal je sześć - miły gest, ale najważniejsze to odzyskać naprawionę G900-kę.

Jeśli Dean napisał mi że załatwi z CCS'em wymianę obudowy mojej toshiby to czy powinienem teraz pisać dodatkowo do CCS'u?
Ponieważ jak tu widzę, komunikacja jest na bardzo złym poziomie więc może lepiej teraz krzyczeć swoje prawa.

Którego maila używasz do kontaktu z CCS'em ?

Możesz podzielić się korespondencją z Dean-em w tej sprawie? Ciekaw jestem jak to załatwiłeś. Jeżeli chodzi o samo "załatwienie sprawy", to spytaj po prostu Dean-a czy musisz się dodatkowo kontaktować z CCS w tej sprawie, czy on załatwi wszystko po swojej stronie. Dzięki temu masz wszystko na papierze i powinno być OK.
Kontakt między CCS-em a Dean-em jest różny - raz widzę, że wiadomości wysyłane do mnie idą od razu na adres pracownika CCS-u, a czasami ich kontakt wygląda j/w. Ruska ruletka.
Co do maila, to piszę na info@ccsonline.pl - zawsze odpowiada nasz stary znajomy - Andrzej Kurzępa.

*

Offline Stachovsky

  • 39
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #221 dnia: Luty 12, 2010, 13:13:54 »
Oczywiscie
Mail wysłany przezemnie do Dean'a:
Cytuj
Dear Sir
At first I am sorry for my English.
I am from Poland and I am a Toshiba G900 owner for one year.
Unfortunately I had to sent my device to CCS for motherboard exchange.
It was in 20th November 2009.
Now I am still waiting for my phone repair.
I have a request due to the parts will be shipped soon.
I would be very grateful if you could accept a replacement a phone casing for my phone as compensation for waiting so long to repair.
The CCS said that in such cases you can decide.
Let me understand how difficult it is to find any parts for my phone.
Maybe in the future my phone would not come back from CCS because will be no parts any more.
I would be very grateful for the positive consideration of my request.

Your faithfully,
Peter Prusaczyk POLAND

Message sent in 10th February 2010.

Po którym oto następującą odpowiedź:

Cytuj
Dear Piotr,
I will arrange for CCS to give you a replacement casing when your unit is been repaired.



Kind Regards


Dean

do 17 troche czasu (do tej godziny pracują w CCS), powinienem już zacząć konwersacje z CCSem czy zobaczyć co Dean'owi uda się zdziałać?

Chociaż jak widać w sprawie nawet ilości zamówionych a dostarczonych PCB to jest po prostu głuchy telefon.


Edit:
hmm...
wyczuwam dziwną automatyczność we wiadomościach od pana Adriana Kurzępy.

Cytuj
Witam,


Informacja została skierowana do działu technicznego.
Jak tylko uzyskam odpowiedz z tego działu w tej sprawie, zostanie przesłany do Pana mail zwrotny.


Pozdrawiam
Adrian Kurzępa

Być może jestem przewrażliwiony...

« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2010, 17:06:05 wysłana przez Stachovsky »

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #222 dnia: Luty 12, 2010, 18:14:34 »
@Stachovsky - Prześlij do CCS kopię tego maila od Dean-a (tam gdzie stwierdza, że zostanie Ci wymieniona obudowa) i zapytaj czy zostali już o tym poinformowani. Zobaczymy co odpowiedzą i wtedy będzie można ewentualnie ponownie interweniować u samego Dean-a.
Co do odpowiedzi od Kurzępy, to nie jesteś przewrażliwiony - facet po prostu kopiuje te same wiadomości. Muszę jednak przyznać, że tym razem wykazał się inwencją (a może sklerozą), bo napisał, że pytanie zostało skierowane do działu technicznego, a do mnie pisał, że do działu logistyki. Jemu po prostu za grosz ufać już nie można, różne rzeczy opowiadał i sam już nie wie co komu odpisywał.

Jeżeli faktycznie wymienią Ci obudowę, to gratuluję :)

*

Offline Rohlson

  • 47
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, HTC Breeze
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #223 dnia: Luty 14, 2010, 23:49:22 »
Dzisiaj otrzymałem wiadomość od pana Deana. W tym tygodniu możemy się spodziewać naprawy tosiek. Prosiłem o nowy zestaw słuchawkowy (używałem G900 do słuchania muzyki i oryginalny uległ uszkodzeniu), ale chyba limit prezentów od Toshiby został wyczerpany.

Cytuj
Dear Mr Michalski,

We sorry for the delay you have experienced.  I must point out that the fault does not lie with CCS.  There were some logistic issues which delayed the parts shipment as originally planned from our spares department.  However, I was at CCS last Thursday and all outstanding G900 repairs will be process in the next few days ( during this week ).  I would be happy happy to give you a new device but as you already realized we had problems getting the necessary G900 spares from our supplier and also many other customers have been waiting for longer times.  If we had complete handsets we would have utilized them instead of making our customers wait.

Kind Regards
Dean

*

Offline Stachovsky

  • 39
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #224 dnia: Luty 15, 2010, 21:36:07 »
@Lilim - Chyba jednak udało się z tą obudową, CCS potwierdził zmianę zgłoszenia :ok:

Jakaż to mała radość w mej duszy gości  :E
Aczkolwiek telefonu jeszcze nie dostałem, lecz myślę że sprawa zmierza ku końcowi.

Ciekawe tylko czy moja Tośka wróci z folią na ekranie (protector plus). Mało nie kosztowała.
Ktoś wysyłał Tosię z folią? Wracała?

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #225 dnia: Luty 16, 2010, 09:09:44 »
Wczorajsza wiadomość od Kurzępy:

Cytuj
Witam,

Poniżej odpowiedz z działu logistyki:

Płyty główne do G900 zostały wysłane w TEN piątek do CCS przez Toshiba.
Powinny dotrzeć jutro.
Poniższa naprawa zostanie zakończona w tym tygodniu.

Szlag mnie trafił. Napisałem już do Dean-a kto tu kogo w konia robi - w końcu sam pisał, że części wyszły z ich magazynu we Francji 03.02., a teraz okazuje się, że dopiero 12.02.

Cóż, dostaliśmy kolejne zapewnienie (naprawa w tym tygodniu) - zobaczymy ile warte tym razem. Części miały dotrzeć w sobotę (13.02.), a do dzisiaj nie mam zmienionego statusu mojej Toshiby na ich stronie.

@Stachovsky - no to gratuluję wymiany obudowy :) Natomiast na folię ochronną to ja bym nie liczył...
« Ostatnia zmiana: Luty 16, 2010, 09:12:12 wysłana przez Lilim »

*

Offline Stachovsky

  • 39
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #226 dnia: Luty 18, 2010, 01:07:10 »
Dzwoniłem do CCSu, poinformowano mnie iż "to co klienci naklejają na ekrany nie jest zdejmowane".
Tak więc kamień z serca.
Oczywiście proszę wszystkich o jakiekolwiek info w sprawie naszych telefonów łącznie z tym kto już dostał spowrotem swoje urządzonko.

Z nudów zamieszczam fotkę, o której śmiało można powiedzieć, że jest naszym przysłowiowym demotywatorem  :wink:

Nawet w dokumencie dolkeili tzw. ważną uwagę przypominającą serwisantowi o przyznanej mi rekompensacie.
Nie była ona widoczna po wklepaniu IMEI, trzeba natomiast wpisać numer naprawy w okno.



Jeśli nie wiecie jak sprawdzić status zawierający pewne uwagi (o ile tam są) to pisać, chętnie pomogę.
« Ostatnia zmiana: Luty 18, 2010, 01:09:11 wysłana przez Stachovsky »

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #227 dnia: Luty 18, 2010, 15:32:09 »
Jeśli nie wiecie jak sprawdzić status zawierający pewne uwagi (o ile tam są) to pisać, chętnie pomogę.

Proszę o instrukcje :)

Tymczasem otrzymałem maila od Kurzępy:
Cytuj
Witam,

Dostawy jeszcze nie otrzymaliśmy. Z wczorajszych informacji jakie mamy z
logistyki dostawa jest w drodze do CCS. Więc czekamy.....

Pozdrawiam
Adrian Kurzępa

Czyli najpierw (15.02.) napisał, że części zostały wysłane do Polski w piątek 12.02. i mają dojść na dzień następny (13.02.). Dzisiaj mamy 18.02., a on mi pisze, że części są w drodze... Jupi.

*

Offline Stachovsky

  • 39
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #228 dnia: Luty 18, 2010, 16:13:11 »
Pewnie znając życie części czekają na zapleczu tylko dlatego że pani z logistyki nie umie odnotować w bazie nowej dostawy  :mrgreen:

Jest kilka dojść przez które możemy sprawdzić status:
pierwszym jest oczywiście wstukanie IMEI na stronie głównej.

Opis surowy, sam tekst:
1) http://www.ccsonline.pl/status.php (tutaj dostęp tylko poprzez  IMEI)

Wersja taka jaką wszyscy widzą sprawdzając:
2) http://ccsonline.pl/aa_status_param.php
Tutaj jeśli wpiszemy IMEI, status będzie taki sam jak byśmy wpisywali na stronie głównej.
Natomiast dodatkowe tabelki (o ile są) pojawiają się po wpisywaniu numeru naprawy tj. numer listu przewozowego.

Nie znasz numeru naprawy?
3) http://www.ccsonline.pl/status_zdjecie.php
wpisz w okno IMEI, kliknij 'sprawdź', na stronie będziesz miał numer IMEI i naprawy.
I taki numerek naprawy podajemy w linku 2)   :ok:

Ja wciąż patrzę co by tu można jeszcze wyciągnąć  ze strony CCSu.

*

Offline Rohlson

  • 47
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, HTC Breeze
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #229 dnia: Luty 22, 2010, 17:55:14 »
Dzisiaj, po prawie 3 miesiącach oczekiwania status naprawy mojej Tośki zmieniono na "przechodzi proces serwisowy". Mam nadzieję, że do końca tygodnia wróci do mnie.

*

Offline paja

  • **
  • 101
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #230 dnia: Luty 22, 2010, 18:12:44 »
ja sprawdzałem cały dzien i nic, a po przeczytaniu posta wyżej, pomyślałem, a sprawdzę sobie i u mnie taka sama zmiana. Może wreszcie coś drgnęło :)

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #231 dnia: Luty 22, 2010, 18:41:54 »
Potwierdzam, moja Toshiba również ma status "przechodzi proces serwisowy". Co ciekawe, dzisiaj po 11 CCS przysłał do mnie informację, że części nadal nie ma :D

*

Offline alfi34

  • *
  • 66
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Motorola Milestone
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #232 dnia: Luty 22, 2010, 19:15:12 »
Moja tosia leżąca w serwisie od 12listopada też "przechodzi proces serwisowy", wysłałem im maila czy gwarancja jest przedłużana o okres pobytu w serwisie i czy mogliby to przysłać mi z telefonem na piśmie, zawsze lepiej mieć wszystko udokumentowane :) Zobaczymy co odpowiedzą.
Sprzęt? Troszkę tego było, w ostatnim czasie:
Nokia E61->Nokia N95 8GB->Nokia E71->Toshiba G900->Toshiba TG01->Nokia N96->Motorola Milestone..

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #233 dnia: Luty 22, 2010, 21:09:27 »
Moja tosia leżąca w serwisie od 12listopada też "przechodzi proces serwisowy", wysłałem im maila czy gwarancja jest przedłużana o okres pobytu w serwisie i czy mogliby to przysłać mi z telefonem na piśmie, zawsze lepiej mieć wszystko udokumentowane :) Zobaczymy co odpowiedzą.

To może być dobry pomysł żeby zwrócić się z tym to CCS-u - zaraz do nich napiszę.
« Ostatnia zmiana: Luty 22, 2010, 21:17:12 wysłana przez Lilim »

*

Offline mickanovi

  • *
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #234 dnia: Luty 22, 2010, 21:52:57 »
Potwierdzam, moja również zmieniła status. Ponoć w tym tygodniu mają wracać już do użyszkodników ;-). Z moich informacji wynika, iż dostali ok 30 szt. płyt głównych (nie wiem ilu nas czekało ale trochę to poprawi sytuację). Dla niedowiarków zamieszczam status [/URL][/img]
« Ostatnia zmiana: Luty 22, 2010, 21:54:37 wysłana przez mickanovi »
Obecnie Samsung Omnia i TOSHIBA G900 a w samochodzie ZENEC nc2010 (na WIN CE 5.0 - do rozgryzienia). Awaryjnie SPV C500 z WM6.1 ENG. Wcześniej SPV c600 i HTC Wizard

*

Offline Stachovsky

  • 39
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #235 dnia: Luty 23, 2010, 01:22:27 »
Potwierdzam i ja!  :ok:
Nareszcie !

@Lilim - ty miasz napisane w statusie o kartach dla ciebie ?

Edit

Może nadeszła pora na podliczenie dni, i wyłonienie spośród nas "Króla cierpliwości" :P

Edit2

Gdyby CCS raczył odpoweidzieć na temat przedłużenia gwarancji to bardzo bym prosił o informacje na forum  :grin:
« Ostatnia zmiana: Luty 23, 2010, 01:30:17 wysłana przez Stachovsky »

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #236 dnia: Luty 23, 2010, 10:21:55 »
Odpowiedź Kurzępy w sprawie przedłużania gwarancji:

Cytuj
Witam,

Okres gwarancji jest przedłużony o czas pobytu telefonu w Autoryzowanym
Punkcie Serwisowym.

Proszę zachować tego mail jako pisemne potwierdzenie tej informacji.


Pozdrawiam
Adrian Kurzępa

@Stachovsky - Nie, nie miałem żadnych dodatkowych informacji.

*

Offline paja

  • **
  • 101
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #237 dnia: Luty 23, 2010, 10:54:44 »
moja w serwisie od 16 listopada, wiec królem chyba nie będe :)

*

Offline Stachovsky

  • 39
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #238 dnia: Luty 23, 2010, 20:39:33 »
Dzisiaj ok. godz. 20 zauważyłem zmianę statusu mojej Toshiby  :D

Ostatni bastion  :grin:

(wpisałem nr naprawy w aa_status_param.php)


Niestety... zaniepokoiła mnie jedna rzecz.
W statusie naprawy nie ma ani słowa o wymienionej obudowie.
Być może po prostu zapomnieli dopisać albo niestety zapomnieli wymienić.  :-|

Innymi słowy zaczął się wyścig z czasem (byleby zdążyć przed wysyłką)
Wysłałem do CCSu mail opatrzony wysokim priorytetem z zapytaniem o wymianę obudowy, do wiadomości dołączyłem kopie maila od DJ i od niego samego.
Zobaczymy jak umie szybko stukać na klawiaturze lecz jak podejrzewam nie będzie mu się chciało podnieść palca.

Jutro dopiero od 12 w pracy więc od rana przy kompie będę siedział i koczował  :mrgreen:

To mój ostatni test dla CCSu, mają szansę uratować honor  :E  :evil:

Edit
Troche jestem zdezorientowany patrząc na statusy mojego urządzenia

(wpisałem IMEI naprawy w  aa_status_param.php)


z kolei informacja ze źródła ( status.php) która wyświetla info w jednej linii oznajmia iż:
Cytuj
Urządzenie o numerze seryjnym : 3557**********9 zostało przyjęte do naprawy w dniu 2008-12-23 zostało naprawione jest przygotowane do odbioru
Nie wiem które źródło ma najaktualniejszą informację ponieważ jeden mówi o zakończeniu naprawy i zapakowanej przesyłce gotowej do wysyłki, drugi natomiast informuje mnie o pobycie tosi w Dziale kontroli jakości.

już sam nie wiem jak to jest z tym statusem... :(
« Ostatnia zmiana: Luty 23, 2010, 21:02:27 wysłana przez Stachovsky »

*

Offline Lilim

  • **
  • 215
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Toshiby G900 - Poradnik krok po kroku
« Odpowiedź #239 dnia: Luty 23, 2010, 22:17:54 »
@Stachovsky - co do różnicy w statusach, to mam tą samą sytuację. Ja tam dla własnej wygody psychicznej wierzę w ten mówiący o dziale kontroli - zawsze mniej się człowiek będzie denerwował, niż w przypadku statusu o paczce gotowej do wysłania ;) Daj znać co Ci CCS odpisze w sprawie obudowy.


EDIT 24.02.
No i Tosia wysłana w dniu wczorajszym. Na chwilę obecną (0912 AM) jest już w rękach kuriera. Teraz tylko czekać na telefon.
« Ostatnia zmiana: Luty 24, 2010, 09:12:50 wysłana przez Lilim »