Serwis Karta Gwarancyjna

  • 55 Odpowiedzi
  • 6673 Wyświetleń

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Serwis Karta Gwarancyjna
« dnia: Sierpień 31, 2009, 21:00:37 »
Witam Z powowdu  uszkodzenia Hosta USB chce wyslać telefon do naprawy. I tu moje pytanie bo kupowalem telefon przez internet i mam jedynie fakture na niego ale bez wpisanego numeru IMEI i ten caly Kupon Gwarancyjny co byl w pudelku ale oczywiscie nie wypełniony:( I tu moje pytanie czy uznaja taka gwarancje???

*

Offline wiejas

  • *****
  • 1454
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Mohikanin PDAC
Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 31, 2009, 21:06:02 »
Powinni na podstawie faktury
X7500,i780,B7350 ,N8010 ,N7000, BB9810, B7620, NOKIA 6720, B2710, MSI U160 Samsung Xcower 2 ,Q10, Q 20 BlackBerry Passport Silver Edition no i do tego iPhone 7 Plus iPhone SE 128GB  ....narazie wszystko

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 31, 2009, 21:42:53 »
faktura, paragon inaczej dowod zakupu wystarczy zeby wysłac do serwisu
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 01, 2009, 19:36:10 »
tylko że na fakturze jest napisane tylko Toshiba g900 bez IMEI :S Sadzicie ze nie beda sie czepiac??

*

Offline wiejas

  • *****
  • 1454
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Mohikanin PDAC
Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 01, 2009, 20:38:31 »
musisz próbować inaczej się nie dowiesz
X7500,i780,B7350 ,N8010 ,N7000, BB9810, B7620, NOKIA 6720, B2710, MSI U160 Samsung Xcower 2 ,Q10, Q 20 BlackBerry Passport Silver Edition no i do tego iPhone 7 Plus iPhone SE 128GB  ....narazie wszystko

*

Offline paja

  • **
  • 101
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 08, 2009, 11:16:41 »
piotrek1612 jak już będziesz coś wiedział to daj znać, bo swoją tosię też chcę wysłać, bo ostatnio zaczęła mi zasięg strasznie gubić, ale może hr ją uratuje. Ale tak czy inaczej napisz czy były jakieś problemy

*

Offline Uploadertix

  • *
  • 93
  • Płeć: Mężczyzna
  • ..::Extreme user::..
  • Sprzęt: i5700 (spica)
Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 08, 2009, 12:19:50 »
Ja też mam fakturę z germanosa bez imei, na karcie gwarancyjnej jedyna wpisana rzecz to zdjęcie simlocka. Nikt się nie czepiał, wszystko poszło jak po maśle, więc spokojnie możecie wysyłać :)
Były: kilka "niepda", Motorola a925, Toshiba G900, SE Xperia X1
Jest: Samsung i5700

*

Offline exiu

  • 29
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Tośka G900
Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 08, 2009, 13:21:41 »
a najlepiej chyba zadzwonic do serwisu i sie dowiedziec. Najszybszy sposob otrzymania takiej informacji. pozdr.
Nie ma kobiet idealnych. Są tylko takie, które potrafią nam przesłonić swoje wady swoimi cyckami...

*

Offline Fliganos

  • ***
  • 467
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba g900 na C&C 1.35 Globalbusa
Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 10, 2009, 19:41:40 »
Takie szybkie pytanie. Na ile czasu jest gwarancja z zadowolenie.pl? 2 lata?

*

Offline saknis

  • ****
  • 696
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Hero
Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 10, 2009, 22:27:43 »
Masz na karcie napisane ;)

*

Offline Fliganos

  • ***
  • 467
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba g900 na C&C 1.35 Globalbusa
Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 10, 2009, 22:34:24 »
Dzięki za pomoc.

Dla "potomnych" gwarancja w zadowolenie.pl była na 24 miesiące, czyli 2 lata.

Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 12, 2009, 13:42:22 »
Korzystając z tematu chciałem się zapytać o naprawę Toshiby G900. Oddałem ją do serwisu z problemem nie działającego portu USB. I mam pytanie - czy produkują jeszcze części do tych telefonów? Czy będą mi wymieniali płytę główną? Czy może będą wymieniali na inny telefon? Jeśli tak, to jaki? Telefon był kupowany w mix electronics (ja go kupowałe mna allegro) i czy jest np. możliwość że zwrócą mi pieniądze, czy to już musi zostać załatwione poprzez sklep?

*

Offline paszczakos

  • 46
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900 -> G910 -> HTC Dream
Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 12, 2009, 19:47:26 »
wczoraj dostałem Tośkę z wymienioną płytą główną po skaszanionym hoście USB, więc spokojnie, wciąż naprawiają.
Choć w Playu na początku mi mówili, że wymieniają na G910, okazało się to jednak nieprawdą

Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 25, 2009, 15:14:07 »
Witam!

Dzisiaj dzwoniłem do CCS Online i powidzieli mi, że mam 2 opcje: albo czekać na części, których może w ogóle nie być, albo wymienią mi na G810.

Pytałem się, czy istnieje możliwość zwrotu gotówki (kupowałem przez allegro, a tel (tosia g900) była kupiona w mix electronics), ale powiedziała mi Pani, że nie.

Co powinienem zrobić?

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 25, 2009, 15:19:47 »
zapytaj sie na jakiej podstawie konkretnie o paragraf bo z tego co pamiietam musi naprawic w krotszym niz 30 dni jak trzeba sprowadzic czesci za granicy to 60
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 25, 2009, 16:43:48 »
No nie wiem czy bym wziął coś z takim  ekranem: http://www.gsmarena.com/toshiba_g810-2273.php  :shock:

*

Offline Uploadertix

  • *
  • 93
  • Płeć: Mężczyzna
  • ..::Extreme user::..
  • Sprzęt: i5700 (spica)
Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 25, 2009, 17:13:40 »
A ta g810 to nówka by była? Jeśli tak, to można by zakombinować i wziąć ją, po czym sprzedać na allegro i za uzyskane pieniądze (600 - 700zł) poszukać nowej g900... Albo zapytaj, czy Ci nie wymienią na g910, jeszcze lepiej (finansowo) na tym wyjdziesz :)

Jeśli nie chcesz kombinować, to radziłbym czekać na części...
Były: kilka "niepda", Motorola a925, Toshiba G900, SE Xperia X1
Jest: Samsung i5700

*

Offline tranzystor

  • ****
  • 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blackberry 9000, PlayBook 16GB OS2
Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 25, 2009, 19:16:49 »
serwis  realizowany jest   tylko na podstawie faktury  i rejestracji na stronie Toshiby  ( css  przymyka na to ostatnie  oko )   co do naprawy w przypadku oczekiwanie na czesci zza granicy  obowiazuje  zapisa   "w mozliwie najkrotszym czasie  " wiec nie pisz ze 60 dni   bo karty gwarancyjnej  nie masz, jesli masz  gwarancje  z zadowolenie .pl   to prawdopodobnie przez  nich bedziesz muzial to serwisowac  ze  wzgledu na regionalizacje  (  choc moge sie mylic  )   na g910  ci nie wymiania  bo juz ich nie ma   oficjalnie w sprzedazy  ..... jesli sa  to dystrybutorskie lezaki magazynowe  .....

Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 26, 2009, 12:59:14 »
Sam nie wiem, co powinienem zrobić. Ta G810 niby na GPSa, ale czytałem że za słaby procesor na niego i się wszystko tnie i nie ma klawiatury qwerty i ma mniejszy ekran i tylko 64 tys. kolorów

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 26, 2009, 15:00:17 »
64tys tzn grafę 16 bitową to mają niemal wszystkie nowsze PDA. Jeśli brać, to raczej by zrobić akcję jak to opisał Uploadertix. Może poczekaj na te części na razie. Facet mógł specjalnie straszyć, że nie dojdą.

Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 28, 2009, 15:34:58 »
za nią wezme max 550zł i sie zastanawiam. Ale skoro nie mogą mi zaoferować takiej samej funkcjonalnie komórki i gdyby nie mieli części, to chyba powinni mi pieniądze zwrócić, tak? Czy serwis tego nie robi?
Napisane: Wrzesień 26, 2009, 19:13:34
Okazało się dzisiaj, że źle mnie poinformowali ("błąd w systemie") i nie ma dla mnie wymiany na G810 - czekają na części, ale nie wiedzą kiedy dojdą. Może za kilka miesięcy nawet :/

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 28, 2009, 17:53:19 »
niemoga za kilka miesiecy...bo oni tak mowia....sorry ale ich regulamin musi sie zgadzac z polskim prawem a to akurat jest uregulowane
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline tranzystor

  • ****
  • 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blackberry 9000, PlayBook 16GB OS2
Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 28, 2009, 18:38:03 »
kolego  ...nie ma karty gwarancyjnej  nie ma  okreslonego postepowania  - a wlasnie zapis  w mozliwie najkrotszym czasie  obowiazuje teraz w prawie  polskim 

Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 28, 2009, 18:58:12 »
niemoga za kilka miesiecy...bo oni tak mowia....sorry ale ich regulamin musi sie zgadzac z polskim prawem a to akurat jest uregulowane

Dostawa części jest "niezależna od nich", a termin naprawy może się przedłużyć z przyczyn niezależnych od serwisu i tu tosia pogrzebana.

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 28, 2009, 19:02:04 »
ale nie w nieskończoność.....teraz niepamietam gdzie dokładnie było to napisane, ale z tego co mnie pamiec niemyli 3 naprawy nowy sprzet jedna naprawa max miesiac, sprowadzenie czesci za granicy +1 miesiac musze tego poszukac bo to serwis musi miec regulamin zgodnym z prawem wyzej
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 28, 2009, 19:12:03 wysłana przez virusotron »
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 28, 2009, 19:09:16 »
Muszę zadzwonić do urzedu konsumenta i sie zapytac o to

*

Offline tranzystor

  • ****
  • 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blackberry 9000, PlayBook 16GB OS2
Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 28, 2009, 21:05:45 »
witam 

No i wlasnie urzad  ci odpowie  ... ze  ma  zwiazane rece jesli  nie ma karty gwarancyjnej a co za tym idzie jasno okreslonej procedury  .....
To samo tyczy sie naprawy  podczas wymiane  -  wiekszosc mysli ze dostaje nowy sprzet  a to nic innego niz fabryka naprawcza

Jesli nie masz  napisane   jasno i wyraznie  w karcie gwarancyjnej co ci przysluguje  i po ktorej naprawie  to tak naprawde   chodzisz  po pwinicy z zapałką .... stad wlasnie  takie odpowiedzi   ze strony serwisu.  Jesli nie ma  okreslonych jasno  postepowan  to i urzad konsumenta  nic nie zrobie  nie raz  odwiedzali nas  panowie  i po przedstawienu  dokumentacji  i krotkiej  pogawedce wychodzili  .... mozna dochodzic  swoich rozczen- praw   w sadzie   lecz  to juz  na drodze cywilno- prawnej 

Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 10, 2009, 11:32:45 »
11 minie miesiąc od oddania komórki do serisu. Dostałem od nich tylko list (błędny), że nie mają części do telefonów G500 (na gwarancje oddałem G900) i że chcą wymienić mi na G810. Zadzwoniłem do nich, powiedzieli, że to błąd. Żadnego sprostowania nie dostałem. Status po zmianie z błędnego "oczekuję na decyzje klienta" jest dalej "oczekuje na dostarczenie części zamiennych". I nie spodziewam się jej szybko :(

*

Offline tranzystor

  • ****
  • 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blackberry 9000, PlayBook 16GB OS2
Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 10, 2009, 11:35:10 »
tosia  robiona  chyba teraz  w css jest  ? - mozna tam oddac w kazdym razie bo od 30 wrzesnia maja autoryzacje  na tosie

Odp: Serwis Karta Gwarancyjna
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 10, 2009, 11:36:18 »
Jak od 30 września? Oni mają od początku autoryzacje na telefony Toshiba. Oczywiście, że jest w CCS, ale nie wiem co to wnosi do tematu.