Kilka obaw...

• 13 Odpowiedzi
  • 1069 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline wirher

• *
  • 97
  • Sprzęt: Touch Pro 2, Samsung Galaxy S2
Kilka obaw...
« dnia: Październik 21, 2009, 20:22:02 »
Witam! Ostatnio zacząłem myśleć nad zmienieniem romu w tosi, no bo jednak ciągle na standardzie odbija się na komforcie pracy. No i tu moja obawa, czy jest możliwość że instalacja softu się nie uda? Wiem, naładować trzeba ale czy program od instalowania oprogramowania nie złapie jakiegoś crasha? Trochę się boję, bo to nie tania zabawka. I jak dobrze rozumiem po nieudanej instalacji nie ma żadnej możliwości uratowania PDA? Przepraszam za takie "noobowe" pytania, ale nie znam się na tym i nie znalazłem odpowiednich informacji na forum. Z góry dzięki.
Edit: O co chodzi z tymi sterownikami skopanymi do grafiki, bo ja jakoś nie odczułem narazie.
« Ostatnia zmiana: Październik 21, 2009, 20:23:52 wysłana przez wirher »

*

Offline orzo

• 1042
Odp: Kilka obaw...
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 21, 2009, 20:45:39 »
było zyliony razy już. tosi nie da się uwalić przy standardowym wgrywaniu romu (chyba, ze z SuperRUU zaznaczysz coś innego niż OS).

skopane sterowniki grafy.. odczujesz i to szybko :P aplikacje z akceleracją 3D nie działają, dużo wolniejsze niż na innych PDA są animacje, przejścia między oknami i takie tam.
Mio P560 -> Toshiba G900 , iPod touch 2g -> Samsung Galaxy S2

*

Offline wirher

• *
  • 97
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 21, 2009, 20:59:01 »
i nic z ta grafa nie da sie zrobic ? :/

*

Offline orzo

• 1042
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 21, 2009, 22:11:32 »
nie. nic się nie da zrobić. poczytaj na forum (w indeksie jest spis wątków)

*

Offline virusotron

• Ekspert Toshiba g900
  • 1408
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 21, 2009, 23:31:15 »
da sie..."wystarczy" tylko napisac sterownik z obsługa OpenGLES
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline miba

• 4050