Gwarancja

  • 80 Odpowiedzi
  • 16785 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #60 dnia: Lipiec 05, 2009, 21:25:19 »
wiem...duzo ludzi tak pisało....kurcze duzo papierkowej roboty
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline apache4

  • ****
  • 745
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900 + Toshiba M400 + Motorola Milestone
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #61 dnia: Lipiec 05, 2009, 23:35:12 »
Może to niewiele się tyczy samej Tośki, ale jako serwisów to tak.
Jak wysyłałem Asusa A696 do Kłodzka, to chcieli samego PDA (nie wspominali nic nt. baterii, rysików i klapek) w oryginalnym opakowaniu, zapieczętowanym najlepiej solidnie (można opakować w worek na śmieci i pozaklejać szczeliny).

Z powrotem otrzymałem go dokładnie tak samo + dorzucili mi z 0,5kg gąbki żeby A696 nic się nie stało po wymianie ekranu. Karta gwarancyjna pusta, dowód zakupu i wystarczyło.

Co do Tośki, spokojnie można ją wysyłać. Komuś z tego forum przyjęli Tośkę nawet rozkręconą i bez śrubek na gwarancję. Wróciła tak samo tylko z nowym ekranem (bo coś było nie tak). Na pewno był nieoficjalny ROM.

Więc moim zdaniem, jak cokolwiek z gniazdem, jest gwarancja, to śmiało ją wysyłajcie. Im wcześniej tym lepiej. W końcu zaprzestaną produkcji płyt (puk puk, tfu tfu) i będzie problem.
It's beyond your imagination

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #62 dnia: Lipiec 09, 2009, 22:11:45 »
eeee BT mi ozyło..WTF? to tu sie dzieje? :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #63 dnia: Lipiec 09, 2009, 22:41:45 »
Ale USB martwe?

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #64 dnia: Lipiec 09, 2009, 22:49:56 »
nadal martwe :/
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #65 dnia: Lipiec 09, 2009, 22:50:58 »
No to BT siadł po to, byś się zdecydował oddać tosię na gwarancję  :P

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #66 dnia: Lipiec 09, 2009, 23:07:24 »
jasne ze bym oddał ale tusz mi sie skończył i nie mam gdzie tego ustrojstwa wydrukować (kumple nie maja ciągle próbuje kogoś z tuszem namierzyć ) a nieche mi sie do Poznania do jakies drukarni dylac
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline miba

  • *****
  • 4050
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900, doszedł x51v
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #67 dnia: Lipiec 10, 2009, 09:09:45 »
Czyżby ceny tuszy ostatnio jakoś strasznie podskoczyły?  :O Lepiej jednak rusz się i zrób co należy, bo ja tak będziesz czekał to okres gwarancyjny minie.

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #68 dnia: Lipiec 10, 2009, 11:44:36 »
jak miałbym te 18 lat to bym miał łatwiej z robota i bym tusz sobie kupił a tak to po kumplach trzeba łązic  :E :E
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline Visenna

  • **
  • 117
  • Płeć: Kobieta
  • Sprzęt: Toshiba G900 + SPV c600
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #69 dnia: Lipiec 10, 2009, 12:38:50 »
Ktoś się pytał jak to wygląda gdy padnie usb, więc opisuję moją sytuację:

Wrzuciłam win6.1, jednak po pewnym czasie przestało działać jakiekolwiek podłączenie pod kompa (w BT też). Po pewnym czasie zdecydowałam się na próbę i wysłałam do serwisu (w którymś wątku to w ogóle było, mamy straszny bałagan an tym forum). Kartę gwarancyjną miałam podbitą, jednak rom nieoryginalny, czego nijak nie można było zmienić (na tamten czas nikomu nie udało się tośki flashować z karty).

Wysłałam, trzymali tośkę z 2 tygodnie, przysłali z informacją, że została zmieniona płyta główna i tyle.

Także całe usb nie jest uszkodzeniem mechanicznym (a jest częste bo w tamtym wątku chyba 4 osoby miały problem), zaś romu nie chce im się sprawdzać nawet gdy wystarczy po to wcisnąć przycisk power ;)

Co do formularza, to ja zawsze pisze wszystkie elementy które wysyłam (jakby co) czyli wliczam rysik, baterię, kartę gwarancyjną, paragon itd.
W niektórych sklepach robią paragony na dziwnym papierze (CK Znak miał ten problem gdy istniał), więc zawsze polecam go kserować.

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #70 dnia: Lipiec 19, 2009, 22:27:07 »
czy to normalne w CCS, ze tak strasznie dlugo trzymaja telefon do naprawy? minal juz dobry miesiac odkad dostali telefon i ciagle czeka na czesci zamienne. pierwszy raz korzystam z uslug CCS i stad moj niepokoj.

*

Offline marsozerca

  • **
  • 211
  • Płeć: Mężczyzna
  • obserwator ;)
  • Sprzęt: Tośka g900@520MHz@ Win6.1 :)
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #71 dnia: Lipiec 19, 2009, 22:32:51 »
Dzwoniłeś? Wysyłałeś mejla? Jak nie, to jutro to zrób :)
Mam swoje życie wy mówicie mi jak żyć
mam swoją drogę wy mówicie mi którędy iść
mam swoje pięści słyszę z kim się bić
i swoje serce kogo kochać z kogo kpić

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #72 dnia: Lipiec 19, 2009, 22:50:59 »
pisalem do nich 10 dni po zarejestrowaniu w systemie Toski i dostalem lakoniczna odpowiedz, ze jak czesci przyjda to skoncza naprawe. napisalem tez do APS w ktorym zostawilem sprzet, moze oni dostana troche wiecej informacji.

*

Offline virusotron

  • Ekspert Toshiba g900
  • *****
  • 1408
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900 -> złomnia 2 ;)
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #73 dnia: Lipiec 19, 2009, 23:47:31 »
dobra wszystkie swistki mam

ale gdzie wysłac toske?

Cytat: Strona CSS
Uprzejmie informujemy, że od 22-06-2009 do 31-07-2009 punkt obsługi klienta CCS przy ulicy Tanecznej 18c w Warszawie będzie NIECZYNNY.

Zapraszamy wszystkich Klientów z naprawami telefonów do naszych APS.
i mam wysłać tak jak mówią czyli na taneczna czy do jakiegoś aps?
NIE pomagam na PW, GG od tego jest forum!

*

Offline Uploadertix

  • *
  • 93
  • Płeć: Mężczyzna
  • ..::Extreme user::..
  • Sprzęt: i5700 (spica)
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #74 dnia: Lipiec 20, 2009, 10:21:59 »
i mam wysłać tak jak mówią czyli na taneczna czy do jakiegoś aps?

Na taneczną, bo APS nie zapłaci Ci za przesyłkę, tak mi się przynajmniej wydaje. Ja wysyłam dzisiaj na Taneczną - wydaje mi się, że tam jedynie punkt obsługi klienta jest nieczynny, a serwis to co innego i bangla, bo musi :) Aczkolwiek to tylko moje domysły i też wysyłam "na ślepo". Zobaczymy po listach przewozowych, czy paczuszka dotrze :)
Były: kilka "niepda", Motorola a925, Toshiba G900, SE Xperia X1
Jest: Samsung i5700

*

Offline sylwek2k

  • *
  • 63
  • Płeć: Mężczyzna
    • fotki :)
  • Sprzęt: Tosia G900
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #75 dnia: Lipiec 20, 2009, 18:59:03 »
i mam wysłać tak jak mówią czyli na taneczna czy do jakiegoś aps?

Na taneczną, bo APS nie zapłaci Ci za przesyłkę, tak mi się przynajmniej wydaje. Ja wysyłam dzisiaj na Taneczną - wydaje mi się, że tam jedynie punkt obsługi klienta jest nieczynny, a serwis to co innego i bangla, bo musi :) Aczkolwiek to tylko moje domysły i też wysyłam "na ślepo". Zobaczymy po listach przewozowych, czy paczuszka dotrze :)

Tak jak piszesz, tylko punkt bezposredniej obslugi nie bangla /bo ma przerwe/, reszta jak najbardziej dziala /w tym naprawa telefonow ;) /

*

Offline globalbus

  • Ekspert PDA
  • ******
  • 6139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Power User // ROM Developer
  • Sprzęt: N900
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #76 dnia: Lipiec 20, 2009, 19:12:48 »
btw, a do kiedy mają wolne? bo mam ochotę kupić bateryjkę :wink:
"Wiedza zdobyta samodzielnie jest więcej warta niż przekazana przez inną osobę"

"ponieważ gotowanie to nie jest copy/paste"
paypal

*

Offline sylwek2k

  • *
  • 63
  • Płeć: Mężczyzna
    • fotki :)
  • Sprzęt: Tosia G900
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #77 dnia: Lipiec 20, 2009, 20:16:12 »
btw, a do kiedy mają wolne? bo mam ochotę kupić bateryjkę :wink:

do konca lipca br :)

*

Offline Uploadertix

  • *
  • 93
  • Płeć: Mężczyzna
  • ..::Extreme user::..
  • Sprzęt: i5700 (spica)
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #78 dnia: Lipiec 20, 2009, 20:26:44 »
No i kurier zabrał mi smartfona :/ Mam nadzieję, że zwrócą z nowiuteńkim ekranikiem w miarę szybko (choć ten nawet ryski nie miał, a bez folii śmigał). Nie ma to jak nie wybudzić Tosi rano :O Btw, ubezpieczyłem paczkę na przeszło 1000zł, myślicie, że lekka przeginka? :>
Były: kilka "niepda", Motorola a925, Toshiba G900, SE Xperia X1
Jest: Samsung i5700

*

Offline Mateunio

  • ***
  • 429
  • Płeć: Mężczyzna
  • BMW E34 Driver
  • Sprzęt: SGS III 20GB
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #79 dnia: Lipiec 20, 2009, 22:56:26 »
Witam!
Mam straszny problem.   :(
Chce zamowic darmowego kukiera DHL w ramach gwarancji na Tosie. Jednak na Stronie CCS wymagaja wypelnienia listu przewozowego. I tu sie zaczyna problem, skad mam wziac takowy list, aby zamowic kuriera?
jesli moze mi ktos wyjasnic cala procedure krok po kroczku. Bede bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam!
Tylny naped jest jak sex. Po co jechac na recznym, jak mozna dac w piz*e

*

Offline toshi

  • 29
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900 Omnia II :D
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #80 dnia: Lipiec 20, 2009, 23:01:23 »
Witam!
Mam straszny problem.   :(
Chce zamowic darmowego kukiera DHL w ramach gwarancji na Tosie. Jednak na Stronie CCS wymagaja wypelnienia listu przewozowego. I tu sie zaczyna problem, skad mam wziac takowy list, aby zamowic kuriera?
jesli moze mi ktos wyjasnic cala procedure krok po kroczku. Bede bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam!
Procedura http://www.ccsonline.pl/2006/index.php?option=com_content&task=view&id=60&Itemid=97
Zamawiasz kuriera dzwoniąc na 0801.... i on wypełnia list przewozowy. Ty możesz sobie wypełnić i  wydrukować zgłoszenie do naprawy: http://www.ccs-serwis.com.pl/test/druk.php
Ja wysłałem dzisiaj.
Pozdrawiam
"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" - A.Einstein