GAPI w FPSCE 0.01 - udało się chyba

  • 6 Odpowiedzi
  • 853 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline bartexsz

  • ***
  • 260
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900/ Spica
GAPI w FPSCE 0.01 - udało się chyba
« dnia: Styczeń 16, 2010, 12:48:30 »
Może mi ktoś powiedzieć jak wgotować zmodyfikowane GAPI w ROM??


EDIT:

Gapi zadziałało w najnowszej wersji - wrzućcie fmodce, gx.ini i gx.dl_ ze zwyklej paczki ze zmodyfikowanym gapi do folderu z emu. Zmeńcie gx.dl_ na gx.dll . W fpsece.ini w GFXDrv zmieńcie na 1.


Config musi być przygotowany na innym ustawieniu gfxdrv, bo coś nie dziala bo źle dziala dotyk.

Na padzie gra się bardzo fajnie.


Grafika wyświetla się na VGA
Dopóki nie wykombinuje się czegoś z dotykiem, to emu nie da się zamknąć.

Na razie sprawdzałem Soul Edge i nie widzę przyrostu prędkości, ale gra na pewno korzysta ze zmodyfikowanego GAPI. Jeszcze sprawdzę ponieważ mam rejestr zmodyfikowany na przyspieszenie rysowania 2D.




W crashu przyrost prędkości z 16 na 22 FPS-y - bez FS, jak wyłącze pokazywanie FPS może dojdzie do 24. Zobaczę  po wyłączeniu czego nie trzeba. W samej grze zwolnilo, powyższe wyniki w WarpZone.

Wyłączyłem  wszystkie procesy nie potrzebne,  zaraz wyniki.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 16, 2010, 14:30:25 wysłana przez bartexsz »
Linux is like a wigwam : no windows, no gates and apache inside.

Regulamin się kłania.

*

Offline meron11

  • ***
  • 255
  • Sprzęt: nokia 6020
Odp: GAPI w FPSCE 0.01 - udało się chyba
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 16, 2010, 14:23:51 »
Dawno ludzie na to wpadli w portegeclub .. tylko emulatora zamknać u mnie ine mozlna....

*

Offline bartexsz

  • ***
  • 260
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900/ Spica
Odp: GAPI w FPSCE 0.01 - udało się chyba
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 16, 2010, 14:31:42 »
Mi się właśnie udało, wystarczy przycisnąć tą kreskę poziomą co jest pod normalnym wyłącznikiem.

EDIT: Crash działa płynnie. Na oko 25 FPS, tylko animację wychodzenia z warpzone zwalniają.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 16, 2010, 14:34:56 wysłana przez bartexsz »
Linux is like a wigwam : no windows, no gates and apache inside.

Regulamin się kłania.

*

Offline meron11

  • ***
  • 255
  • Sprzęt: nokia 6020
Odp: GAPI w FPSCE 0.01 - udało się chyba
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 16, 2010, 17:58:04 »
kreska pozioma? ja mam fpsc stare może dlatego....

*

Offline bartexsz

  • ***
  • 260
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba G900/ Spica
Odp: GAPI w FPSCE 0.01 - udało się chyba
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 16, 2010, 21:40:13 »
W temacie pisze że mówię o werji 0.01. W starej wersji klikasz options i close na dole.

Wie ktoś dlaczego mimo że emu na pewno korzysta ze zmodyfikowanego gapi rożnicę w prę dkości okazują się na dłuższą mete minimalne?
Linux is like a wigwam : no windows, no gates and apache inside.

Regulamin się kłania.

*

Offline meron11

  • ***
  • 255
  • Sprzęt: nokia 6020
Odp: GAPI w FPSCE 0.01 - udało się chyba
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 16, 2010, 21:53:01 »
powodzenie jak maszz options w czasie gry......

*

Offline alien2

  • ***
  • 265
  • Sprzęt: Toshiba G900
Odp: GAPI w FPSCE 0.01 - udało się chyba
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 19, 2010, 11:29:33 »
Dlatego, że nie korzysta? Gdyby korzystało to by rozciągnęło na cały ekran a nie tylko na fragmencie (VGA/QVGA).
Wersja 0.10 albo:
a) ma "w sobie" bibliotekę gx.dll
b) ma w jakiś dziwny sposób odwołanie do gx.dll i domyślnie przeszukuje najpierw /Windows w poszukiwaniu tej biblioteki

Tak czy inaczej efekt jest ten sam, bez tej "zmiany" - obraz na części ekranu i przesunięty dotyk.