Direct 3D Mobile na G900

  • 4 Odpowiedzi
  • 1965 Wyświetleń

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

*

Offline ell

  • ****
  • 778
    • http://www.windowsmobile.pl
  • Sprzęt: Motorola Milestone @1GHz
Direct 3D Mobile na G900
« dnia: Lipiec 30, 2008, 12:40:37 »
Nie wiem czy ktoś z Was już próbował ale odpaliłem na romie Mo3ulla testowe aplikacje Direct 3D udostępniane razem z nowymi sterownikami 3D do kaisera i o dziwo za wyjątkiem Tringle (który wymaga OpenGLES) wszystkie działają i to płynnie.

*

Offline bebic

  • ***
  • 366
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Kaiser, HTC HD7, Nokia Lumia 710, SGS2
Odp: Direct 3D Mobile na G900
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 30, 2008, 13:00:17 »
Mógłbyś podrzucić jakiegoś linka?

P.S.
ell znasz może jakiś sposób na klawiaturę w ROMie Mo3ulla - Ty z nas wszystkich masz największe doświadczenie w ROMach  :ohreally:

*

Offline pawel_71

  • ****
  • 820
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Axim X50v + CF16GB + SD2GB + GPS WBT200; Toshiba G900 + 2GB microSD w koszulce mini
Odp: Direct 3D Mobile na G900
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 30, 2008, 13:33:35 »
ell a czy w trybie bez dopalania, czyli bez tych sterownikow Kaisera aplikacje te dzialaja wolniej?
Obawiam sie, ze sterowniki z Kaisera na nic nam sie by nie zdaly, bo to zupelnie inne chipy graficzne (Kaiser - Quallcom, G900 - GeForce 5500).
Moze jest tak, ze po prostu w Tosce do D3D drivery juz sa zaimplementowane w ROMie.
Podaj linka to sciagniemy i sprawdzimy tez na polskim 3.07.

*

Offline ell

  • ****
  • 778
    • http://www.windowsmobile.pl
  • Sprzęt: Motorola Milestone @1GHz
Odp: Direct 3D Mobile na G900
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 30, 2008, 13:52:16 »
Nie mówiłem o instalacji tych sterowników tylko o uruchomieniu samych programów testowych Direct3D. Oczywiście sterowniki kaisera tylko namieszają nam w systemi (po ich instalacji aplikacje D3D sie nie odpala). Aplikacje te wrzuciłem na swój serwer www.xda.pl/HTC-CA-Drivers.zip wystarczy je uruchomić na romie Mo3ulla lub innym 6.1. Na romie 3.07 z WM6 nie będą działać.
Bebic - nie bawiłem się prawie wcale tym romem więc nie miałem okazji kombinować z tą klawiaturą. Tośka to mój główny telefon do poczty po exchange więc za bardzo nie mam kiedy kombinować. Próbowałem jakiś czas temu gotować rom połączony z Mo3ulla i Counta ale po jednej nie przespanej nocy znowu skończył mi się zapał na poświęcanie czasu temu wszystkiemu...

*

Offline pawel_71

  • ****
  • 820
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Axim X50v + CF16GB + SD2GB + GPS WBT200; Toshiba G900 + 2GB microSD w koszulce mini
Odp: Direct 3D Mobile na G900
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 01, 2008, 06:38:29 »
Sprawdzilem te demka D3D pod polskim 6.0 i jednak dzialaja i to rowniez z dobra predkoscia. Ale sa tak proste, ze nie dziwne ze wyrabiaja sie plynnie.
Dokladnie:
- D3DMDemo.exe - wyswietla kolorowy szescian - dziala plynniutko
-  Lights.exe na poczatku wyswietla informacje z drivera i widac, ze jest on pod XScale a nie Nvidie,
Hardware Rasterization: False, Hardware T&L: False, using system memory po czym wyswietla sie obracajacy walec (nieproporcjonalnie rozciagniety do ekranu WVGA) z bardzo dobrym fps, ale niestety widac tearing
- Triangle.exe wyrzuca blad podpisu
- DllChecker.exe tez wyskakuje z bledem, ale to nie jest demo 3D

Ell sprawdz u siebie co dokladnie wyswietla demo Lights, czy masz hardwareowe D3D, bo podejrzewam ze to tez idzie na driverze pisanym pod procek Intela/Marvela