PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Toshiba => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => G900 => Wątek zaczęty przez: ell w Lipiec 30, 2008, 12:40:37
-
Nie wiem czy ktoś z Was już próbował ale odpaliłem na romie Mo3ulla testowe aplikacje Direct 3D udostępniane razem z nowymi sterownikami 3D do kaisera i o dziwo za wyjątkiem Tringle (który wymaga OpenGLES) wszystkie działają i to płynnie.
-
Mógłbyś podrzucić jakiegoś linka?
P.S.
ell znasz może jakiś sposób na klawiaturę w ROMie Mo3ulla - Ty z nas wszystkich masz największe doświadczenie w ROMach :ohreally:
-
ell a czy w trybie bez dopalania, czyli bez tych sterownikow Kaisera aplikacje te dzialaja wolniej?
Obawiam sie, ze sterowniki z Kaisera na nic nam sie by nie zdaly, bo to zupelnie inne chipy graficzne (Kaiser - Quallcom, G900 - GeForce 5500).
Moze jest tak, ze po prostu w Tosce do D3D drivery juz sa zaimplementowane w ROMie.
Podaj linka to sciagniemy i sprawdzimy tez na polskim 3.07.
-
Nie mówiłem o instalacji tych sterowników tylko o uruchomieniu samych programów testowych Direct3D. Oczywiście sterowniki kaisera tylko namieszają nam w systemi (po ich instalacji aplikacje D3D sie nie odpala). Aplikacje te wrzuciłem na swój serwer www.xda.pl/HTC-CA-Drivers.zip wystarczy je uruchomić na romie Mo3ulla lub innym 6.1. Na romie 3.07 z WM6 nie będą działać.
Bebic - nie bawiłem się prawie wcale tym romem więc nie miałem okazji kombinować z tą klawiaturą. Tośka to mój główny telefon do poczty po exchange więc za bardzo nie mam kiedy kombinować. Próbowałem jakiś czas temu gotować rom połączony z Mo3ulla i Counta ale po jednej nie przespanej nocy znowu skończył mi się zapał na poświęcanie czasu temu wszystkiemu...
-
Sprawdzilem te demka D3D pod polskim 6.0 i jednak dzialaja i to rowniez z dobra predkoscia. Ale sa tak proste, ze nie dziwne ze wyrabiaja sie plynnie.
Dokladnie:
- D3DMDemo.exe - wyswietla kolorowy szescian - dziala plynniutko
- Lights.exe na poczatku wyswietla informacje z drivera i widac, ze jest on pod XScale a nie Nvidie,
Hardware Rasterization: False, Hardware T&L: False, using system memory po czym wyswietla sie obracajacy walec (nieproporcjonalnie rozciagniety do ekranu WVGA) z bardzo dobrym fps, ale niestety widac tearing
- Triangle.exe wyrzuca blad podpisu
- DllChecker.exe tez wyskakuje z bledem, ale to nie jest demo 3D
Ell sprawdz u siebie co dokladnie wyswietla demo Lights, czy masz hardwareowe D3D, bo podejrzewam ze to tez idzie na driverze pisanym pod procek Intela/Marvela