Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(

  • 43 Odpowiedzi
  • 6667 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline fotomaster

  • **
  • 131
  • Sprzęt: iP 3G 16GB
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« dnia: Wrzesień 21, 2006, 12:26:15 »
Witam
Chcialem sie podzielic moja walka o przedluzenie gwarancji dla n560.
PDA kupilem w srodku wakacji w Vobisie - cena byla bardzo atrakcyjna jak na sklep. Kilka dni pozniej dowiedzielm sie o mozliwosci przedluzenia gwarancji do 36m-cy. Tak wiec czympredzej pobieglem do Vobisu z takim zapytaniem a tu Zonk - maja tylko do serii 4xx a nie do 5xx. Zostalem poproszny aby przeslac im e-mail z zapytanie to wtedy przesla do FS i dadza odpowiedz czy moga takie cos sprzedac. Czekalem ok tygodnia ale nikt sie nie odzywal wiec przedzwonielm do Vobisu z zpaytaniem 'what's up doc?" a oni, ze zpaytanie wyslali do FS ale nie otrzymali odpowiedzi. Postanowielm wiec dopytac u zrodla - wyslalem e-mail do FS i dostalem odpowiedz zeby zrobic to u ich dealrow oraz w salonach Karen. Dlugo sie nie zastanwiajac wykrecielm numer do Wroclawskiego Karen i zadalem pytanie czy mozan przedluzyc gwarancjei itd... pan powiedzial ze nie ma dostepnych drukow ale dowie sie u FS i da odpowiedz. Do dzis cisza - w miedzyczasie korespondowlame z FS podjac na prosbe FS nuemry tel do salonu Vobisu i Karen - ale niestety w niczym to nie pomoglo.
W zawiazku z powyzszym pytam forumowiczow czy komus udalo sie przedluzuc gwarancje dla n560? Jesli tak to gdzie? Moze ktos zna miejsce we Wroclawiu gdzie mozna to zrobic na 100%? Czy mozna to zrobic zdalnie w jakims innym sklepie poza Wrocalwiem? Stracilem niestety zaufanie do FS - choc sam pocket sprawuje sie 'odpukac' znakomicie! W jakim my kraju zyjemy, ze klient chce zaplacic a sprzedawwca mowi NIE! Czas na przedluzenie gwarancji to 180 od daty zakupu stad moj niepokj.

Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 21, 2006, 13:01:55 »
Proponuję zadzwonić do Alibaby - http://www.alibaba.pl. Z tego co wiem przedłużenie kosztuje 110zł netto.

Ja za 2-3 miesięcy też zamierzam się tym zająć. Przedłużenie należy wykupić w ciągu 6 miesięcy od daty produkcji.

*

Offline fotomaster

  • **
  • 131
  • Sprzęt: iP 3G 16GB
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 21, 2006, 13:21:58 »
Juz wyslalem zapytanie :) - dzieki! - jesli kogos to bedzie interesowac to moge napisac jak skonczy sie ta hsitoria. pozdrawiam

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 21, 2006, 16:08:53 »
Pozycja z cennika Tech Daty (dystrybutora FSC):

3 lata gwarancji collect&return - Pocket LOOX N560    
Kod producenta: FSP:GX3R0000PDA

Kod TD: 1274540
 
Cena: ok. 90 PLN netto
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline fotomaster

  • **
  • 131
  • Sprzęt: iP 3G 16GB
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 22, 2006, 11:47:48 »
Alibaba milczy. Do Tech Daty wyslaelm e-mail bo cennika nie moge znalezc - zdaje sie ze albo szukam w innej techdacie albo strona tylko dla dystrybutorow :(

*

Offline fotomaster

  • **
  • 131
  • Sprzęt: iP 3G 16GB
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 22, 2006, 13:13:54 »
Witam.
Techdata odpowiedziala jako pierwsza firma (bardzo mi milo) ale niestety nie moga sprzedac takiego przedluzenia klientowi indywidualnemu :( - kolko sie zamknelo bo zostalem odeslany do Vobisu jak partnera Techdaty. Poprosielm TD o posrednictwo z konkretnym salonem Vobis - zobaczymy co z tego wyjdzie.

*

Offline xpablo

  • *****
  • 1294
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 22, 2006, 13:42:19 »
fotomaster Jak Ci się nie uda daj znać, co prawda jestem z Wawy ale myślę że będe w stanie Ci pomóc.

*

Offline fotomaster

  • **
  • 131
  • Sprzęt: iP 3G 16GB
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 22, 2006, 14:07:45 »
Dziekuej z gory. Poczekam 2-3 dni na odpowiedz i zobacze czy cos z tego wyjdzie - jak sie nei uda to bardoz chetnie skorzystam z pomocy. Jestem zaskoczony na maxa ze jako osoba ktora chce przyniesc do sklepu pieniedze to sam musze szukac skad moga kupic dany produkt. Myslalem ze te czasy skonczyly sie juz 15 lat temu. Albo jest inne wyjscie - skoro nie mozna tego niegdzie kupic to po co ludzic klienta ze istnieje taka opcja?

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 22, 2006, 14:11:26 »
Jest to niestety często spotykane zjawisko, szczególnie gdy chodzi o produkty mniej typowe, czyli nie takie na których zależy producentowi/sprzedawcy, takie które nie są uwzględniane w planach sprzedaży, na które nie ma promocji, itd.

Na przedłużenie gwarancji do laptopa Toshiby czekałem chyba ze dwa miesiące  :wkurzony:
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline fotomaster

  • **
  • 131
  • Sprzęt: iP 3G 16GB
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 22, 2006, 19:35:34 »
Epizodu ciaga dlaszy:

Dostalem odpowiedz z Alibaby  - ciesze sie bardzo ze sie starali ale niestety... cytuje:
 "Taka pozycja nie figuruje w opcjach w akcesoriach do tego palmtopa w dystrybucji FSC w Polsce ,stąd przekierowaliśmy pytanie bezpośrednio  do producenta. Niestety odpowiedz wskazuje na to ,ze do tego modelu ,w chwili obecnej, nie mozna dokupić dodatkowej gwarancji do trzech lat"

A to cytat z FS w Warszawy sprzed 2 tygodni cytuje:

"Przedłużenie gwarancji jest możliwe do 3 lat poprzez wykupienie suplementu do karty gwarancyjnej w ciągu 180 dni od daty zakupu samego urzadzenia ( na podstawie faktury zakupu loox'a ).
Taki suplement może Pan zamówić u sprzedawcy Loox'a lub u jednego z
partnerów handlowych, ich lista znajduje się na:
http://www.fujitsu-siemens.com.pl/aboutus/partners/partner_list/BusinessPartner.html
http://www.fujitsu-siemens.com.pl/aboutus/partners/partner_list/BusinessPartnerExpert.html
oraz firma Karen Notebook www.karen.pl
Po zakupie suplementu, wypełniony przez sprzedawcę należy odesłać ( należy odciąć i odesłać część opisaną jako odcinek rejestracyjny dla klienta)  na adres:
Fujitsu Siemens Computers sp Z O.O.
ul. Flisa 4
02-247 Warszawa
z dopiskiem "Rozszerzenie Gwarancji"

A to odpowiedz Techdaty na email z prosba o posrednictwo w zakupie przedluzenia przez Vobis cytuje:

"Niestety nie możemy przychylić się do Pana prośby.
Nie musi Pan koniecznie kupować w Vobisie. Nawet wpisując w wyszukiwarkę na stronie www.onet.pl gwarancja loox n560, znajdzie pan klika firm, które mogą rozwiązać Pana problem."

Ide sie wyplakac do poduszki. Podaje sie....
to wkoncy mozna przedluzyc czy nie mozna? kto zgadnie?
ps. sprawdze jeszcze na onecie :D

*

Offline fokstrot

  • ****
  • 949
  • Sprzęt: BB 9780 pin: 26791dc9
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 22, 2006, 21:16:20 »
zdziwiony? to nie USA gdzie olewanie klienta jest czyms rzadko spotykanym.
przyklad z zycia wziety /choc troche z innej dziedziny/: kupowalem ostatnio filtr do aqvarium. kosztowal ok 90zl. znalazlem go w paru sklepach internetowych /w krk byl duzo drozszy/. co z tego skoro 2 sklepy po kolei mnie olaly mimo wysylania maili z zapytaniem o realizacje zamowienia. kupilem w koncu towar w...krakowie
Dell X50v/Bt-359 --> BB

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 22, 2006, 22:01:44 »
Daj sobie spokój z tym szukaniem...  :huh:

xpablo deklarował wyżej swoją pomoc, a i ja mogę to dla Ciebie zamówić w poniedziałek w Tech Dacie. Wcześniej podałem Ci cenę, jak jesteś zainteresowany to daj znać na priva.

Do redakcji:: proszę nie traktować mojej deklaracji, jako działalności komercyjnej... Sprawa dotyczy ewentualnej transakcji na ok. 100 zł i ja to traktuję jako pomoc koledze, a nie jako źródło dochodu...
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline wpmike

  • *****
  • 1169
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Sony Xperia Z
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 22, 2006, 22:25:58 »
W sumie ja rowniez bylbyl zainteresowany przedluzeniem gwary...

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 26, 2006, 11:27:57 »
Cytat: "wpmike"
W sumie ja rowniez bylbyl zainteresowany przedluzeniem gwary...

Wysłałem Ci wiadomość.
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline matis

  • ***
  • 267
  • Sprzęt: SPV M650 WM6 Vanilla  + microSD 2GB Kingston
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 26, 2006, 23:50:09 »
Witam, odświeżam wątek bo również jestem zainteresowany przedłużeniem gwarancji na loox-a. Jaka jest w końcu cena i gdzie to można załatwić w Warszawie?

Pozdr.

Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 10, 2006, 23:41:50 »
Znalazłem tu:
http://www.astrada.com/opis_cena.php?produkt=1274540
Sam nie próbowałem tego kupić.

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 11, 2006, 09:27:55 »
Cytat: "woytec60"
Znalazłem tu:
http://www.astrada.com/opis_cena.php?produkt=1274540
Sam nie próbowałem tego kupić.

To spróbuj... Zapewne przekonasz się, że nie ma i trzeba czekać... lub potraktują Cię tak jak to opisywał wczesniej fotomaster.

woytec60:: już Ci pisałem w wątku na temat anteny GPS do LOOX-a - nie jest problemem znalezienie "sklepu" który ma w ofercie akcesoria do np. LOOX-ów. Problemem jest znalezienie sklepu, ktory jest bardzo dobrze zorientowany w temacie, ma wiedzę o akcesoriach, wie jak jest z ich dostępnością i czasem oczekiwania na dostawy, dotrzymuje obietnic i oddzwania po sprawdzeniu "co i jak". Często trudno jest wręcz znaleźć sklep, który będzie chciał się "bawić" w indywidualne zamówienia produktów o niezbyt wielkiej wartości...

A wcześniej napisałem sklepu w cudzysłowiu, bo dla mnie większość tych handlarzyków internetowych to jest rozbójnictwo, a nie handel. Ich oferty powstają chyba w wyniku skanowania cenników dystrybutorów i dodaniu narzutu na poziomie 2,5 do 5% (co doprowadza do erozji marży i nieopłacalności zajmowania się mniej "masowymi" produktami), ale wiedza o produkcie i zasoby magazynowe w zasadzie w tych firmach nie istnieją! Tego typu działalność jest szkodliwa dla prawdziwych kupców, którzy inwestują pieniądze w towar, magazynują go, ponoszą ryzyko handlowe, itd., itd.

Wg mnie powinny obowiązywać zasady polegające na tym, że każdy sklep (szczególnie internetowy) powinien mieć na stanie towary, które przedstawia w ofercie wraz z cenami, a produkty których nie ma na magazynie nie mogą być umieszczane z cenami w publicznej ofercie na stronach internetowych. No bo jaka jest wiarygodność ceny towaru wirtualnego, którego nie ma...?

Zwróć uwagę jak działają zachodnie sklepy internetowe: amerykańskie, niemieckie, angielski Expansys lub znany Brando z Honk Kongu. Tam praktycznie większość towaru jest "na stanie" lub podany jest termin dostawy. Kupuję za granicą przez internet od wielu lat i jeszcze nigdy nie spotkałem się z takimi problemami, jakie w Polsce są na porządku dziennym i to zarówno w sklepach internetowych, jak i tych rzeczywistych...

A swoją drogą, to rónież dzięki temu mają racje bytu i bardzo dobrze się mają niektóre sklepy wielkopowierzchniowe jak M-Markt, Saturn czy Electroworld... Bo sam potrafię tam iść i kupić coś o kilkadziesiąt % drożej niż u jakiegoś palanta, który ma tylko stronę internetową i ... owies w głowie oraz pusty magazyn...
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 11, 2006, 14:57:27 »
fotomaster, wpmike:: mam dla Was rozszerzenie gwarancji do N560- szczegóły poszły mailem.
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline fotomaster

  • **
  • 131
  • Sprzęt: iP 3G 16GB
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 12, 2006, 07:46:12 »
Dziekuje slicznie :) -ciesze sie ze jeszcze na tym swiecie sa dobre dusze.

Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 12, 2006, 10:51:43 »
Cytat: "biblo"
fotomaster, wpmike:: mam dla Was rozszerzenie gwarancji do N560- szczegóły poszły mailem.

Hello biblo to podziel sie tez z innymi...

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 12, 2006, 11:17:31 »
Cytat: "Zeebe06"
Cytat: "biblo"
fotomaster, wpmike:: mam dla Was rozszerzenie gwarancji do N560- szczegóły poszły mailem.

Hello biblo to podziel sie tez z innymi...

Tu się nie ma czym dzielić... po prostu zamówiłem dla kolegów wspomniane rozszerzenia gwarancji, poczekaliśmy 2 tygodnie i już są...
Cena wraz z dostawą "do rąk własnych" to niecałe 130 zł. Być może jakieś sklepy internetowe oferują (i chyba tylko "oferują") tę gwarancję trochę taniej, ale ja musiałem ponieść koszty "administracyjne" naliczone przez dostawcę z powodu niskiej wartości transakcji, gdyż na codzień nie kupujemy tego typu artykułów (zajmuję się po prostu czymś innym, a w tym wypadku była to bardziej grzeczność/przysługa dla dwóch klubowiczów).

To tyle... i chyba aż tyle...  :proud:
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline gdeco

  • 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: N560
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 12, 2006, 12:18:17 »
biblo czy również mógłbym liczyć na taką przysługę?

*

Offline baols

  • *
  • 52
    • http://signsfromdreams.blogspot.com/
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 12, 2006, 13:52:16 »
Jeśli można to ja też chciałbym wiedzieć... :O~

Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 12, 2006, 15:34:07 »
Też jestem zainteresowany...

*

Offline fotomaster

  • **
  • 131
  • Sprzęt: iP 3G 16GB
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 12, 2006, 16:25:31 »
wow - widze ze rozpetalem akcje kupowania rozszerzenia :) - zastanawia mnie tylko dalczego jak pytalem o taka mozliwosc i kolega oferowal swoja pomoc to nikt wtedy nie drazyl tematu - byloby za jednym zamachem :). Tak czy owak ciesze sie ze 'biblo' wykazal inicjatywe :) - jeszcze raz dziekuje za fatyge - a co do zalozenia takiego konkretnego sklepu to chyba nienajgorszy pomysl. W pierwszych kilku postach tego watku opisywalem moje dobijanie sie do sprzedawcow - kazdy niestety mnie zbywal. Widac marza od looxa za 1999 jest wieksza i tym warto handlowac a jak juz sie wywali kase to zwyczajnie sprzedawcy maja klientow w "ciemnosciach". Zawsze wydawalo mi sie ze budowanie marki (w tym przypadku handlowej) tez jest wazne i zacheca to do powrotow w sprawdzone miejsca - ale widac sklepy nie narzekaja na brak klientow i "jak nie ten to nastepny..." przykra polska rzeczywistosc

*

Offline gdeco

  • 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: N560
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 13, 2006, 11:52:37 »
fotomaster wtedy jeszcze nie miałem tego PDA.

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 13, 2006, 22:21:02 »
Szanowni klubowicze, wybaczcie, ale na razie na tej przysłudze dla fotomastera i wpmike chciałbym poprzestać... i nie dlatego, że to się "nie opłaca", ale dlatego że ja na codzień zajmuje się czymś innym... i moje podstawowe zajęcie nie może "cierpieć" z powodu prywatnych przedsięwzięć...
Podejmując się dostarczenia tych rozszerzeń gwarancji chciałem też pokazać, że jest to możliwe do kupienia, potrzeba tylko trochę chęci, zaangażowania i determinacji. Dla osób/firm zajmujących się branżą IT na codzień jest to okazja na uzyskanie godziwej marży, bo takie firmy z reguły nie płacą opłat administracyjnych z tytułu niskiej wartości zamówienia...

Ale nad jakimś sklepikiem internetowym z tego typu artykułami jednak się zastanowię... może kiedyś...
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline GumowyKurczak

  • 46
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: FS Loox N560, HTC M3000
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 16, 2006, 14:07:48 »
dla zainteresowanych z Krakowa i okolic mogę pokusić się o 'pośrednictwo' :)

*

Offline wpmike

  • *****
  • 1169
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Sony Xperia Z
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 17, 2006, 10:54:07 »
biblo
Dziękuję bardzo za załatwienie sprawy! Teraz tylko kwestia rejestracji gwarancji. No zobaczymy ;)

Pozdrawiam!

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Przedluzenie gwarancji dla n560 - awykonalne :(
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 17, 2006, 12:17:07 »
Jak nic nie pomylisz przy wypełnianiu rubryczek ;-) to nie powinno być problemów... sam to robiłem przedłużając gwarancję na laptopy... Proponuję zrobić sobie na wszelki wypadek (przed wysłaniem)  kserokopie tego egzemplarza rejestracyjnego i wysłać go poleconym.
Resztę masz w "instrukcji" :-)
Pozdrawiam,
biblo