connecting.... failed! :/

  • 10 Odpowiedzi
  • 976 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

connecting.... failed! :/
« dnia: Marzec 16, 2006, 19:47:56 »
Witam!

Jestem nowy, proszę nie krzyczeć za głupie pytania :)

Problem jest poważny, a przynajmniej ja go tak odbieram: mój nowy (w sensie, że prosto ze sklepu) N520 nie chce sie połączyć z PC. A wygląda to następująco, że po podłączeniu palma do kompa (via USB), włączeniu ActiveSync'a rozpoczynam łączenie, które zawsze kończy sie tak samo: niepowodzeniem ("No Partnership"). Próbowalem sie podłączyć na 4 kompach i lipa. Więc wybrałem sie do serwisu. W serwisie wszystko działa, pan mi nawet wgrał jakiegoś .gif'a. Miły pan (już kolejny) na infolinii FS powiedział, że mam zabrudzony system i poleca reinstal windowsa na PC.

Czy ktoś może mi cokolwiek powiedzieć na ten temat? Przecież tak się nie da żyć... ;)

Pozdrawiam!

wojtek

*

Offline krutoj

  • ***
  • 263
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: N520, E60
connecting.... failed! :/
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 16, 2006, 23:13:21 »
a ktora wersje AS masz zainstalowana?

connecting.... failed! :/
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 16, 2006, 23:55:06 »
Wersja 4.0.0
Z płytki dołączonej w zestawie.

A takie jeszcze jedno pytanie mi sie nasunęło: czy kupując nowy sprzęt jest możliwość, żeby np. w historii przeglądarki był wpisany jakiś adres (no powiedzmy poza stroną producenta). Bo ja znalazłem u siebie poczta.fm i szczerze mnie to zaciekawiło... :)

*

silentjob

connecting.... failed! :/
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 16, 2006, 23:58:24 »
Zainstaluj wersję 4.1.

connecting.... failed! :/
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 17, 2006, 00:46:26 »
No lipa, Panie... 4.1 Nie pomaga.

A czy komunikat, że klient poczty nie może się zsynchronizować ma jakieś znaczenie? Bo po uruchomieniu AS pojawia sie komunikat: "Brak domyslnego klienta poczty lub bieżący klient poczty nie może spełnić żądania wiadomości. Uruchom Ms Outlook i ustaw jako domyślny". Ja używam Outlook express'a. No ja oczywiście z góry przepraszam, za ten brak wiedzy, ale staram sie wspominać o wszystkich objawach, żeby już bardziej nie utrudniać :)

*

Offline viperaberus

  • *
  • 73
    • Drużyna wojów najemnych Blotunga
  • Sprzęt: Loox 720 + 1gb CF + GPS Rikaline 6033
connecting.... failed! :/
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 18, 2006, 11:57:53 »
Raczej nie będzie współpracować z Outlock Express, powinieneś mieć na płytce z PDA outlocka jakiegoś, co będzie działał. W moim przypadku (Loox 720) dołączyli wersje 2002, ale teraz mam zainstalowaną 2003 i też chodzi.

Tyle, że z tego co pamiętam to u mnie nie było kłopotów z synchronizacją nawet jak nie miałem outlocka, także dalej Twój główny problem zostaje :?
Dedicated to ODIN...
www.blotunga.w.activ.pl <-- Moje zabawy ]:->
www.4dziki.prv.pl <-- "Zabierzcie mnie gitarrre" Moja kapelka :D
www.bieszczady.pl/podberdem <-- A tu sobie żyje

*

Offline [POOH]Team_Player

  • *****
  • 1564
  • Płeć: Kobieta
connecting.... failed! :/
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 18, 2006, 12:37:41 »
Cytat: "doondie"

A takie jeszcze jedno pytanie mi sie nasunęło: czy kupując nowy sprzęt jest możliwość, żeby np. w historii przeglądarki był wpisany jakiś adres (no powiedzmy poza stroną producenta). Bo ja znalazłem u siebie poczta.fm i szczerze mnie to zaciekawiło... :)


pewnie sie chlopaki w sklepie nim bawili...

czy pan w serwisie uzywal twojego kabla? moze to on jest uszkodzony...? i czy mial juz zainstalowanego as czy bral go z twojej cd?

connecting.... failed! :/
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 18, 2006, 17:25:33 »
W serwisie używali mojego kabla z zestawu i AS z mojej płyty. No normalnie tylko się pociąć...  :?

*

Offline [POOH]Team_Player

  • *****
  • 1564
  • Płeć: Kobieta
connecting.... failed! :/
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 18, 2006, 19:47:06 »
moze masz wlaczonego firewall'a?

connecting.... failed! :/
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 19, 2006, 12:31:35 »
Cytując pewnego znanego polityka:

"YES YES YES!!"

Działa. Rzeczywiście problem tkwił w firewall'u.
Ale tu chciałbym jeszcze dodać, że w ustawieniach firewall'a AS był zaznaczony na liście programów, wg której mogł swobodnie działać. Dopiero całkowite wyłączenie firewall'a pomogło.

Dziekuje wszystkim za pomoc i zainteresowanie tematem.

pozdrawiam

*

Offline [POOH]Team_Player

  • *****
  • 1564
  • Płeć: Kobieta
connecting.... failed! :/
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 20, 2006, 23:55:13 »
cytujac jakiegos pana z filmu "Miss Agent"

"God, I'm good!" ;)