PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Fujitsu-Siemens => Wątek zaczęty przez: doondie w Marzec 16, 2006, 19:47:56
-
Witam!
Jestem nowy, proszę nie krzyczeć za głupie pytania :)
Problem jest poważny, a przynajmniej ja go tak odbieram: mój nowy (w sensie, że prosto ze sklepu) N520 nie chce sie połączyć z PC. A wygląda to następująco, że po podłączeniu palma do kompa (via USB), włączeniu ActiveSync'a rozpoczynam łączenie, które zawsze kończy sie tak samo: niepowodzeniem ("No Partnership"). Próbowalem sie podłączyć na 4 kompach i lipa. Więc wybrałem sie do serwisu. W serwisie wszystko działa, pan mi nawet wgrał jakiegoś .gif'a. Miły pan (już kolejny) na infolinii FS powiedział, że mam zabrudzony system i poleca reinstal windowsa na PC.
Czy ktoś może mi cokolwiek powiedzieć na ten temat? Przecież tak się nie da żyć... ;)
Pozdrawiam!
wojtek
-
a ktora wersje AS masz zainstalowana?
-
Wersja 4.0.0
Z płytki dołączonej w zestawie.
A takie jeszcze jedno pytanie mi sie nasunęło: czy kupując nowy sprzęt jest możliwość, żeby np. w historii przeglądarki był wpisany jakiś adres (no powiedzmy poza stroną producenta). Bo ja znalazłem u siebie poczta.fm i szczerze mnie to zaciekawiło... :)
-
Zainstaluj wersję 4.1.
-
No lipa, Panie... 4.1 Nie pomaga.
A czy komunikat, że klient poczty nie może się zsynchronizować ma jakieś znaczenie? Bo po uruchomieniu AS pojawia sie komunikat: "Brak domyslnego klienta poczty lub bieżący klient poczty nie może spełnić żądania wiadomości. Uruchom Ms Outlook i ustaw jako domyślny". Ja używam Outlook express'a. No ja oczywiście z góry przepraszam, za ten brak wiedzy, ale staram sie wspominać o wszystkich objawach, żeby już bardziej nie utrudniać :)
-
Raczej nie będzie współpracować z Outlock Express, powinieneś mieć na płytce z PDA outlocka jakiegoś, co będzie działał. W moim przypadku (Loox 720) dołączyli wersje 2002, ale teraz mam zainstalowaną 2003 i też chodzi.
Tyle, że z tego co pamiętam to u mnie nie było kłopotów z synchronizacją nawet jak nie miałem outlocka, także dalej Twój główny problem zostaje :?
-
A takie jeszcze jedno pytanie mi sie nasunęło: czy kupując nowy sprzęt jest możliwość, żeby np. w historii przeglądarki był wpisany jakiś adres (no powiedzmy poza stroną producenta). Bo ja znalazłem u siebie poczta.fm i szczerze mnie to zaciekawiło... :)
pewnie sie chlopaki w sklepie nim bawili...
czy pan w serwisie uzywal twojego kabla? moze to on jest uszkodzony...? i czy mial juz zainstalowanego as czy bral go z twojej cd?
-
W serwisie używali mojego kabla z zestawu i AS z mojej płyty. No normalnie tylko się pociąć... :?
-
moze masz wlaczonego firewall'a?
-
Cytując pewnego znanego polityka:
"YES YES YES!!"
Działa. Rzeczywiście problem tkwił w firewall'u.
Ale tu chciałbym jeszcze dodać, że w ustawieniach firewall'a AS był zaznaczony na liście programów, wg której mogł swobodnie działać. Dopiero całkowite wyłączenie firewall'a pomogło.
Dziekuje wszystkim za pomoc i zainteresowanie tematem.
pozdrawiam
-
cytujac jakiegos pana z filmu "Miss Agent"
"God, I'm good!" ;)