prędkość wi-fi w n560

• 8 Odpowiedzi
  • 918 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline smith

• 11
prędkość wi-fi w n560
« dnia: Marzec 11, 2008, 19:03:52 »
Witam i od razu przechodzę do rzeczy. Wydaje mi się że coś zbyt wolno chodzi mi wi-fi. Nie mam doświadczenia z sieciami bezprzewodowymi więc myślałem że tak być musi ale wydaje mi się że coś jest nie tak. Na początku denerwowała mnie jakość rozmów przez skype - tragedia i zacząłem badać sprawę. Wynik jest taki: komputer mam podłączony do routera z AP kabelkiem (połączenie 100Mb/s) do tego AP łączę się looxem i plik 12MB pobieram z komputera przez 72sek co po moich obliczeniach daje ~1,4Mb/s. Dla mnie tragedia. Czy to norma? Jak jest u was?
Pozdrawiam

*

Offline gader

• 1455
    • gader - Play - Nowi znajomi
  • Sprzęt: Magic  & i200
Odp: prędkość wi-fi w n560
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 11, 2008, 20:07:29 »
Przetestuj FTP/Samba>LooX>kartaSD za pomoca total commandera, wewnetrzny flash moze miec slaby zapis.
Max wifiG to ok 2,5 MB/s czyli ok 20MBit/s
Be more digital.
pıoɹpuɐ

*

Offline smith

• 11
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 11, 2008, 21:18:10 »
dzięki.
przez total commandera jest troszkę szybciej, transfer na poziomie 2,5Mbit/s i nie ma dużej różnicy czy na kartę czy do pamięci wewnętrznej. Ten transfer jest przecież 10 razy mniejszy od tego czego bym się spodziewał!!
więc chyba coś musi być nie tak, tylko co?

*

Offline gader

• 1455
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 11, 2008, 23:20:29 »
Zobacz jeszcze Vito Downloader, jest trial na www producenta.
Mozesz jeszcze sprawdzic obciazenie proca kiedy pobiera wifi. wifiG moze oznaczac ze polaczy sie z AP w trybie G ale nic nie mowi o tym jaka bedzie predkosc polaczenia. NP na laptopie dopiero po wejsciu w program intel proset widac jaka czesc pakietow idzie jaka predkoscia.
Be more digital.
pıoɹpuɐ

*

Offline smith

• 11
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 12, 2008, 18:52:25 »