N560 w Serwisie

  • 13 Odpowiedzi
  • 1104 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline wo__jo

  • 15
  • Sprzęt: OMNIA SGH-i900
N560 w Serwisie
« dnia: Sierpień 16, 2007, 21:31:40 »
Jako ciekawostkę opowiem co mi się przydarzyło ostatnio jadąc na mazury.
Jechałem z włączoną nawigacją od kilku godzin a tu nagle w/g AM jadę sobie obok drogi po chwili znowu jestem na drodze  :P, zacząłem się dokładniej przyglądać ilości widzianych satelit i wyszło na to że  w najlepszym razie widzi 4 a w najgorszym gubi FIXA (jechałem wtedy w szczerym polu) AMzaczęła przeliczać nową trasę aż do zawieszenie :] tak się działo cyklicznie.
Nie miałem wyjścia bo byłem w trasie (a radarów na drogach coraz więcej) więc nic nie grzebałem ale po przyjeździe do domu zrobiłem twardy reset zainstalowałem tylko AM i niestety okazało się że widzi max. 10 satelit ale po chwili spada do 1-2 i tak w kółko co ciekawe FIXA łapał w kilkadziesiąt sekund.
Niewiele myśląc wysłałem LOOX-a do serwisu  gdzie okazało się że coś padło ponieważ miła Pani w serwisie poinformowała mnie że czekają na części z Niemiec.
Reasumując szumne obietnice na temat naprawy w 48 h są  :mad: nic nie warte (czekam już 5 dni roboczych).

Myślałem poza tym że moja partia LOOX-ów już nie będzie sprawiać problemów z GPS-em ALE ZE MNIE NAIWNIAK.
Panowie szanujcie sobie gwarancje

*

Offline barchom

  • *
  • 77
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: FS Loox c550
Odp: N560 w Serwisie
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 17, 2007, 01:37:03 »
Maiłem podobną sytuację z n520. Wymienili całą płytę główną i było git. Czekałem jakieś 1.5-2.5tyg (nie pamiętam dokładnie). Może i ten serwis 48h to prawda, ale gdy usterka jest jakaś mała...

*

Offline -Matti-

  • *
  • 83
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio P550 -> FS Loox n560 -> HTC Touch Enhanced
Odp: N560 w Serwisie
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 18, 2007, 08:24:09 »
A czy wczytywał się ktoś dokładnie w gwarancję? Czy tam czasem nie jest zapisane, że FS ma 48h na dokonanie DIAGNOSTYKI i rozeznanie problemu? + podjęcie niezbędnych działań do usunięcia usterki. Różnica jest kolosalna, bo naprawa może trwać i 5 tyg i dlej wszystko będzie zgodne z umową.
--
pozdrawiam
Mateusz

*

Offline Yoggi

  • Nasz Poeta
  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LOOX N-560 GPS+ACER n35 GPS+ I-Phone 16 GB
Odp: N560 w Serwisie
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 18, 2007, 08:31:54 »
Ja swojego (wprawdzie Acer'a ale Loox'a też by chyba zrobili) dałem do naprawy w firmie BLASC w Warszawie,bo kumpel polecał,że dobrze robią. I faktycznie,ze sprzętem sobie poradzili i zastrzeżeń nie mam żadnych (fakt,że wymiana gniazda ładowania,to nie powalający problem). Ale co się naczekałem. Z miesiąc chyba to trwało. Nie sądzę,żeby te 48 godz. to była prawda-chyba tylko idiota by to pisał w gwarancji. Prawdopodobnie zaszło jakieś nieporozumienie.
Matti może mieć rację.
Lepiej rok odsiedzieć w celi - niźli słuchać Wuwuzeli
Trąba bowiem tak ogłusza,że człowieka cierpi dusza.

*

Offline DAAMOOK

  • *
  • 98
  • Sprzęt: loox n560
Odp: N560 w Serwisie
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 18, 2007, 10:46:56 »
Jak oddawalem looxa na gwarancji so serwisu to mialem wybor:
1. Oddac przez kuriera.
2. samemu dostarczyc firmie serwisujacej.

Wybralem druga opcje i przyznam sie nie zaluje, bo przy oddawaniu looxa dostalem karte zgloszeniowa na ktorej wyraznie bylo napisane ze naprawa ma byc przeprowadzona w ciagu 14 dni.

Faktycznie czekalem na naprawe 13 dni. Dostalem telefon 13 dnia ze loox jest gotowy.

Moze to mala pociecha ale przynajmniej byl papier z ktorym w razie czego mozna sie klocic. :E

*

Offline -Matti-

  • *
  • 83
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio P550 -> FS Loox n560 -> HTC Touch Enhanced
Odp: N560 w Serwisie
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 18, 2007, 14:03:45 »
Oczywiście mówimy o 14 dniach roboczych, czyli tak naprawdę naprawa może trwać prawie 3 tygodnie (jeśli doliczymy soboty i niedziele).
--
pozdrawiam
Mateusz

*

Offline Yoggi

  • Nasz Poeta
  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LOOX N-560 GPS+ACER n35 GPS+ I-Phone 16 GB
Odp: N560 w Serwisie
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 18, 2007, 21:42:40 »
I święta  :)
Lepiej rok odsiedzieć w celi - niźli słuchać Wuwuzeli
Trąba bowiem tak ogłusza,że człowieka cierpi dusza.

*

Offline krissto

  • **
  • 207
  • Sprzęt: F-S Loox n560, iPhone3G, HTC Desire
Odp: N560 w Serwisie
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 19, 2007, 12:38:55 »
Ja najpierw miałem totalną zwiechę Looxa 3 dni po zakupie-2 tygodnie w serwisie/
Potem okazało się, że nie działa GPS-3 tygodnie w serwisie.
Kiedy juz wszystko było OK, przestał działac ekran-tydzień w serwisie.
Oprócz tego mase nieporozumień dotyczących kuriera, terminu przesyłki, generalnie logistyka leży.

*

Offline wo__jo

  • 15
  • Sprzęt: OMNIA SGH-i900
Odp: N560 w Serwisie
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 19, 2007, 21:41:14 »
Ciągle czekam  :ok:

PS
Jak ktoś nie wierzy to niech zadzwoni na infolinię FS i dowie się że LOOX-y są objęte naprawą w 48 h

*

Offline krissto

  • **
  • 207
  • Sprzęt: F-S Loox n560, iPhone3G, HTC Desire
Odp: N560 w Serwisie
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 19, 2007, 21:56:08 »
U mnie za każdym razem tak mówili!
Dopiero przy trzeciej naprawie najpierw ściągnęli części, a potem dopiero wysłali kuriera po Looxa i naprawa trwała 5 dni.

*

Offline szahid

  • 36
  • Sprzęt: Fujitsu Siemens Loox n500/520/560 sieries
Odp: N560 w Serwisie
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 20, 2007, 15:03:01 »
wczytajcie sie w gwarancje to bedziecie wiedzieli ze 48h na naprawe to pic na wode, fotomontaz   :grin: oddawalem dwa razy looxa do CSS... pierwszy raz oddalem i wykonali jako naprawe hard reset pomimo ze zrobilem go na oczach przyjmujacego looxa do naprawy.. eh... odebralem po chyba 2 dniach... po tygodniu znowu zawiozlem go do CSS (kurier tylko wydluza niepotrzebnie czas) i ponownie robiac hard reset powiedzialem ze chce by mi wymienili plyte glowna.. (trzeba byc stanowczym :grin:)... na czesc czekalem 4 dni roboczych.. oddalem we wtorek odebralem looxa w poniedzialek... podobno czesci (plyta glowna, bo nic innego w srodku nie ma) dostarczane sa w ciagu 7 dni roboczych... wiec koledzy ktorzy czekali ponad 2 tygodnie mieli strasznego pecha :grin:

Odp: N560 w Serwisie
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 20, 2007, 21:55:46 »
wg mnie to są kpiny by serwis nie dysponował na miejscu czesciami zamiennymi....
A juz na pewno takimi ktore wymieniane są dość czesto (powinni miec stale na stanie minimum 2-3 sztuki)...

*

Offline wo__jo

  • 15
  • Sprzęt: OMNIA SGH-i900
Odp: N560 w Serwisie
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 22, 2007, 13:22:53 »
No więc w końcu po 8 dniach roboczych dostałem naprawiony sprzęt.
Została wymieniona płyta główna   :worried:
Swoją drogą coś za często zdarzają się tak poważne awarie N560

*

Offline tomgru

  • ***
  • 307
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4 32GB, iPad 2 32GB WiFi 3G
Odp: N560 w Serwisie
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 02, 2007, 15:20:34 »
eh, zaczynam powoli wierzyć w to co piszecie...

ja też wysłałem n560 do serwisu 16.08.07 do dnia 30.08.07 był dostarczany przez UPS do serwisu w Warszawie...no coments !!!

ciekaw jest ile potrwa moja naprawa...??

oczywiście dzwoniąc na BOK i wypytując o naprawę też usłyszałem o słynnych 48H...