PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Fujitsu-Siemens => Wątek zaczęty przez: wo__jo w Sierpień 16, 2007, 21:31:40
-
Jako ciekawostkę opowiem co mi się przydarzyło ostatnio jadąc na mazury.
Jechałem z włączoną nawigacją od kilku godzin a tu nagle w/g AM jadę sobie obok drogi po chwili znowu jestem na drodze :P, zacząłem się dokładniej przyglądać ilości widzianych satelit i wyszło na to że w najlepszym razie widzi 4 a w najgorszym gubi FIXA (jechałem wtedy w szczerym polu) AMzaczęła przeliczać nową trasę aż do zawieszenie :] tak się działo cyklicznie.
Nie miałem wyjścia bo byłem w trasie (a radarów na drogach coraz więcej) więc nic nie grzebałem ale po przyjeździe do domu zrobiłem twardy reset zainstalowałem tylko AM i niestety okazało się że widzi max. 10 satelit ale po chwili spada do 1-2 i tak w kółko co ciekawe FIXA łapał w kilkadziesiąt sekund.
Niewiele myśląc wysłałem LOOX-a do serwisu gdzie okazało się że coś padło ponieważ miła Pani w serwisie poinformowała mnie że czekają na części z Niemiec.
Reasumując szumne obietnice na temat naprawy w 48 h są :mad: nic nie warte (czekam już 5 dni roboczych).
Myślałem poza tym że moja partia LOOX-ów już nie będzie sprawiać problemów z GPS-em ALE ZE MNIE NAIWNIAK.
Panowie szanujcie sobie gwarancje
-
Maiłem podobną sytuację z n520. Wymienili całą płytę główną i było git. Czekałem jakieś 1.5-2.5tyg (nie pamiętam dokładnie). Może i ten serwis 48h to prawda, ale gdy usterka jest jakaś mała...
-
A czy wczytywał się ktoś dokładnie w gwarancję? Czy tam czasem nie jest zapisane, że FS ma 48h na dokonanie DIAGNOSTYKI i rozeznanie problemu? + podjęcie niezbędnych działań do usunięcia usterki. Różnica jest kolosalna, bo naprawa może trwać i 5 tyg i dlej wszystko będzie zgodne z umową.
-
Ja swojego (wprawdzie Acer'a ale Loox'a też by chyba zrobili) dałem do naprawy w firmie BLASC w Warszawie,bo kumpel polecał,że dobrze robią. I faktycznie,ze sprzętem sobie poradzili i zastrzeżeń nie mam żadnych (fakt,że wymiana gniazda ładowania,to nie powalający problem). Ale co się naczekałem. Z miesiąc chyba to trwało. Nie sądzę,żeby te 48 godz. to była prawda-chyba tylko idiota by to pisał w gwarancji. Prawdopodobnie zaszło jakieś nieporozumienie.
Matti może mieć rację.
-
Jak oddawalem looxa na gwarancji so serwisu to mialem wybor:
1. Oddac przez kuriera.
2. samemu dostarczyc firmie serwisujacej.
Wybralem druga opcje i przyznam sie nie zaluje, bo przy oddawaniu looxa dostalem karte zgloszeniowa na ktorej wyraznie bylo napisane ze naprawa ma byc przeprowadzona w ciagu 14 dni.
Faktycznie czekalem na naprawe 13 dni. Dostalem telefon 13 dnia ze loox jest gotowy.
Moze to mala pociecha ale przynajmniej byl papier z ktorym w razie czego mozna sie klocic. :E
-
Oczywiście mówimy o 14 dniach roboczych, czyli tak naprawdę naprawa może trwać prawie 3 tygodnie (jeśli doliczymy soboty i niedziele).
-
I święta :)
-
Ja najpierw miałem totalną zwiechę Looxa 3 dni po zakupie-2 tygodnie w serwisie/
Potem okazało się, że nie działa GPS-3 tygodnie w serwisie.
Kiedy juz wszystko było OK, przestał działac ekran-tydzień w serwisie.
Oprócz tego mase nieporozumień dotyczących kuriera, terminu przesyłki, generalnie logistyka leży.
-
Ciągle czekam :ok:
PS
Jak ktoś nie wierzy to niech zadzwoni na infolinię FS i dowie się że LOOX-y są objęte naprawą w 48 h
-
U mnie za każdym razem tak mówili!
Dopiero przy trzeciej naprawie najpierw ściągnęli części, a potem dopiero wysłali kuriera po Looxa i naprawa trwała 5 dni.
-
wczytajcie sie w gwarancje to bedziecie wiedzieli ze 48h na naprawe to pic na wode, fotomontaz :grin: oddawalem dwa razy looxa do CSS... pierwszy raz oddalem i wykonali jako naprawe hard reset pomimo ze zrobilem go na oczach przyjmujacego looxa do naprawy.. eh... odebralem po chyba 2 dniach... po tygodniu znowu zawiozlem go do CSS (kurier tylko wydluza niepotrzebnie czas) i ponownie robiac hard reset powiedzialem ze chce by mi wymienili plyte glowna.. (trzeba byc stanowczym :grin:)... na czesc czekalem 4 dni roboczych.. oddalem we wtorek odebralem looxa w poniedzialek... podobno czesci (plyta glowna, bo nic innego w srodku nie ma) dostarczane sa w ciagu 7 dni roboczych... wiec koledzy ktorzy czekali ponad 2 tygodnie mieli strasznego pecha :grin:
-
wg mnie to są kpiny by serwis nie dysponował na miejscu czesciami zamiennymi....
A juz na pewno takimi ktore wymieniane są dość czesto (powinni miec stale na stanie minimum 2-3 sztuki)...
-
No więc w końcu po 8 dniach roboczych dostałem naprawiony sprzęt.
Została wymieniona płyta główna :worried:
Swoją drogą coś za często zdarzają się tak poważne awarie N560
-
eh, zaczynam powoli wierzyć w to co piszecie...
ja też wysłałem n560 do serwisu 16.08.07 do dnia 30.08.07 był dostarczany przez UPS do serwisu w Warszawie...no coments !!!
ciekaw jest ile potrwa moja naprawa...??
oczywiście dzwoniąc na BOK i wypytując o naprawę też usłyszałem o słynnych 48H...