niestety z wielkim smutkiem musze potwiedzic co napisal andresta1 oddalem moj sprzet do serwisu 10 sierpnia i od tego czasu do ostatniego tygodnia bylem caly czas na infolini zbywany tekstem ze naprawa wymaga wymiany plyty i ze zostala zamowiona w centrali w niemczech i generalnie nie wiadomo kiedy przyjdzie. I praktycznie nic wiecej az do ostatniego tygodnia kiedy to juz naprawde bedac bezsilnym zaczalem informowac osoby z ktorymi rozmawiam o skierowaniu sprawy do sadu. Nagle okazalo sie ze istnieje druga linia wsparcia numer stacjonarny warszawski ktorego na pierwszej lini (linia 0801) nie chcieli mi podac. Doslownie nastepnego dnia po tym jak poinformowalem Pana na 2giej lini wsparcia ze sprawa zainteresuje wszelkie zainteresowane media i w koncu sprawe skieruje do sadu NAGLE okazuje sie ze ponoc czesci juz jada a doslownie nastepnego dnia pda jest zrobiony i na 3ci dzien dostarczony kurierem. Prawde mowiac mi rece opadaja jak w Polsce mam cos zalatwic faktem jest ze wszystko jest super, extra, miodzio do momentu jak ide do sklepu ogladam, kupuje i place ale juz po wyjsciu ze sklepu zaczynaja sie schody. Bo to naprawde nie jest normalna sytuacja zeby na naprawe gwarancyjna sprzetu czekac miesiac a raptem w momencie gdy sie mowi prawie doslownie ze wiecej sie z Panstwem nie bede kontaktowal zrobi to moj prawnik znajduja sie czesci, serwis szybko naprawia, dostarczaja sprzet. Czy to jest normalne? Bo jesli tak to ja chyba pomylilem Panstwa. Osobiscie bardzo odradzam wam korzystanie z serwisu FS jak rowniez zakup ich produktow.