Loox 720 - naprawa gwar. dobre wrażenie

  • 6 Odpowiedzi
  • 849 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Loox 720 - naprawa gwar. dobre wrażenie
« dnia: Styczeń 26, 2006, 00:44:27 »
Witam,
kilka dni temu mój Loox 720 stracił czerwoną składową na ekraniku, a że jest jeszcze przez rok na gwarancji, natychmiast skorzystałem z tego dobrodziejstwa.
I zostałem bardzo mile zaskoczony. Zatelefonowałem na infolinię FS (chyba 0801 300 100 OIDP), gdzie opisałem usterkę, podałem adres i zostałem poinformowany, że kurier po Looxa zostanie niedługo (2-3h) wysłany.
Kurier pojawił się po 1/2 godz. (centrum Warszawy) czyli ciut za szybko, musiałem przełożyć jego wizytę bo nie zdążyłem dokończyć backupu.
Po backupie, wyczyściłem zawartość Looxa, zapakowałem i dołączyłem kartę z opisem usterki. Pojawił się pan ze Stolicy i zabrał Looxa.
To było w piątek. Serwis gwarancyjny ma 48 godz. na naprawę. Ponieważ nie liczyłem soboty i niedzieli, zatelefonowałem na ww. infolinię i dowiedziałem się, że Loox jest naprawiony. Po kilku godzinach sprawnego PDA przywiózł mi kurier.
Poszło gładko i bardzo sprawnie. Zaskok zupełny, bo życie w mojej ukochanej ojczyźnie nastawiło mnie na coś zupełnie przeciwnego.

Pozdrawiam,
paczor

p.s. Postanowiłem podzielić się moimi wrażeniami tak w razie czego, gdyby komuś coś się z ukochanym PDA stało i zamartwiał się jak będzie z naprawą gwarancyjną.

*

Offline lipciopda

  • ******
  • 6801
  • Płeć: Mężczyzna
Loox 720 - naprawa gwar. dobre wrażenie
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 26, 2006, 05:50:52 »
no - tylko pozazdroscic - naprawde jestem pod wrazeniem

Loox 720 - naprawa gwar. dobre wrażenie
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 27, 2006, 19:17:39 »
heh. fsc  looxy chyba traktuja dosc priorytetowo - serwis nie kuleje i nie oszczedzaja na kosztach napraw...

*

Offline oscar

  • **
  • 218
  • Sprzęt: Nokia n95
Loox 720 - naprawa gwar. dobre wrażenie
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 28, 2006, 02:22:33 »
A musiales dac tez gwarancje lub dowod zakupu? Czy robia na podstawie s/n jak w HP?

*

Offline BoNt3k

  • ***
  • 340
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPHONE 3GS, iPHONE 4, NOKIA N8
Loox 720 - naprawa gwar. dobre wrażenie
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 29, 2006, 02:28:08 »
Cytat: "oscar"
A musiales dac tez gwarancje lub dowod zakupu? Czy robia na podstawie s/n jak w HP?


pewnie ze sprzetem trzeba dostarczyc karte gwarancyjna - w koncu po cos ja daja :) czy do karty gwar potrzebny jest tez dowod zakupu / paragon badz faktura czy wystarczy sama gwarancja??? Moze ktos wie ????

Pzdr

*

Offline oscar

  • **
  • 218
  • Sprzęt: Nokia n95
Loox 720 - naprawa gwar. dobre wrażenie
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 29, 2006, 14:33:35 »
Ja np nie mam karty gwar. ale dzwonilem do infolinii FSC i powiedzieli ze wystarczy dowod zakupu (w moim przypadku faktura). Jak sie spytalem czy mogliby mi wydac karte gwar. babka jeszcze raz powtorzyla ze nie jest wymagana i jesli nie dostalem jej przy zakupie to nic sie nie dzieje.

PS - w sumie dziwna sprawa ze czasem daja karty gwar przy zakupie a czasem nie - wydaje mi sie ze powinno to byc ujednolicone...

Loox 720 - naprawa gwar. dobre wrażenie
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 30, 2006, 10:52:28 »
fsc i tak weryfikuje w bazie S/N sprzetu - na tej podstawie wiedza kiedy i gdzie zostal wprowadzony do obrotu.

karta gwarancyjna jest raczej wymagana