Jaja z serwisem, proszę o pomoc

  • 13 Odpowiedzi
  • 3130 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Omega90

  • ****
  • 736
  • Sprzęt: loox n560,HTC Blue Angel,Dell Axim x50v,HP ipa3870
Jaja z serwisem, proszę o pomoc
« dnia: Marzec 19, 2009, 21:41:32 »
Witam,
Otóż jakieś półtora miesiąca temu mój loox zaczął wariować, mianowicie chodzi o ekran dotykowy, który pzry lekkim/średnim nacisku przekłamywał/ robił "sejsmograf" jak na załączonym zdjęciu, wypadał też rysik, ale to mało ważne. Zgłosiłem, pięknie, kurier zabrał. Po 2 tygodniach loox do odebrania( niby gwarancja door-to-door 48 h, ale to szczegół ). Patrze w domu, a tu zonk, ekran dalej do "dupy", potrafi się ponadto czasem zablokować i nie działać w ogóle.., niby naprawili mocowanie rysika, ale za to zepsuli podświetlenie, bo stało się nierównomierne a także udało im sie sprawić, by diody cały czas świeciły lekko na niebiesko....Więc 2 podejście, leci do serwisu 2 raz, tym razem już z 3 wadami
( ekran, podświetlenie, diody )...Po 2 tygodniach dowiedziałem się, że pojechał na "ekspertyze" do FS Polska, gdzie została wymieniona płyta główna, z powodu niesprawnego gps( zonk, działał dobrze cały czas..... ) i sprzęt działa poprawnie.( tu pojawia się kolejne pytania. czy w serwisie mają możliwość zmiany numerów nowej płyty głównej na numery tej starej? ) Po powrocie do domu nerwica totalna. Ekran działa jeszcze gorzej, podświetlenie nie leprze a diodki robią za małe latareczki...Napisałem skargę do FS na ten serwis, ale panowie odpisali, że "urządzenie jest sprawne" i "proszę po prostu mocniej na ekran naciskać", no ludzie, co to łopata jest, a może młotek? Nie wiem co mam robić z tym dalej, looxa nie mam już od miesiąca, teraz dodatkowo można upgrade ramu zrobić, ale ja  nie mogę, bo mam niesprawne urządzenie :mad:.

Proszę o pomoc klubowicze :(.
fsc pocket loox n560, HTC Blue Angel

Odp: Jaja z serwisem, proszę o pomoc
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 20, 2009, 15:58:51 »
Witam serdecznie

Pytasz: czy w serwisie mają możliwość zmiany numerów nowej płyty głównej na numery tej starej?
Tak, lecz nie oznacza to wcale, że jeśli miałeś jakąś licencję na oprogramowanie związaną ze starą płytą, to po wymianie płyty wciąż będzie działać na tej nowej pomimo tego samego numeru seryjnego.

Pozdrawiam
AJS

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Jaja z serwisem, proszę o pomoc
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 20, 2009, 16:01:04 »
folię zdjąłeś?
choć trudno uwierzyć czasem takie zachowanie ekranu to folia...
opisywane na forum parę razy
zdjąć folię HR i powinno być ok (jeśli zawinila stara folia)

Odp: Jaja z serwisem, proszę o pomoc
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 20, 2009, 16:08:16 »
Witam ponownie

Przesyła Ci jeszcze trochę danych:

Anna Kurowska
tel. 022 465 06 80, fax 022 465 07 80
e-mail: anna.kurowska@comp-css.pl
Comp Safe Support SA
Centrum Serwisowe
ul. Jagiellońska 78, 03-301 Warszawa
tel. 022 465 09 99, fax 022 465 07 80
http://www.comp-css.pl, e-mail: serwis@comp-css.pl

Wsparcie Techniczne FSC
mail: fscinfo@ccp.com.pl
tel. 022 545 37 17

Fujitsu Siemens Computers
Pan Adam Dyszkiewicz
mail: Adam.Dyszkiewicz@fujitsu-siemens.com

Mam nadzieję że się przydadzą.

Jeśli wciąż sobie nie poradzisz, napisz.

Pozdrawiam
AJS

*

Offline Omega90

  • ****
  • 736
  • Sprzęt: loox n560,HTC Blue Angel,Dell Axim x50v,HP ipa3870
Odp: Jaja z serwisem, proszę o pomoc
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 20, 2009, 21:48:30 »
folię zdjąłeś?
choć trudno uwierzyć czasem takie zachowanie ekranu to folia...
opisywane na forum parę razy
zdjąć folię HR i powinno być ok (jeśli zawinila stara folia)

Dzięki za podpowiedź, ale to nie folia, trochę już w tym siedzę wiec tą opcję rozważyłem na początku, poza tym to jest jak już pisałem po 2 naprawie! Hr robiłem kilkanaście razy, na 1000 procent prawidłowy... Samo świecące diody( troche widać na zdjeciu ) to też raczej nie wina softu...


Witam serdecznie

Pytasz: czy w serwisie mają możliwość zmiany numerów nowej płyty głównej na numery tej starej?
Tak, lecz nie oznacza to wcale, że jeśli miałeś jakąś licencję na oprogramowanie związaną ze starą płytą, to po wymianie płyty wciąż będzie działać na tej nowej pomimo tego samego numeru seryjnego.

Pozdrawiam
AJS

O softa to mi akurat najmniej chodzi, ale dzięki za info o możliwości nadania starego numeru ;)

Witam ponownie

Przesyła Ci jeszcze trochę danych:

Anna Kurowska
tel. 022 465 06 80, fax 022 465 07 80
e-mail: anna.kurowska@comp-css.pl
Comp Safe Support SA
Centrum Serwisowe
ul. Jagiellońska 78, 03-301 Warszawa
tel. 022 465 09 99, fax 022 465 07 80
http://www.comp-css.pl, e-mail: serwis@comp-css.pl

Wsparcie Techniczne FSC
mail: fscinfo@ccp.com.pl
tel. 022 545 37 17

Fujitsu Siemens Computers
Pan Adam Dyszkiewicz
mail: Adam.Dyszkiewicz@fujitsu-siemens.com

Mam nadzieję że się przydadzą.

Jeśli wciąż sobie nie poradzisz, napisz.

Pozdrawiam
AJS


Właśnie do nich pisałem ostatnio i dostałem odpowiedź, że takie działanie ekranu( jak na zdjęciu powyżej ) jest normalne.... i "proszę mocniej naciskać" - a to co ma być? kilof, młotek, czy komputer mam w ręku.....

Przy oddawaniu na 2 naprawe dostałem nawet taką karteczke z ccs jakie wady zostały zgłoszone, i sami napisali tam, że " nieprawidłowe działanie ekranu dotykowego, nierównomierne podświetlenie, lekko świecące samoistnie diody na niebiesko" ale i tak absolutnie NIC z tego nie naprawili.....

Nawet nie wiem co mam odpisać im.....
fsc pocket loox n560, HTC Blue Angel

*

Offline ajed

  • ******
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Odp: Jaja z serwisem, proszę o pomoc
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 21, 2009, 01:49:30 »
Zrób to formalnie.
Napisz pismo w którym opiszesz wszystkie wady. Zażądaj naprawy w terminie x dni. Napisz, że jesteś w posiadaniu opinii niezależnego rzeczoznawcy, który potwierdza wadliwe działanie sprzętu. Zagoź, że jak nie załatwią reklamacji pozytywnie oddasz sprawę na drogę postępowania sądowego.

A jak Cię oleją, to niestety pozostanie Ci tylko sądzenie się.

*

Offline Omega90

  • ****
  • 736
  • Sprzęt: loox n560,HTC Blue Angel,Dell Axim x50v,HP ipa3870
Odp: Jaja z serwisem, proszę o pomoc
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 21, 2009, 19:38:18 »
Zrób to formalnie.
Napisz pismo w którym opiszesz wszystkie wady. Zażądaj naprawy w terminie x dni. Napisz, że jesteś w posiadaniu opinii niezależnego rzeczoznawcy, który potwierdza wadliwe działanie sprzętu. Zagoź, że jak nie załatwią reklamacji pozytywnie oddasz sprawę na drogę postępowania sądowego.

A jak Cię oleją, to niestety pozostanie Ci tylko sądzenie się.

Początek ok, ale 2 część..Skąd ja wezmę opinię rzeczoznawcy?
fsc pocket loox n560, HTC Blue Angel

*

Offline ajed

  • ******
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Odp: Jaja z serwisem, proszę o pomoc
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 21, 2009, 19:48:16 »
Początek ok, ale 2 część..Skąd ja wezmę opinię rzeczoznawcy?

A czy ja Ci kazałem załatwiać opinię rzeczoznawcy  :O
Ja tylko pisalem, że masz im napisać, że masz.  :wink:
Generalnie nie warto wbijać się w opinie prywatne bo sąd i tak ich nie uznaje, a są to nie potrzebne koszty.
A jak dojdzie do procesu, to złożysz tylko wniosek w sądzie o powołanie biegłego, a sąd już sam go znajdzie.

*

Offline Omega90

  • ****
  • 736
  • Sprzęt: loox n560,HTC Blue Angel,Dell Axim x50v,HP ipa3870
Odp: Jaja z serwisem, proszę o pomoc
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 21, 2009, 20:58:54 »
Początek ok, ale 2 część..Skąd ja wezmę opinię rzeczoznawcy?

A czy ja Ci kazałem załatwiać opinię rzeczoznawcy  :O
Ja tylko pisalem, że masz im napisać, że masz.  :wink:
Generalnie nie warto wbijać się w opinie prywatne bo sąd i tak ich nie uznaje, a są to nie potrzebne koszty.
A jak dojdzie do procesu, to złożysz tylko wniosek w sądzie o powołanie biegłego, a sąd już sam go znajdzie.

Nie no, aż tak bezczelny nie będę..... W sąd siś nie będę bawił, gra nie warta świeczki........
fsc pocket loox n560, HTC Blue Angel

*

Offline Omega90

  • ****
  • 736
  • Sprzęt: loox n560,HTC Blue Angel,Dell Axim x50v,HP ipa3870
Odp: Jaja z serwisem, proszę o pomoc
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 28, 2009, 19:53:35 »
Zgłosiłem uszkodzenie powtórnie i uwagi na temat nieprawidłowego działania serwisu i infolinji i wyobraźcie sobie, że nie dostałem ŻADNEJ odpowiedzi od FSC mimo, że dostałem potwierdzenie, że maila przeczytało kilka osób z FSC

Wkur.....zdenerwowałem się i olałem ich zasraną gwarancję. Prywatnie fachowa firma zrobiła mi to w ciągu godziny.
Teraz przelutowałem sobie także memory na 128 mega, hej :grin:

Po doświadczeniach s serwisem i fsc polska nigdy więcej kontaktów z firmą tak olewającą klienta! Nie polecam
fsc pocket loox n560, HTC Blue Angel

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Jaja z serwisem, proszę o pomoc
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 28, 2009, 19:56:59 »
przypadek
serwis FS jest chyba jednym z najlepszych jeśli chodzi o PDA
sam miałem z nimi do czynienia 2 razy - najszybsi i bezproblemowi

*

Offline GRU

  • 13
    • bhp.fr.pl
Odp: Jaja z serwisem, proszę o pomoc
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 01, 2009, 23:14:25 »
A gdzie Ci dokleili RAM'u?

To znaczy N560, a nie właścicielowi...

*

Offline Omega90

  • ****
  • 736
  • Sprzęt: loox n560,HTC Blue Angel,Dell Axim x50v,HP ipa3870
Odp: Jaja z serwisem, proszę o pomoc
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 02, 2009, 12:28:09 »
fsc pocket loox n560, HTC Blue Angel

*

Offline GRU

  • 13
    • bhp.fr.pl
Odp: Jaja z serwisem, proszę o pomoc
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 05, 2009, 10:12:45 »
Dzięki, i nawet cena do przyjęcia.
pozdrawiam.