PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Fujitsu-Siemens => Wątek zaczęty przez: Omega90 w Marzec 19, 2009, 21:41:32
-
Witam,
Otóż jakieś półtora miesiąca temu mój loox zaczął wariować, mianowicie chodzi o ekran dotykowy, który pzry lekkim/średnim nacisku przekłamywał/ robił "sejsmograf" jak na załączonym zdjęciu, wypadał też rysik, ale to mało ważne. Zgłosiłem, pięknie, kurier zabrał. Po 2 tygodniach loox do odebrania( niby gwarancja door-to-door 48 h, ale to szczegół ). Patrze w domu, a tu zonk, ekran dalej do "dupy", potrafi się ponadto czasem zablokować i nie działać w ogóle.., niby naprawili mocowanie rysika, ale za to zepsuli podświetlenie, bo stało się nierównomierne a także udało im sie sprawić, by diody cały czas świeciły lekko na niebiesko....Więc 2 podejście, leci do serwisu 2 raz, tym razem już z 3 wadami
( ekran, podświetlenie, diody )...Po 2 tygodniach dowiedziałem się, że pojechał na "ekspertyze" do FS Polska, gdzie została wymieniona płyta główna, z powodu niesprawnego gps( zonk, działał dobrze cały czas..... ) i sprzęt działa poprawnie.( tu pojawia się kolejne pytania. czy w serwisie mają możliwość zmiany numerów nowej płyty głównej na numery tej starej? ) Po powrocie do domu nerwica totalna. Ekran działa jeszcze gorzej, podświetlenie nie leprze a diodki robią za małe latareczki...Napisałem skargę do FS na ten serwis, ale panowie odpisali, że "urządzenie jest sprawne" i "proszę po prostu mocniej na ekran naciskać", no ludzie, co to łopata jest, a może młotek? Nie wiem co mam robić z tym dalej, looxa nie mam już od miesiąca, teraz dodatkowo można upgrade ramu zrobić, ale ja nie mogę, bo mam niesprawne urządzenie :mad:.
Proszę o pomoc klubowicze :(.
-
Witam serdecznie
Pytasz: czy w serwisie mają możliwość zmiany numerów nowej płyty głównej na numery tej starej?
Tak, lecz nie oznacza to wcale, że jeśli miałeś jakąś licencję na oprogramowanie związaną ze starą płytą, to po wymianie płyty wciąż będzie działać na tej nowej pomimo tego samego numeru seryjnego.
Pozdrawiam
AJS
-
folię zdjąłeś?
choć trudno uwierzyć czasem takie zachowanie ekranu to folia...
opisywane na forum parę razy
zdjąć folię HR i powinno być ok (jeśli zawinila stara folia)
-
Witam ponownie
Przesyła Ci jeszcze trochę danych:
Anna Kurowska
tel. 022 465 06 80, fax 022 465 07 80
e-mail: anna.kurowska@comp-css.pl
Comp Safe Support SA
Centrum Serwisowe
ul. Jagiellońska 78, 03-301 Warszawa
tel. 022 465 09 99, fax 022 465 07 80
http://www.comp-css.pl, e-mail: serwis@comp-css.pl
Wsparcie Techniczne FSC
mail: fscinfo@ccp.com.pl
tel. 022 545 37 17
Fujitsu Siemens Computers
Pan Adam Dyszkiewicz
mail: Adam.Dyszkiewicz@fujitsu-siemens.com
Mam nadzieję że się przydadzą.
Jeśli wciąż sobie nie poradzisz, napisz.
Pozdrawiam
AJS
-
folię zdjąłeś?
choć trudno uwierzyć czasem takie zachowanie ekranu to folia...
opisywane na forum parę razy
zdjąć folię HR i powinno być ok (jeśli zawinila stara folia)
Dzięki za podpowiedź, ale to nie folia, trochę już w tym siedzę wiec tą opcję rozważyłem na początku, poza tym to jest jak już pisałem po 2 naprawie! Hr robiłem kilkanaście razy, na 1000 procent prawidłowy... Samo świecące diody( troche widać na zdjeciu ) to też raczej nie wina softu...
Witam serdecznie
Pytasz: czy w serwisie mają możliwość zmiany numerów nowej płyty głównej na numery tej starej?
Tak, lecz nie oznacza to wcale, że jeśli miałeś jakąś licencję na oprogramowanie związaną ze starą płytą, to po wymianie płyty wciąż będzie działać na tej nowej pomimo tego samego numeru seryjnego.
Pozdrawiam
AJS
O softa to mi akurat najmniej chodzi, ale dzięki za info o możliwości nadania starego numeru ;)
Witam ponownie
Przesyła Ci jeszcze trochę danych:
Anna Kurowska
tel. 022 465 06 80, fax 022 465 07 80
e-mail: anna.kurowska@comp-css.pl
Comp Safe Support SA
Centrum Serwisowe
ul. Jagiellońska 78, 03-301 Warszawa
tel. 022 465 09 99, fax 022 465 07 80
http://www.comp-css.pl, e-mail: serwis@comp-css.pl
Wsparcie Techniczne FSC
mail: fscinfo@ccp.com.pl
tel. 022 545 37 17
Fujitsu Siemens Computers
Pan Adam Dyszkiewicz
mail: Adam.Dyszkiewicz@fujitsu-siemens.com
Mam nadzieję że się przydadzą.
Jeśli wciąż sobie nie poradzisz, napisz.
Pozdrawiam
AJS
Właśnie do nich pisałem ostatnio i dostałem odpowiedź, że takie działanie ekranu( jak na zdjęciu powyżej ) jest normalne.... i "proszę mocniej naciskać" - a to co ma być? kilof, młotek, czy komputer mam w ręku.....
Przy oddawaniu na 2 naprawe dostałem nawet taką karteczke z ccs jakie wady zostały zgłoszone, i sami napisali tam, że " nieprawidłowe działanie ekranu dotykowego, nierównomierne podświetlenie, lekko świecące samoistnie diody na niebiesko" ale i tak absolutnie NIC z tego nie naprawili.....
Nawet nie wiem co mam odpisać im.....
-
Zrób to formalnie.
Napisz pismo w którym opiszesz wszystkie wady. Zażądaj naprawy w terminie x dni. Napisz, że jesteś w posiadaniu opinii niezależnego rzeczoznawcy, który potwierdza wadliwe działanie sprzętu. Zagoź, że jak nie załatwią reklamacji pozytywnie oddasz sprawę na drogę postępowania sądowego.
A jak Cię oleją, to niestety pozostanie Ci tylko sądzenie się.
-
Zrób to formalnie.
Napisz pismo w którym opiszesz wszystkie wady. Zażądaj naprawy w terminie x dni. Napisz, że jesteś w posiadaniu opinii niezależnego rzeczoznawcy, który potwierdza wadliwe działanie sprzętu. Zagoź, że jak nie załatwią reklamacji pozytywnie oddasz sprawę na drogę postępowania sądowego.
A jak Cię oleją, to niestety pozostanie Ci tylko sądzenie się.
Początek ok, ale 2 część..Skąd ja wezmę opinię rzeczoznawcy?
-
Początek ok, ale 2 część..Skąd ja wezmę opinię rzeczoznawcy?
A czy ja Ci kazałem załatwiać opinię rzeczoznawcy :O
Ja tylko pisalem, że masz im napisać, że masz. :wink:
Generalnie nie warto wbijać się w opinie prywatne bo sąd i tak ich nie uznaje, a są to nie potrzebne koszty.
A jak dojdzie do procesu, to złożysz tylko wniosek w sądzie o powołanie biegłego, a sąd już sam go znajdzie.
-
Początek ok, ale 2 część..Skąd ja wezmę opinię rzeczoznawcy?
A czy ja Ci kazałem załatwiać opinię rzeczoznawcy :O
Ja tylko pisalem, że masz im napisać, że masz. :wink:
Generalnie nie warto wbijać się w opinie prywatne bo sąd i tak ich nie uznaje, a są to nie potrzebne koszty.
A jak dojdzie do procesu, to złożysz tylko wniosek w sądzie o powołanie biegłego, a sąd już sam go znajdzie.
Nie no, aż tak bezczelny nie będę..... W sąd siś nie będę bawił, gra nie warta świeczki........
-
Zgłosiłem uszkodzenie powtórnie i uwagi na temat nieprawidłowego działania serwisu i infolinji i wyobraźcie sobie, że nie dostałem ŻADNEJ odpowiedzi od FSC mimo, że dostałem potwierdzenie, że maila przeczytało kilka osób z FSC
Wkur.....zdenerwowałem się i olałem ich zasraną gwarancję. Prywatnie fachowa firma zrobiła mi to w ciągu godziny.
Teraz przelutowałem sobie także memory na 128 mega, hej :grin:
Po doświadczeniach s serwisem i fsc polska nigdy więcej kontaktów z firmą tak olewającą klienta! Nie polecam
-
przypadek
serwis FS jest chyba jednym z najlepszych jeśli chodzi o PDA
sam miałem z nimi do czynienia 2 razy - najszybsi i bezproblemowi
-
A gdzie Ci dokleili RAM'u?
To znaczy N560, a nie właścicielowi...
-
O tu: ;)
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=130115.0
-
Dzięki, i nawet cena do przyjęcia.
pozdrawiam.