Klawiatura do LOOX 720

• 8 Odpowiedzi
  • 1453 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline kmer

• 15
  • Sprzęt: LOOX 720, Nokia 9500, i600
Klawiatura do LOOX 720
« dnia: Grudzień 27, 2005, 21:14:54 »
Witam wszystkich klubowiczów.
Jestem początkujący i pierwszy raz na tym forum
Od 2 tygodni jestem szczęśliwym  posiadaczem LOOX'a 720.
Jest to mój pierwszy pocket.
Zainstalowałem Marchvkę. Wszystko działa bez problemu.
Dzielę się doświadczeniem z klawiaturą.
Zupełnie przypadkiem podłączyłem do usb maleńką klawiaturę o nazwie:Klawiatura Smart Art dystrybutor Multioffice Sp. z o.o. www.art-multimedia.pl
Po ustawieniu w systemie opcji polskie litery z alt wszystko działa prawidłowo. Klawiatura jest tania (~30zł) i ma wymiary 29,5cm x 13,5cm x 1cm.
Myślę, że są to wymiary laptopowe.

Pozdrawiam
Marcin

*

silentjob

Klawiatura do LOOX 720
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 27, 2005, 21:18:48 »
Co do Marchevy nie byłbym taki pewny jeśli chodzi o stabilność działania, polecam przeszukanie forum pod kątem  stosowania nakłądek/polonizacji pocketów, większość userów nie jest z tego zadowolona.
Polecam raczej jakąś polską klawiaturę systemową, choćby PocketOgonka:).

*

Offline [POOH]Team_Player

• 1564
Klawiatura do LOOX 720
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 27, 2005, 22:23:32 »
ale perfidna reklama  :P  :wink:

*

Offline januba

• 271
Klawiatura do LOOX 720
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 28, 2005, 08:09:17 »
Witam,