no i opowiem Wam historie - smiech na sali

pierwsze: zadzwonilem do serwisu Fujitsu w Wwa tel 0 801 300 100
mowie im jaka sprawa a oni OK wymienia za FREE tylko zebym dostarczyl sprzet wraz z karta gwaranyjna do serwisu CSS w Lodzi

( autoryzowany seriws Fujitsu, Dell, Toshiba etc )
No to im mowie ze sprzet juz po gwarancji i JEJ nei ma a oni no to ok prosze dostarczyc im rysik wraz z numerem seryjnym Pocketa - mowie OK super dziekuje

Pojechalem wiec wczoraj do firmy CSS Edusoft w Lodzi ( autoryzowany jedyny serwis Fujitsu ) i mowie ze mam pekniety rysik i chcialem skorzystac z bezplatnej wymiany rysikow a oni ze czegos takiego nie ma
( dziwne sobie mowie ?: ) i niestety nie moga zrobia tego FREE

To ja im mowie ze dzwonilem w tej sprawie do serwisu w Wawie i ze wymieniaja a to ze oni nie wiedza nic na ten temat ( lub moze nie chca wiedziec ? ) mnie nie interesuje w kazdym razie chcialem im zostawic pekniety rysik i otrzymac nowy.
Rysik przyjeli, spisali protokol i sobie poszedlem...kazali czekac na telefon....
...az do dzisiaj rano - zadzwonili i poinformowali mnie (LOL) ze BEZPLATNEJ WYMIANY NIE MA JEDYNIE MOGE ZAKUPIC RYSIK W CENIE 10.99 NETTO / szt

Prawie spadlem z krzesla
Powiedzialem ze zamowie 1 sztuke ale na tym sie nie skonczylio

Po rozmowie z serwisem w Lodzi znowu dzwonie na 0 800 300 100 do serwisu w Warszawie i tam mily Pan informuje mnie ze BEZPLATNA WYMIANA RYSIKOW W FUJITSU OBOWIAZUJE NADAL JAK NAJBARDZIEJ I TAKZE W PDA TYCH EBZ GWARANCJI !!!
To jak to Panowie jest ? Bo ja czegos nie rozumiem

?
Czy to nie jest chore

?
NIE POLECAM SERWISU CSS w Lodzi w budynku Elei ( dawna Billa ) przy ul. Kilinskiego 122/128 - NIE POLECAM !!!
Proponuje ich omijac z daleka lub zalatwiac sprawy na wlasna reke bezposrednio z Warszawa.
Moze mi ktos wytluamczyc o co w tym chodzi

?
Pzdr
B3k