PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Fujitsu-Siemens => Wątek zaczęty przez: BoNt3k w Sierpień 10, 2005, 21:30:01
-
Wlasnie
Niestety dzisiaj przez swoja glupote bawiac sie rysikami od swojego
Loox'a 720 i Acera N30 ( pozyoczone zreszta od zznajomego do testow ) stracilem oba peny :) Wsadzilem na chwile oba do kieszeni koszuli i przez przypadek ktos na nich usiadl :)) Wyjalem je lecz oba okazaly sa zlamane :)) Fujitsu jak zwykle u gory pekniety plastik ( ten do Hard RESETU ) no i Acer N30 centralnie w polowie :(
Dlatego tez musze zakupic nowe :) I do Looxa i do Acera N30
Wiem ze Fujitsu daje nowe rysiki za FREE - tylko jak to zrobic ? Mial ktos juz z tym do czynienia ? Sprzet nie jest juz na gwarancji i nie wiem gdzie szukac ??
A moze ktos wie co bedzie pasowalo wzamian do Acera N30 bo znajomy mnie zabije :( ????
Pozdrawiam
-
Zadzwoń do FS i musisz mieć swój na wymianę.
W Łodzi powinni miec też swój punkt.
A bym zapomniał ;)
http://www.fujitsu-siemens.com.pl/support/helpdesk.html
-
no i opowiem Wam historie - smiech na sali :))
pierwsze: zadzwonilem do serwisu Fujitsu w Wwa tel 0 801 300 100
mowie im jaka sprawa a oni OK wymienia za FREE tylko zebym dostarczyl sprzet wraz z karta gwaranyjna do serwisu CSS w Lodzi :)
( autoryzowany seriws Fujitsu, Dell, Toshiba etc )
No to im mowie ze sprzet juz po gwarancji i JEJ nei ma a oni no to ok prosze dostarczyc im rysik wraz z numerem seryjnym Pocketa - mowie OK super dziekuje :)
Pojechalem wiec wczoraj do firmy CSS Edusoft w Lodzi ( autoryzowany jedyny serwis Fujitsu ) i mowie ze mam pekniety rysik i chcialem skorzystac z bezplatnej wymiany rysikow a oni ze czegos takiego nie ma
( dziwne sobie mowie ?: ) i niestety nie moga zrobia tego FREE :))
To ja im mowie ze dzwonilem w tej sprawie do serwisu w Wawie i ze wymieniaja a to ze oni nie wiedza nic na ten temat ( lub moze nie chca wiedziec ? ) mnie nie interesuje w kazdym razie chcialem im zostawic pekniety rysik i otrzymac nowy.
Rysik przyjeli, spisali protokol i sobie poszedlem...kazali czekac na telefon....
...az do dzisiaj rano - zadzwonili i poinformowali mnie (LOL) ze BEZPLATNEJ WYMIANY NIE MA JEDYNIE MOGE ZAKUPIC RYSIK W CENIE 10.99 NETTO / szt :))
Prawie spadlem z krzesla
Powiedzialem ze zamowie 1 sztuke ale na tym sie nie skonczylio :)
Po rozmowie z serwisem w Lodzi znowu dzwonie na 0 800 300 100 do serwisu w Warszawie i tam mily Pan informuje mnie ze BEZPLATNA WYMIANA RYSIKOW W FUJITSU OBOWIAZUJE NADAL JAK NAJBARDZIEJ I TAKZE W PDA TYCH EBZ GWARANCJI !!!
To jak to Panowie jest ? Bo ja czegos nie rozumiem ????
Czy to nie jest chore ????
NIE POLECAM SERWISU CSS w Lodzi w budynku Elei ( dawna Billa ) przy ul. Kilinskiego 122/128 - NIE POLECAM !!!
Proponuje ich omijac z daleka lub zalatwiac sprawy na wlasna reke bezposrednio z Warszawa.
Moze mi ktos wytluamczyc o co w tym chodzi ????
Pzdr
B3k
-
no i opowiem Wam historie - smiech na sali :))
pierwsze: zadzwonilem do serwisu Fujitsu w Wwa tel 0 801 300 100
mowie im jaka sprawa a oni OK wymienia za FREE tylko zebym dostarczyl sprzet wraz z karta gwaranyjna do serwisu CSS w Lodzi :)
( autoryzowany seriws Fujitsu, Dell, Toshiba etc )
No to im mowie ze sprzet juz po gwarancji i JEJ nei ma a oni no to ok prosze dostarczyc im rysik wraz z numerem seryjnym Pocketa - mowie OK super dziekuje :)
Pojechalem wiec wczoraj do firmy CSS Edusoft w Lodzi ( autoryzowany jedyny serwis Fujitsu ) i mowie ze mam pekniety rysik i chcialem skorzystac z bezplatnej wymiany rysikow a oni ze czegos takiego nie ma
( dziwne sobie mowie ?: ) i niestety nie moga zrobia tego FREE :))
To ja im mowie ze dzwonilem w tej sprawie do serwisu w Wawie i ze wymieniaja a to ze oni nie wiedza nic na ten temat ( lub moze nie chca wiedziec ? ) mnie nie interesuje w kazdym razie chcialem im zostawic pekniety rysik i otrzymac nowy.
Rysik przyjeli, spisali protokol i sobie poszedlem...kazali czekac na telefon....
...az do dzisiaj rano - zadzwonili i poinformowali mnie (LOL) ze BEZPLATNEJ WYMIANY NIE MA JEDYNIE MOGE ZAKUPIC RYSIK W CENIE 10.99 NETTO / szt :))
Prawie spadlem z krzesla
Powiedzialem ze zamowie 1 sztuke ale na tym sie nie skonczylio :)
Po rozmowie z serwisem w Lodzi znowu dzwonie na 0 800 300 100 do serwisu w Warszawie i tam mily Pan informuje mnie ze BEZPLATNA WYMIANA RYSIKOW W FUJITSU OBOWIAZUJE NADAL JAK NAJBARDZIEJ I TAKZE W PDA TYCH EBZ GWARANCJI !!!
To jak to Panowie jest ? Bo ja czegos nie rozumiem ????
Czy to nie jest chore ????
NIE POLECAM SERWISU CSS w Lodzi w budynku Elei ( dawna Billa ) przy ul. Kilinskiego 122/128 - NIE POLECAM !!!
Proponuje ich omijac z daleka lub zalatwiac sprawy na wlasna reke bezposrednio z Warszawa.
Moze mi ktos wytluamczyc o co w tym chodzi ????
Pzdr
B3k
Trzeba było dzwonić pod ten numer będą u nich w serwisie w łodzi, a po połączeniu i przedstawieniu sprawy oddać słuchwkę cwaniakowi z serwisu i niech się tłumaczy, zawsze tak robie w podobnych sytuacjach.
-
dobra
cofam to co powiedzialem
winowajacajestr serwis Fujitsu
to oni tak namieszali
jzu nie beda uwzgledniac peknietcyh rysikow z pocketow bez gwarancji - bedzie to platne a nie jak dotad FREE :)
maja to zmienic na dniach
po moich dyskusjach i telefonach w serwisie w Lodzi na infolinie Fujitsu do Warszawy dostalem w prezencei 2 rysiki do swego Looxa 720 za ktore nic nei zaplacilem :))
ale jak mnie ponformowano jestem prawdopodobnei ostatnia osoba ktora dostala owe rysiki za FREE :))
pzdr
-
no to troszkę kiszka
-
No ciekawe, ja juz czekam trzeci tydzien na rysik.. Jak mi nagle powiedza, ze nie dostane nowego to na pewno im nie dam spokoju..
-
jak juz wyslales owy rysik do Fujitsu bezposrednio do serwisu na Jagielonska to dzwon i dus ich ostro i poganiaj :)
mi to samo mowili - albo udac sie do autoryzowanego serwisuw Lozi ( co tez uczynilem ) lub osobiscei odeslac im na adres serwisu w Warszawie ( ponosisz tylko koszt wysylki w jedna strone - odsylaja na swoj)
daj znac jak sie zakonczyla ta farsa - sam jestem ciekaw :)
P.S
Jak cos rysiki nie sa az tak drogie :)
11.90 netto bodajze za sztuke :)
-
Gdzie Ty widziales rysiki do Looxa za taka cene? Wedlug mojej wiedzy kosztuja ok 40zl + przesylka..
Poza tym juz mi nawet nie chodzi o sam fakt, ze kto daje i odbiera.. Jak sie zobowiazali do wymiany to niech dotrzymuja slowa.
Ja zawiozlem połamańca ;) do autoryzowanego serwisu w Poznaniu i nawet nie ponosilem zadnych kosztow za wysylke :P A z Warszawy ma niby przyjsc prosto do mnie do domu. Chyba bede musial ich ponaglic bo koles, ktory kupil ode mnie Loox'a juz sie troche niecierpliwi...
-
Hehe. Mowilem jzu. Zadzwonilem na infolinie 0 801 300 100
Kazli sie zglosic do autoryzowanego serwisu w Lodzi
Tam tez poszedlem, zglosilem fakt zlamania sie rysika i przyjeli moj pekniety rysik. Nastepnego dnia dostalem telefon od nich ze Fujitsu NIE WYMIENIA RYSIKOW w Looxach NIE BEDACYCH JUZ NA GWARANCJI :)
Mowie ok - pogodzielm sie z tym - powiedzieli ze jak cche moge kupic jeden rysik za 11 zl netto :) Tomowie ze zamawiam 2 sztuki - OK.
Meczylo mnie to i klejnego dnia zadzwonilem do fujitsu ( 0 800 300 100 ) i powiedzialem ze tak mnie potraktowali w serwisie w Lodzi i ze bede musial placic za rysik a oni ze wymieniaja dalej za FREE ( nawet te po gwarancji ) tylko trzeba do nich odeslac na ich adres na Jagielonska ze swoimi danymi a odsylaja na swoj koszt sprawny:)
Heheh - sam jzu nei rozumialme tego - kazdy mowil co innego :)
Dzis poszedlem odebrac swoje 2 rysiki ( po 11 netto kazdy ) i mowie na miejscu ze powinienem miec free :) Przy nich zadzwonilem do serwisu, spisalismy wszyscy razem nazwisko konsultanta z infolini 0 800 300 100 i serwis w Lodzi zadzwonil bezposrednio do serwisu w Warszawie ( juz nie na infolinie ) i powiedzial o tym fakcie ze PEKNIETY RYSIK WEDLUG INFOLINI NALEZY MI WYMIENIEC ZA FREE nawet jesli nie mam juz gwarancji na Looxa :)
Cos tam sobei pogadali przez telefon i w ten sposob 2 zamowione rysiki za kotre i tak chcialem zaplacic po 11 netto / szt dostalem zupelnie GRATIS :)
Przy okazji poinformowano mnie ze Fujitsu odstepuje juz od bezplatnej wymiany peknietych rysikow w Looxach nie bedacych juz na gwarancji :) Podobno bylem ostatnim takim klientem ktory dostal rysiki za FREE...:)
Maja zmienic tez ta informacje na swoich stonach WWW i w komunikatach dla uzytkownikow by w przyszlosci nei bylo podobnych problemow.
Pozdrawiam
BoNt3k
P.S
Hehehehe
http://skocz.pl/rysik
-
Hehe, spoko ;) Az takiej dokumentacji nie musiales robic ;)
Tak czy owak mozna odniesc wrazenie, ze support FSC w naszym kraju kuleje.. Gosc z serwisu w Poznaniu mowil mi, ze pierwszy raz ktos do nich z palmtopem przyszedl... wtedy juz wiedzialem, ze rozmowa bedzie trudna ;) No nic.. teraz musze tylko czekac na jakis znak od FSC.
-
Przy okazji poinformowano mnie ze Fujitsu odstepuje juz od bezplatnej wymiany peknietych rysikow w Looxach nie bedacych juz na gwarancji
Czyli jak rozumiem te NA gwarancji będą ciągle wymieniać.