W karcie gwaranczjnej LOOX-a nie ma żadnych zapisów na temat
bad pikseli.
Z kolei kupując "wysyłkowo" (czyli np. przez internet) masz
możliwość zwrotu zakupionego towaru nawet bez podawania powodu.
Fragment artykułu na ten temat z ostatniego numeru CRN:
SPRZEDAŻ PRZEZ INTERNET - KONSUMENCI GÓRĄ
Przepisy dotyczące sprzedaży przez Internet są dla właścicieli
sklepów internetowych niekorzystne i, jak to zwykle z polskim
prawem bywa, niejasne - uważają resellerzy. Najwyraźniej
widać to na przykładzie prawa do zwrotu towaru w ciągu 10 dni.
Klienci mogą zwracać towary kupione w internetowych sklepach
praktycznie bez ograniczeń. Wystarczy, by nie zniszczyli sprzętu,
nie pogubili części i oddali oryginalne opakowanie.
Nie muszą nawet wyjaśniać, dlaczego rezygnują za zakupu. Na dodatek nie ponoszą w związku z tym żadnych kosztów.
Sprzedaż internetową reguluje głównie ustawa z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności
za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271). Według niej klienci nie mogą zwrócić do sklepu internetowego tylko "nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta oryginalnego opakowania", czyli po prostu rozpakowanych płyt z muzyką, filmami czy grami.