PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Fujitsu-Siemens => Wątek zaczęty przez: Tytan w Maj 10, 2005, 21:58:35

Tytuł: Czy bywają uszkodzone piksele - gwarancja
Wiadomość wysłana przez: Tytan w Maj 10, 2005, 21:58:35
Jak w temacie oraz jak wygląda gwarancja loox-a?
Czy gwarantowane są wszystkie działające poprawnie piksele?
Jak zabezpieczyć się (czy jest taka potrzeba) przy kupowaniu wysyłkowym
przed ewentualnymi uszkodzonymi pikselami? Mam na uwadze te VGA.
Proszę o pomoc.
Tytuł: Czy bywają uszkodzone piksele - gwarancja
Wiadomość wysłana przez: [POOH]Team_Player w Maj 10, 2005, 22:13:27
z tego co ja wiem, to fujitsu-siemens przyjmuje na gwarancje od 2 uszkodzonych pixeli
Tytuł: Czy bywają uszkodzone piksele - gwarancja
Wiadomość wysłana przez: wlodson w Maj 10, 2005, 22:18:07
Całych pikseli, czy subpikseli?
Tytuł: Czy bywają uszkodzone piksele - gwarancja
Wiadomość wysłana przez: biblo w Maj 10, 2005, 22:20:34
W karcie gwaranczjnej LOOX-a nie ma żadnych zapisów na temat
bad pikseli.

Z kolei kupując "wysyłkowo" (czyli np. przez internet) masz
możliwość zwrotu zakupionego towaru nawet bez podawania powodu.

Fragment artykułu na ten temat z ostatniego numeru CRN:
SPRZEDAŻ PRZEZ INTERNET - KONSUMENCI GÓRĄ
Przepisy dotyczące sprzedaży przez Internet są dla właścicieli
sklepów internetowych niekorzystne i, jak to zwykle z polskim
prawem bywa, niejasne - uważają resellerzy. Najwyraźniej
widać to na przykładzie prawa do zwrotu towaru w ciągu 10 dni.

Klienci mogą zwracać towary kupione w internetowych sklepach
praktycznie bez ograniczeń. Wystarczy, by nie zniszczyli sprzętu,
nie pogubili części i oddali oryginalne opakowanie.
Nie muszą nawet wyjaśniać, dlaczego rezygnują za zakupu. Na dodatek nie ponoszą w związku z tym żadnych kosztów.


Sprzedaż internetową reguluje głównie ustawa z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności
za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271). Według niej klienci nie mogą zwrócić do sklepu internetowego tylko "nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta oryginalnego opakowania", czyli po prostu rozpakowanych płyt z muzyką, filmami czy grami.
Tytuł: Czy bywają uszkodzone piksele - gwarancja
Wiadomość wysłana przez: [POOH]Team_Player w Maj 10, 2005, 22:30:37
a ja nie wiem
801 300 100 - infolinia fujitsu-siemens, zadzown i zapytaj :)
Tytuł: Czy bywają uszkodzone piksele - gwarancja
Wiadomość wysłana przez: lipciopda w Maj 10, 2005, 22:48:24
biblo - czemu mi sie rozjechales w ramkach? tylko ja to widze?
Tytuł: Czy bywają uszkodzone piksele - gwarancja
Wiadomość wysłana przez: orte w Maj 10, 2005, 23:01:14
lipciopda, nie tylko tobie sie biblo "rozjechał" ;)
Tytuł: Czy bywają uszkodzone piksele - gwarancja
Wiadomość wysłana przez: Tytan w Maj 10, 2005, 23:22:47
Coraz bardziej się zastanawiam.
Chyba zamówię herbatę w czystej szklance.
Tytuł: Czy bywają uszkodzone piksele - gwarancja
Wiadomość wysłana przez: Kusiu w Maj 10, 2005, 23:43:55
Polecam temat: http://www.pdaclub.pl/forum/posty.php?temat_id=12971
Tytuł: Czy bywają uszkodzone piksele - gwarancja
Wiadomość wysłana przez: Skakun w Maj 12, 2005, 01:08:29
jak piksel (czarny, albo biały) - to wystarczy jeden do wymiany.  a jak subpiksel (kolorowy), to muszą być co najmniej 3 żeby wymienili.
a w sklepie w którym ja kupowałem powiedzieli, że można oddać, pod warunkiem że opakowanie nie jest naruszone... czyli nieotwarte.
Tytuł: Czy bywają uszkodzone piksele - gwarancja
Wiadomość wysłana przez: biblo w Maj 12, 2005, 01:50:32
Cytat: lipciopda
biblo - czemu mi sie rozjechales w ramkach? tylko ja to widze?

To był wklejony cytat ze strony CRN i coś się on rozwłóczył... Już poprawiłem ;)
Tytuł: Czy bywają uszkodzone piksele - gwarancja
Wiadomość wysłana przez: Tytan w Maj 12, 2005, 17:32:26
Telefonowałem dwa razy pod 801 300 100 (infolinia) przedstawiłem się i zostawiłem telefon zwrotny zadałem pytanie: Jak Fujitsu Siemens traktuje gwarancje w zakresie wadliwych pikseli w palmtopach loox?
Muszę powiedzieć, że rozmówcy (dwóch kolejnych) nie potrafili mi określić warunków gwarancji i obiecali oddzwonić i odpowiedzieć na moje pytanie.
NIE ODDZWONILI.  Czyżby Fujitsu Siemens nie znał zasad gwarancji jaką udziela na swoje palmtopy?
Decyzję o zakupie oddalam w czasie.
Ciekawe jak to wygląda u innych producentów....
Tytuł: Czy bywają uszkodzone piksele - gwarancja
Wiadomość wysłana przez: kanczug w Maj 12, 2005, 17:57:45
Chyba nikt raczej nie uznawal do tej pory gwarancji jesli chodzi o wymiane PDA z powodu bad pixela. Ale do tej pory praktycznie nie zdarzaly sie takie problemy.