Scumm i Full Throttle

  • 9 Odpowiedzi
  • 1380 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Scumm i Full Throttle
« dnia: Kwiecień 22, 2005, 17:25:10 »
Emm tego ten dopadlem sie od jakiegos czasu do scumma. Putt Putty i inne tego typu zajefajne przygodowki smigola jak nalezy, no moze poza Monkey Island 2 ktoren to przykladnie sie wysadza wyrzucajac mnie do konsoli scumma. No ale nie o tem chcialem napisac.

Problem jest f Full Throttle - jak zubozyc ta gre by mogla byc wrzucona na karte. 600mb to troszke za duzo jak na jedna gierke. A z tego co pamietam to full throttle byl kiedys na PC nawet w wersji dyskietkowej.

Wie ktos moze ktore z plikow moge bezpiecznie usunac tak by gra byla bez speech'a?

Ew. ma ktos moze juz zubozona lub dyskietkowa wersje tej gry?

*

Offline kretes

  • **
  • 134
  • Płeć: Mężczyzna
Scumm i Full Throttle
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 22, 2005, 19:14:07 »
Scummvm nie działa z dyskietkową wersją.
Tu znajdziesz pliki potrzebne do każdej z gier (resztę możesz oczywiście usunąć).
Możesz jeszcze skompresować plik MONSTER.SOU (zawierający dźwięki z gry) - opis tu (podpunkt 7.7.4)

Scumm i Full Throttle
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 23, 2005, 13:24:13 »
7.7.4) Compressing MONSTER.SOU with Ogg Vorbis:
------ ----------------------------------------
As above, but ScummVM must be compiled with OGG support. Run:

  compress_scumm_sou --vorbis monster.sou

Wpakiecie toolsow scumma nie widze compress_scumm_sou :/

BTW po wycieciu i kompresji (o ile mi sie uda) zaoszczedze max 100MB nie jest to duzo ale moze jakos uda mi sie zrobic porzadek na karcie na tyle by zmiescic <>500MB FullThrotttla ew jak sie dowiem dokladniej o kompresji *.sou to przykompresuje kilka innych titlesow bo kompresja animacji w FT specjalnie nie wyszczupla ich.

*

Offline Reptil3

  • ****
  • 695
  • Dell x50v, HTC Wizard
Scumm i Full Throttle
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 23, 2005, 13:46:43 »
Nie było wersji dyskietkowej FT. Co najwyżej jakiś biedny rip.

*

Offline kretes

  • **
  • 134
  • Płeć: Mężczyzna
Scumm i Full Throttle
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 23, 2005, 13:58:17 »
Ściągnij toolsy (pewnie już to zrobiłeś) i przeczytaj 'readme.txt' teraz robi się to za pomocą 'extract' - informacja na stronie jest trochę nieaktualna.

Scumm i Full Throttle
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 23, 2005, 16:43:51 »
No i teraz wszystko jasne :) Full throttle przepakowany miesci mi sie w 406mb - nie jest zle wlasnie upycham go na karte i zobaczymy jakie beda efekty ;)

Dziekuje bardzo za pomoc.

[edit]

Full Throttle Dziala super :)

P.S. Ma ktos jakis patent na spowolnienie subtitlesow w grach na scumm dla PPC?

*

Offline Reptil3

  • ****
  • 695
  • Dell x50v, HTC Wizard
Scumm i Full Throttle
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 23, 2005, 23:28:10 »
hmm a jakbyś spróbował podmapować dwa przyciski pod - i +?

Scumm i Full Throttle
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 24, 2005, 20:31:07 »
Zmapowac moge: Pause, Save, Quit, Skip, Hide, Keyboard, Sound, Right click, Cursor, Free look, Zoom up, Zoom down, FT Cheat

klawiatura zas jest alfanumeryczna bez znakow +/- itp.

*

Offline Orb

  • *
  • 92
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung S21
Odp: Scumm i Full Throttle
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 06, 2009, 13:03:09 »
witam :)

odswierze troche temat.

Czy w scumm mozna umieszczac pliki iso czy musza to byc wypakowane pliki z gra ? pozdrawiam :)
Compaq 2130, Eten P700, HP HW6515, hw6910, I-mate 8502, IPAQ 914, Dell Axim x50, x51, x51v BB KeyOne Black

*

Offline valdr

  • 20
  • Sprzęt: hp iPAQ 214
Odp: Scumm i Full Throttle
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 08, 2009, 02:08:12 »
SCUMMVM nie obsługuje obrazów ISO, nie ma nawet wsparcia dla danych skompresowanych ZIP, jeśli ktoś lubi grać w wersje z pełnym speechem powinien zaopatrzyć się w pojemną kartę. Zazwyczaj większość, choć nie wszystkie pliki z gier powinny być zamieszczone na karcie. Warto sprawdzić: http://wiki.scummvm.org/index.php/Datafiles które pliki są niezbędne aby gra działała poprawnie.