PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Oprogramowanie PPC => Emulacja => Wątek zaczęty przez: Robert de Clair w Kwiecień 22, 2005, 17:25:10

Tytuł: Scumm i Full Throttle
Wiadomość wysłana przez: Robert de Clair w Kwiecień 22, 2005, 17:25:10
Emm tego ten dopadlem sie od jakiegos czasu do scumma. Putt Putty i inne tego typu zajefajne przygodowki smigola jak nalezy, no moze poza Monkey Island 2 ktoren to przykladnie sie wysadza wyrzucajac mnie do konsoli scumma. No ale nie o tem chcialem napisac.

Problem jest f Full Throttle - jak zubozyc ta gre by mogla byc wrzucona na karte. 600mb to troszke za duzo jak na jedna gierke. A z tego co pamietam to full throttle byl kiedys na PC nawet w wersji dyskietkowej.

Wie ktos moze ktore z plikow moge bezpiecznie usunac tak by gra byla bez speech'a?

Ew. ma ktos moze juz zubozona lub dyskietkowa wersje tej gry?
Tytuł: Scumm i Full Throttle
Wiadomość wysłana przez: kretes w Kwiecień 22, 2005, 19:14:07
Scummvm nie działa z dyskietkową wersją.
Tu (http://www.scummvm.org/documentation.php?view=datafiles) znajdziesz pliki potrzebne do każdej z gier (resztę możesz oczywiście usunąć).
Możesz jeszcze skompresować plik MONSTER.SOU (zawierający dźwięki z gry) - opis tu (http://cvs.sourceforge.net/viewcvs.py/scummvm/scummvm/README?rev=HEAD) (podpunkt 7.7.4)
Tytuł: Scumm i Full Throttle
Wiadomość wysłana przez: Robert de Clair w Kwiecień 23, 2005, 13:24:13
7.7.4) Compressing MONSTER.SOU with Ogg Vorbis:
------ ----------------------------------------
As above, but ScummVM must be compiled with OGG support. Run:

  compress_scumm_sou --vorbis monster.sou

Wpakiecie toolsow scumma nie widze compress_scumm_sou :/

BTW po wycieciu i kompresji (o ile mi sie uda) zaoszczedze max 100MB nie jest to duzo ale moze jakos uda mi sie zrobic porzadek na karcie na tyle by zmiescic <>500MB FullThrotttla ew jak sie dowiem dokladniej o kompresji *.sou to przykompresuje kilka innych titlesow bo kompresja animacji w FT specjalnie nie wyszczupla ich.
Tytuł: Scumm i Full Throttle
Wiadomość wysłana przez: Reptil3 w Kwiecień 23, 2005, 13:46:43
Nie było wersji dyskietkowej FT. Co najwyżej jakiś biedny rip.
Tytuł: Scumm i Full Throttle
Wiadomość wysłana przez: kretes w Kwiecień 23, 2005, 13:58:17
Ściągnij toolsy (pewnie już to zrobiłeś) i przeczytaj 'readme.txt' teraz robi się to za pomocą 'extract' - informacja na stronie jest trochę nieaktualna.
Tytuł: Scumm i Full Throttle
Wiadomość wysłana przez: Robert de Clair w Kwiecień 23, 2005, 16:43:51
No i teraz wszystko jasne :) Full throttle przepakowany miesci mi sie w 406mb - nie jest zle wlasnie upycham go na karte i zobaczymy jakie beda efekty ;)

Dziekuje bardzo za pomoc.

[edit]

Full Throttle Dziala super :)

P.S. Ma ktos jakis patent na spowolnienie subtitlesow w grach na scumm dla PPC?
Tytuł: Scumm i Full Throttle
Wiadomość wysłana przez: Reptil3 w Kwiecień 23, 2005, 23:28:10
hmm a jakbyś spróbował podmapować dwa przyciski pod - i +?
Tytuł: Scumm i Full Throttle
Wiadomość wysłana przez: Robert de Clair w Kwiecień 24, 2005, 20:31:07
Zmapowac moge: Pause, Save, Quit, Skip, Hide, Keyboard, Sound, Right click, Cursor, Free look, Zoom up, Zoom down, FT Cheat

klawiatura zas jest alfanumeryczna bez znakow +/- itp.
Tytuł: Odp: Scumm i Full Throttle
Wiadomość wysłana przez: Orb w Czerwiec 06, 2009, 13:03:09
witam :)

odswierze troche temat.

Czy w scumm mozna umieszczac pliki iso czy musza to byc wypakowane pliki z gra ? pozdrawiam :)
Tytuł: Odp: Scumm i Full Throttle
Wiadomość wysłana przez: valdr w Czerwiec 08, 2009, 02:08:12
SCUMMVM nie obsługuje obrazów ISO, nie ma nawet wsparcia dla danych skompresowanych ZIP, jeśli ktoś lubi grać w wersje z pełnym speechem powinien zaopatrzyć się w pojemną kartę. Zazwyczaj większość, choć nie wszystkie pliki z gier powinny być zamieszczone na karcie. Warto sprawdzić: http://wiki.scummvm.org/index.php/Datafiles (http://wiki.scummvm.org/index.php/Datafiles) które pliki są niezbędne aby gra działała poprawnie.