Poprawki w PocketUFO - czy sa?

  • 8 Odpowiedzi
  • 943 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline lukasm2

  • 32
  • Sprzęt: A696
Poprawki w PocketUFO - czy sa?
« dnia: Grudzień 14, 2006, 15:28:50 »
Czy ktos cos wie o poprawkach w PocketUFO? ver. 1.25 miala problemy z granatami, a raczej z braku mozliwosci odbezpieczania ich, oraz jak zauwazylem przy utracie pierwszego skyrangera jesli zakupisz nastepnego i zaokretujesz zolnierzy to pomimo wstawienia im uzbrojenia na poklad, na misjach sa goli jak swieci tureccy;)
w ver 1.24 gdzie granaty dzialaly to znowu poziom trudnosci wywindowany na superhuman chyba? :)

Ktos cos wie, o czyms grywalnym?

ps. moze jakas lista gier ale nie pod emulator ktora dzialala by na A636?

*

Offline Tomcio-Paluszek

  • **
  • 221
  • Sprzęt: Archos 70
Poprawki w PocketUFO - czy sa?
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 14, 2006, 22:47:37 »
Poprawki by były gdyby była nowa wersja Pocket UFO. Trzeba czekać na 1.26

*

Offline DinthKSC

  • ****
  • 962
  • Płeć: Mężczyzna
    • Prywatny blog
  • Sprzęt: iPAQ h4150
Odp: Poprawki w PocketUFO - czy sa?
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 07, 2007, 10:09:11 »
podobno 1.26 zbliza sie wielkimi krokami :) czekamy :)

*

Offline bletz

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Magic
Odp: Poprawki w PocketUFO - czy sa?
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 08, 2007, 17:38:39 »
To jest chyba takie gdybanie bo z tego co jakis czas temu czytalem na oficjanym forum to prace nad pocket ufo zostaly wstrzymane i nowej wersji nikt tam sie nie spodzewa.

Moze sie jednak myle i cos sie ostatnio ruszylo.

Poza tym gralem na v1.25 a jak dla mnie moby byly za silne: kilka (z 5-8) strzalow wytrzymywalo to latejace cos (wygladalo jak talerz) przy czym jak ja dostalem raz to w 80% mogila. W takim razie wole nie myslec jak bylo w 1.24 :P
SPL: Engineerings 1.33.2010
Rom: CyanogenMod v4.2.7.1
Recovery: Amon_RA Recovery v1.3.2H

*

Offline DinthKSC

  • ****
  • 962
  • Płeć: Mężczyzna
    • Prywatny blog
  • Sprzęt: iPAQ h4150
Odp: Poprawki w PocketUFO - czy sa?
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 29, 2007, 18:48:24 »
Cytuj
To jest chyba takie gdybanie bo z tego co jakis czas temu czytalem na oficjanym forum to prace nad pocket ufo zostaly wstrzymane i nowej wersji nikt tam sie nie spodzewa.
i kto miał racje? kto ? :P :P

Pocket UFO 1.26
http://4pda.ru/forum/attach/1014/pufo_126_ppc.exe i cab http://4pda.ru/forum/attach/791940/pufo_126_cab.zip

*

Offline TK

  • 24
  • Sprzęt: HTC Wizard + Kingston 2GB + Navibe GB735 + Motorola H605
Odp: Poprawki w PocketUFO - czy sa?
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 29, 2007, 19:13:58 »
Ja też jakiś czas temu na oficjalnej stronie PocketUFO czytałem, że zawiesili projekt. Napisali, że jedynym sposobem na obejście błędów jest gra na wersjach 1.24 i 1.25 na zmiane (przenosząc savy).

Wiecie, czy ta wersja eliminuje błędy z 1.25? Głównie zerowanie elerium i zawieszanie gry.
« Ostatnia zmiana: Maj 29, 2007, 19:18:22 wysłana przez TK »

*

Offline TK

  • 24
  • Sprzęt: HTC Wizard + Kingston 2GB + Navibe GB735 + Motorola H605
Odp: Poprawki w PocketUFO - czy sa?
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 29, 2007, 20:12:29 »
Już grałem w tą wersję, 9 strałów z rifle, 3 z autocannon (wszystkie trafiły - niewielka odległość) i cyberdisk cały... coś chyba jest nie tak, zwłaszcza, że to był pierwszy terror i 3 cyberdiski obok skyrangera.

*

nothin

Odp: Poprawki w PocketUFO - czy sa?
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 30, 2007, 18:25:54 »
naprawdę jest tak źle?

*

Offline DinthKSC

  • ****
  • 962
  • Płeć: Mężczyzna
    • Prywatny blog
  • Sprzęt: iPAQ h4150
Odp: Poprawki w PocketUFO - czy sa?
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 30, 2007, 20:19:19 »
ee tam terrory zawsze byly ciezkie, a cyberdiskow praktycznie nie dalo sie ngdy rozwalic samymi riflami.
trzeba im granata albo rakietki